//
کدخبر: ۱۹۲۴۳۰ //

محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در کرمانشاه اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی در شهر کرمانشاه و به مناسبت برپایی نماز عید سعید فطر خبر داد.

محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در کرمانشاه اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم روزه‌ دار کرمانشاه در نماز پرفیض عید سعید فطر و لزوم تامین امنیت ترافیکی شهروندان، تمهیدات ترافیکی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: این محدودیت ترافیکی از ساعت 5:30 دقیقه صبح روز عید سعید فطر در بلوار شهید بهشتی حد فاصل چهار راه بسیج تا میدان آزادی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شیری افزود: این محدودیت در تمامی معابر و ورودی‌ های منتهی به بلوار شهید بهشتی از جمله تقاطع چهار راه بسیج، تقاطع خیابان آتش نشانی و تقاطع خیابان دادگستری به سمت چهار راه بسیج اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد: هرخودرویی نیز که در مسیرهایی که محدودیت ترافیکی اعمال می شود توقف داشته باشند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد برای تردد از مسیرهای جایگزین نظیر بلوار بنت الهدی و بلوار مصطفی امامی به عنوان جایگزین استفاده کنند.

شیری در پایان از عموم شهروندان خواست تا به جهت تسهیل در رفت و آمد از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز همکاری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان