//
کدخبر: ۳۴۳۸۳۲ //
نماینده مجلس:

بخشی از اعتبارات اتصال ایلام به شبکه ریلی از محل توازن تامین می شود

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از اعتبارات مورد نیاز پروژه اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از محل توازن سال ۱۴۰۱ تامین می‌شود

بخشی از اعتبارات اتصال ایلام به شبکه ریلی از محل توازن تامین می شود

به گزارش  فرتاک  نیوز ؛ علی اکبر بسطامی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: یکی از مهم ترین پروژه های ایلام راه ریلی بود که متاسفانه در سفر هیات دولت به این استان بخوبی مورد توجه قرار نگرفت.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۱ بخش اعظمی از اعتبارات استانی برای توزیع به وزارتخانه واگذار شده است و اگر هر مدیری قدرت رایزنی بالایی داشته باشد، بطور قطع می تواند حداکثر اعتبارات مورد نیز را برای تکمیل طرح های حوزه دستگاه اجرایی متبوع خود جذب کند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخصیص اعتبارات حوزه اربعین برای ایلام ناکافی است و سال آینده برای اعتبارات این حوزه مدیران دستگاه های اجرایی باید اهتمام جدی باشند.

بسطامی تاکید کرد: اعتبارات هر حوزه نظیر اربعین نباید در سایر بخش ها هزینه شود، چراکه زیرساخت های حوزه اربعین در استان نیازمند توجه بیشتر است.

وی تصریح کرد: برای شهرستان‌های بدره، ملکشاهی، چوار  و هلیلان در بخش محرومیت زدایی با توجه محرومیت این شهرستان ها نیازمند تزریق اعتبارات خاص هستیم.

نماینده ایلام در مجلس تاکید کرد: در توزیع اعتبارات نمایندگان مجلس، ناظر بر اجرای و توزیع اعتبارات استانی هستند و باید تمامی اعتبارات باید براساس عدالت توزیع شود.

بسطامی با تاکید بر لزوم اعتبارات لازم  به مناطق محروم و کم برخوردار نسبت به سایر مناطق گفت: این مهم در مجلس شورای اسلامی در اعتبارات سال ۱۴۰۱ دیده خواهد شد.

بسطامی اضافه کرد: برای برون رفت ایلام از محرومیت باید همه با هم با اتحاد و انسجام بصورت شبانه روزی تلاش کنیم تا این استان در ریل توسعه قرار گیرد

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان