//
کدخبر: ۳۱۳۷۸۰ //

کلانتری:هیچ بازی آسان نیست

کلانتری:بازی دشواری برابر تیم خوب رایکا خواهیم داشت.

کلانتری:هیچ بازی آسان نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر کلانتری در خصوص اخرین شرایط تیم قبل از بازی مقابل رایکا بابل گفت:در بازی هفته قبل و در بازی برابر خیبر خرم اباد نیم نگاهی به کسب برد داشتیم اما تساوی در این دیدار نیز برای ما ارزشمند بود و با ارتقای موقعیت خود در جدول رده بندی و انگیزه مضاعف به مصاف رایکا بابل خواهیم رفت .

کلانتری گفت: علی رغم اعلام رای کمیته انضباطی و تاثیرات منفی روحی آن در هفته قبل ولی بازیکنانم بیشتر از یک قدم تا کسب سه امتیاز  در بازی برابر خیبر فاصله نداشتند و همین مساله(رای کمیته انضباطی) باعث شد که انگیزه ما بیشتر شود و برای ما نکته عطف و مهمی بود که امیدوارم در بازی مقابل  رایکا نیز انگیزه بازیکنانم دوچندان شود.

کلانتری در خصوص تیم حریف بیان داشت:هیچ بازی آسان نیست و من 5 سال پیش هم گفته بودم که لیگ یک ایران به مانند لیگ جزیره است چرا که بازی آسانی در آن وجود ندارد. می دانیم در لیگ شرایط سختی داریم ولی با وجود این شرایط سخت می خواهیم بجنگیم. بازی برابر تیم خوب رایکا حتما سخت است چرا که این تیم بازیکنان خوب و با کیفیتی را در اختیار دارد ولی ما با امادگی کامل  و تمرینات خوب برای کسب سه امیتاز به میدان خواهیم رفت.

کلانتری ادامه داد :تمامی نقاط قوت و ضعف تیم حریف را در طول هفته و در تمرینات و جلسات فنی به بازیکنان گوشزد کرده ایم و انشالله و با توکل بخدا برای خوشحالی هوادارن و کسب سه امتیاز به مصاف رایکا بابل خواهیم رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان