//
کدخبر: ۳۴۵۹۳۲ //

رها شدن پروژه ورودی شهر سرابله

پروژه ای که ۴سال ازتاریخ کلنگ زنی آن می گذرد وهنوز به سرآنجام نرسیده است

رها شدن پروژه ورودی شهر سرابله

 به گزارش فرتاک نیوز؛ساخت پروژه ورودی سمت بیمارستان امام علی شهر سرابله بعنوان یک پروژه راهسازی بطول ۲کیلومتر با ساخت تقاطع غیر همسطح وبه منظور خارج شدن شهر سرابله از بن بست ونزدیک شدن مرکزشهرستان چرداول به مرکز استان در سفراستانی استانداروقت درسال ۹۷  مصوب گردید  ولی تااکنون این پروژه به سرانجام نرسیده است.

در سال ۹۷باکلنگ زنی این طرح طی مراحل قانونی به پیمانکار واگذار گردید ودرطول مدت ۴سال گذشته وبی توجهی مسولین درتامین منابع مالی وعدم پرداخت حق  وحقوق پیمانکاران این پروژه  هیچ پیمانکاری بدلیل عدم انجام تعهدات دولت قادر به ادامه کار درآن نمی باشد ودرحال حاضر این پروژه  رها شده است.

حال سوال اینجاست؟ چرا پروژهای شبیه به این درشهرستانهای دیگر استان به سرعت درحال پیگیری و اعتبار مالی آن به موقع تامین ودرتاریخ تعین شده به بهره برداری می رسد ولی یک ورودی ۲ کیلومتری که باید ظرف یک سال تکمیل می شد ۴سال از عمر این پروژه می گذرد وهنوز هیج اقدامی برای تکمیل این طرح انجام نگرفته وهیچ مسولی هنوز پاسخ منطقی وقانع کننده برای مطالبات بحق مردمی درخصوص تکمیل این طرح عمرانی درشهر سرابله ارائه نداده است

مهمتر اینکه پیگیری جدی اجرای این طرح از دستور کار مسولین خارج شده و اصلا هیچ نگاه مثبتی به تکمیل پروژه ورودی شهر سرابله وجود ندارد وقطعا اینجنین بی توجهی به خواست واراده مردم نتیجه ای جز عقب ماندگی وبه حاشیه رفتن شهرستان درحوزه توسعه عمرانی بدنبال ندارد وتنها دود آن به چشم مردم این دیار خواهد رفت.

انتظاری که از استاندار محترم استان می رود باتوجه به موقعیت شهرستان چرداول بعنوان پیشانی عتبات عالیات ویکی از شهرستانهای مهم استان برای توسعه وعمران این شهرستان توجهات بیشتری داشته باشند.

نویسنده گزارش:ایرج فریادیان

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان