//
کدخبر: ۲۶۴۷۲۸ //

هرچه لیونل مسی بگوید همان خواهد شد!

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در مورد تفاوت های نقش بازی اش در این تیم و عرصه ملی صحبت کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند در ماه های اخیر بارها به تفاوت نقش فرانکی دی یونگ زیر نظر او و بارسلونا اشاره کرده و این موضوع را دلیل افت این بازیکن دانسته است. حالا خود دی یونگ نیز به این موضوع اشاره کرد و مدعی شد در تلاش برای پیشرفت کردن خواهد بود.

فرانکی دی یونگ گفت: "در آژاکس و در تیم ملی هلند، من نقش متفاوتی داشتم، اما اینجا ما با دو هافبک دفاعی بازی می کنیم. من با این موضوع مشکلی ندارم و می توانم خودم را تطبیق دهم، اما باید در آینده پیشرفت کنم. برای من بهترین حالت این است که نه هافبک دفاعی صرف و نه هافبک هجومی تمام و کمال باشم.

رویای من بود که برای بارسلونا بازی کنم. آنها باشگاه مورد علاقه من در خارج از هلند بودند و وقتی نشان دادند که واقعا علاقمند به خریدن هستند، انتخاب ساده تر بود. من از دوران کودکی دوست داشتم برای بارسلونا بازی کنم و حضور در ترکیب این تیم برایم مانند رویا بود.

وقتی لیونل مسی با شما صحبت کرده و به شما توصیه ای می کند، باید آن را انجام دهید. مسی بهترین بازیکن جهان است و اگر او راهنمایی کند بهتر است گوش دهید. مسی گاهی اوقات می گوید شما باید بیشتر در عمق باشید یا در کناره بازی کنید، شاید این چیزهای کوچکی باشد اما سرنوشت بازی را تعیین می کند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان