//
کدخبر: ۲۴۹۴۰ //

استقلالی‌شدن بمب مدنظر منصوریان جدی شد

jMOtHVkG9dW9

سرور جپاروف با سپاهان برای آخرین بار در لیگ برتر به میدان رفت آن هم مقابل تیمی که مدعی است برای فصل آینده با او قرارداد دارد و می‌تواند بدون هیچ مشکلی از این ملی‌پوش ازبک در ترکیب خود بهره ببرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛  در شرایطی که قرارداد قرضی جپاروف با سپاهانی‌ها به پایان رسیده اما این بازیکن با اکراه فراوان اصفهانی‌ها، پایتخت را به مقصد نصف جهان ترک کرد تا در این یکی، دو روز آینده مراحل تسویه‌حساب و ترک این شهر را فراهم کند آن هم در شرایطی که هنوز تصمیم نهایی‌‌اش برای آینده را اتخاذ نکرده است.

 

منصوریان و استقلالی‌ها که به شدت پیگیر ماجرای قرارداد او و موضوع پیشنهاد تمدید قرارداد سپاهان به این بازیکن بودند قبل از اینکه اتفاقی رخ بدهد از طریق مدیربرنامه‌های جپاروف به او اعلام کردند در چند روز آینده حق مصاحبه و صحبت درخصوص آینده را ندارد تا باشگاه تکلیف سرور را مشخص کند به همین خاطر ملی‌پوش ازبک ترجیح داد همچنان دور از دسترس باقی‌ مانده و بدون اینکه پاسخی درخصوص آینده‌‌اش بدهد راهی اصفهان شود.

 

طبق آخرین خبرها گفته می‌شود جپاروف روز سه‌شنبه بعد از بازگشت کاروان استقلال از دوحه تکلیف آینده خود را در نشست با منصوریان و مدیران باشگاه روشن خواهد کرد.

 

این بازیکن ازبک در پایان بازی سپاهان با استقلال با برتن کردن پیراهن شماره 3 استقلال به ابراز احساسات طرفداران پاسخ داد تا به این شکل بازگشت خود به جمع شاگردان منصوریان را جدی‌تر از همیشه نشان بدهد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان