//
کدخبر: ۱۷۹۷۹۷ //

نیازمند از قرار گرفتن در تیم منتخب هفته بازماند

دروازه بان سپاهان در یکی از متفاوت ترین روزهای دوران فوتبالی خود فاصله چندانی تا تبدیل شدن به دروازه بان برتر هفته نداشت اما ...

نیازمند از قرار گرفتن در تیم منتخب هفته بازماند
به گزارش فرتاک نیوز،

پیام نیازمند در یکی از حساس ترین بازی های این فصل لیگ برتر نتوانست ماموریت خود در بسته نگه داشتن دروازه سپاهان را به پایان برساند تا جایی که با خروج اشتباه در آخرین توپی که می توانست روی دروازه این تیم بیاید، از قرار گرفتن در تیم منتخب هفته به عنوان گلر اول بازماند.

نیازمند که در بازی دیروز سپاهان با استقلال به نوعی با رقیب هم پستی خود در تیم رقیب نیز کری داشت خیلی تلاش کرد تا همچون سیدحسین حسینی قفل دروازه اش را بسته نگه دارد که اوج هنرنمایی های این دروازه بان روی ضربه سر غیرقابل مهار مرتضی تبریزی در اواخر نیمه دوم بود. مهاجم استقلال روی ارسال دقیق از جناح راست به آسمان پرید و بالاتر از مدافعان سپاهان به توپ ضربه زد اما نیازمند با کف دست راست مانع چسبیدن این ضربه به تور شد تا سیو رویایی داشته باشد.

اما در نهایت مقاومت گلر سپاهانی ها در آخرین دقیقه از هفت دقیقه وقت های تلف شده بازی روی یک خروج بد شکسته شد تا میزبان اصفهانی اولین در عین حال تلخ ترین شکست خود در نقش جهان را مقابل استقلال بچشد تا حسابی از کورس قهرمانی جا بماند. نیازمند روی صحنه گل پاتوسی هم خروج اشتباهی داشت هم زاویه بندی دقیقی نداشت تا ستاره آفریقایی استقلال سکوها را روی سر این بازیکن و سپاهانی ها آوار کند.

رفت و برگشت پیام نیازمند به تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر تنها چند دقیقه زمان برد تا این بازی و تجربیات آن درس بزرگی باشد برای گلر ملی پوش زردپوشان. نیازمند مسلما با تماشای چندباره صحنه گل آیاندا پاتوسی می تواند در آینده این ضعف خود را نیز پوشش بدهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان