//
کدخبر: ۶۲۸۰۳ //

کار خیرخواهانه توسط اسطوره های فوتبال

با برگزاری دیدار خیرخواهانه تیم ملی پیشکسوتان ایران و روسیه، عواید این مسابقه به زلزله‌دگان غرب کشور تقدیم می‌شود.

کار خیرخواهانه توسط اسطوره های فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

کرمانشاه که لرزید، دل مردم ایران به دل‌دل نگاه‌های لرزان دختر کوهستان متصل شد. مو‌های پریشانش در باد‌های موصلی، شلاق مسئولیت بودند بر پشته سرد زمین. ایرانیان، اما مثل همیشه بغض خود را فروخوردند و یا علی گفتند. خاطره رودبار، بم، ورزقان زند شد، دوباره مردم، دوباره ملت عشق، دوباره تپش قلب و دلهره گریه کردن ناموس‌مان این بار در غرب کشور.

سازمان‌های مردم نهاد و ارگان‌های دولتی، نیرو‌های مسلح کشور بهتر بنویسم، ایرانیان در کنار هم برای کاهش درد تلاش کردند. آن‌ها که از نزدیک شاهد این زخم بی مرهم بودند، بهتر از هر کارشناس و منتقدی توان تشریح این مشکل را دارند، اما آنقدر قابل هضم بود که بنویسم: کرمانشاه برای ایرانیان امتحانی سخت بود. سرمای هوا درد مضاعفی بود که پس از زلزله بر جان مردم افتاد، مردمی که شاید به یاری زلزله دیده شدند و درد‌ها و فقر خویش را به رخ کشیدند.

کمک‌ها از جای‌جای ایران زمین روانه شد، اما باید واقع‌بین می‌بودیم و پا‌ها روی زمین، به عمق فاجعه نگاه می‌کردیم. مردم در سر پل ذهاب، قصر شیرین، روستا‌های فراوان و متعدد، در تمام خاک عزیز کرمانشاه از دست زمانه دلخور بودند و نادیده و ناشنیده، محق.

حق با آنها بوده و هست و صورت چین خورده و درهم مردانی که سال‌های سال از مام وطن دفاع کرده بودند، از برخی کاستی‌ها آکنده از افسوس و آه بود. مردم، اما مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند و تنها دلهره باقیمانده، گذر زمان بود و سردی خاک و خدای ناکرده، فراموش‌کار بودن انسان!

بر همین اساس مقرر شد به مدد پیشکسوتان فوتبال ایران تعداد این کانکس‌ها می‌تواند آنقدر قابل تامل باشد که مناطق زیادی را تحت پوشش قرار دهد، به امید خدا.

در این راستا، دیداری خیرخواهانه بین پیشکسوتان تیم ملی فوتبال، ایران و روسیه در استادیوم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و ستارگان مردمی همچون خداداد عزیزی، علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، احمد رضا عابدزاده، وحید هاشمیان و ... به مربیگری علی پروین و با قضاوت افتخاری علیرضا فغانی در این دیدار حضور خواهند داشت.

آقایان علی اضغر پورمحمدی و حسین آقازمانی، از مدیران شبکه سوم سیما همکاری خوبی برای برگزاری و پخش زنده این اتفاق خوب مردمی داشته‌اند و مقرر شد این بازی پخش مستقیم داشته باشد. این بازی دیدنی و تماشایی پنج شنبه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و باید از هاشمی جواهری برای در اختیار گذاشتن رایگان ورزشگاه تشکر ویژه داشت. بلیت فروشی این دیدار خیریه و دوستانه نیز به صورت کامل زیر نظر استان قدس رضوی برگزار می‌شود تا کمک‌های مردمی به صورت مستقیم برای انتقال کانکس‌ها به سمت کرمانشاه صورت بگیرد و مردم شاهد یک حرکت ملی شفاف و مفید و هدفمند باشند.

قلب پایتخت مذهبی و معنوی ایران زمین، این بار به مدد نفس حق امام هشتم شیعیان جهان، به قلب کرمانشاه مظلوم و درد کشیده پیوند خواهد خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان