//
کدخبر: ۱۵۹۱۵۶ //

کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام 2 باند و کشف 80 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین با تلاش و اشراف اطللاعاتی ماموران پلیس خبر داد.

کشف 80 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علیرضا دلیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی به پلیس مبنی بر اینکه 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد وارد کردن محموله ای را به استان کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده و اشراف اطلاعاتی پلیس، مشخص شد این 2 باند مقدار زیادی مواد مخدر از استان های شرقی و جنوب شرقی بارگیری کرده اند، از این رو تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه لحظه به لحظه حرکت این باندها را رصد می کردند.

photo_۲۰۱۹-۰۱-۰۹_۱۶-۴۳-۴۹

سرهنگ دلیری تصریح کرد: یکی از این باندها قصد وارد کردن 20 کیلوگرم هروئین با 2 دستگاه خودروی سواری را داشت که پلیس در اقدامی ضربتی نسبت به دستگیری اعضای این باند 3 نفره اقدام کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: همکاران ما در ماموریت دوم یک باند 4 نفره را که اقدام به ترانزیت 60 کیلوگرم تریاک کرده بودند را ردیابی و در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.

وی افزود: این باند با 2 دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مواد مخدر به کرمانشاه را داشتند که با رصدهای اطلاعاتی پلیس به دام افتادند.

سرهنگ دلیری در ادامه از کشف بالغ بر 2 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نزدیک 58 درصد رشد نشان می دهد.

این مقام انتظامی همچنین از دستگیری حدود 6 هزار نفر از عوامل مرتبط با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: 5 هزار و 200 نفر نیز از خرده فروشان و معتادان نیز دستگیر و همگی تحویل مراجع قضائی یا کمپ های ترک اعتیاد شدند.

وی در پایان از اشرافیت پلیس مبارزه با مواد مخدر بر فعالیت قاچاقچیان خبر داد و گفت: افزایش کشفیات نشان می دهد رصد اطلاعاتی خوبی وجود دارد و افراد فعال در این حوزه از تیررس دید همکاران ما پنهان نیستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان