//
کدخبر: ۲۶۱۵۷۰ //

انتقاد تند ستاره سابق بارسلونا از هواداران

جرارد دلوفئو، بازیکن سابق بارسلونا بازی کردن در این تیم را دشوار توصیف کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

جرارد دلوفئو یکی از بازیکنان رشد کرده در آکادمی لاماسیا بود که نتوانست در مقطع حضور در ترکیب اصلی بارسلونا نمایش خوبی ارائه دهد و در نهایت راهی واتفورد شد. حالا جرارد دلوفئو مدعی شد در بارسا هر روز بازیکنان را با ستاره های بزرگ مقسیه می کنند که این موضوع شرایط را برای آنها دشوار می سازد.

جرارد دلوفئو گفت: "فشار در بارسا؟ وقتی یک بازیکن جوان در ترکیب بارسلونا هستید، خیلی به شما توجه می شود و بسیاری از که تصور می کنند شما اینیستا یا مسی بعدی بوده و ستاره دنیای فوتبال خواهید بود. این شرایط دشوار است، زیرا بازیکنان جوان باید هر روز و بدون فشار با آرام کار کنند. شما باید بیاموزید و تلاش کنید، اما برخی افراد بیش از حد صحبت می کنند و رویایی برای شما می سازند که دستیابی به آن بسیار دشوار است.

من بازیکنب نیستم که بخواهم روی نیمکت بنشینم و می خواهم بازی کنم. برایم مهم نیست که در بارسا، واتفورد یا بایرن مونیخ هستم. آنچه می خواهم این است که در زمین حضور داشته و رضایت داشته باشم. شما می توانید با قرار گرفتن در ترکیب واتفورد بسیار خوشحال تر از حضر به عنوان یک بازیکن تعویضی در تیمی مثل بارسا باشید. اگر بازی نکنید رضایت ندارد و این طرز تفکر من است.

من افتخار می کنم که در آکادمی بارسلونا رشد کردم و من از آنها چیزهای زیادی آموختم، اما همه مردم می دانند دوران حضور من در تیم اصلی خیلی خوب نبود. این هدف من بود و نتوانستم به آن برسم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان