//
کدخبر: ۸۴۹۹۱ //

میلان ۰ - ۰ اینتر؛ تساوی در شب تلخ ایکاردی

اینتر و میلان در دیداری جذاب به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 میلان 0 - 0 اینتر؛ تساوی در شب تلخ ایکاردی
به گزارش فرتاک نیوز،

2 تیم میلان و اینتر در سودای کسب پیروزی بودند اما موقعیت سوزی های ایکاردی که در بازی رفت هت تریک کرده بود باعث شد در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد و 2 تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت بازی در دقیقه 18 برای اینتر ایجاد شد اما ضربه محکم کاندروا توسط دوناروما مهار شد.

در ادامه میلان بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 21 می توانست با ضربه سر بونوچی به گل اول دست یابد اما واکنش فوق العاده هندانوویچ مانع شد.

 

دقایقی بعد روی پاس زیبای چالهان اوغلو، کوترونه درون محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه زمینی او در اختیار سنگربان اینتر قرار گرفت. در دقیقه 37 ایکاردی موفق شد دروازه میلان را باز کند اما این گل نهایتا با ویدئو چک مرود اعلام شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اولین فرصت نیمه دوم برای اینتر ایاد شد اما ضربه دیدنی پریشیچ به دیرک دروازه میلان برخورد کرد

در دقیقه 50 میلان صاحب موقعیت شد اما ضربه فرانک کسیه با اختلاف کمی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت. 2 دقیقه بعد کوترونه می توانست دروازه اینتر را باز کنئد اما هندانوویچ با عکس العملی مناسب مانع او شد.

 

در دقیقه 57 اینتر بهترین موقعیت ممکن را برای گلزنی داشت اما ایکاردی در 2 قدمی دروازه و در حالیکه کسی مقابل او نبود، موقعیت را از دست داد.

در دقیقه 64 رودریگز با یک ضربه محکم از پشت محوطه دروازه را تهدید کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و هر تیم موقعیت هایی نصفه و نیمه خلق کردند که هیچ کدام به نتیجه نرسید.

در اواحر بازی یک بار دیگر ایکاردی به شکلی عجیب در دهانه دروازه موقعیت بسیار خوبی را از دست داد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان