//
کدخبر: ۲۲۰۴۰۵ //

استقلال-فجر یک شمشیر دو لبه برای آبی ها

فجر را یکی از خوش‌سابقه‌ترین تیم‌ها در عرصه جام حذفی می‌نامند. با 3 بار حضور در فینال و یک قهرمانی.

استقلال-فجر یک شمشیر دو لبه برای آبی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 فجری‌ها در این جام سابقه حذف کردن غول‌ها را بارها داشته‌اند اما فجر که در لیگ یک عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و با تیمی به لحاظ هجومی قابل تحسین گام به ورزشگاه آزادی و مقابله با استقلال می‌گذارد، برابر تیمی قرار می‌گیرد که خود نیز پرافتخارترین تیم جام  حذفی است.
استقلال 11 بار حضور در فینال این رقابت جذاب را پشت کارنامه درخشان خود می‌بیند و 7 قهرمانی. آخرین بار استقلال به زمان مربیگری وینفرد شفر بود که جام را به دست آورد و حالا نیز در شرایطی که به نظر می‌رسد برای ارتش آبی در لیگ برتر نمی‌شود شانس قهرمانی قائل شد، جام حذفی یک میانبر است برای مجموعه استقلال تا در فصل جاری از رسیدن به جام قهرمانی بی‌نصیب نمانند.
 استقلال بالقوه از این ظرفیت بهره‌مند است که از این مرحله هم بگذرد اما برای عبور از تیم یکدست و با انگیزه فجر لازم است که برنامه‌های تاکتیکی مناسبی اتخاذ گردد و تیم بی‌جهت در این بازی نیمه‌حساس به حاشیه نرود. دست استراماچونی در قیاس با بازی‌های گذشته بازتر است تا ترکیب ایده‌آل‌تری را به میدان بفرستد اما فارغ از این انتخاب‌ها، مهم‌تر قولی است که استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی با
فجر داد.
 ماچونی مدعی شده روح و روان بازیکنانش را خواهد ساخت و آنها را به نیروهایی اثرگذار‌تر بدل خواهد کرد که البته این مهم‌ترین حربه برای برون‌رفت استقلال از وضعیت نامناسب کنونی است. اگر استراماچونی به واقع قابلیت دور کردن بازیکنانش از فضای فکری نامنظم و پرتنش را داشته باشد و بازیکنان با تسلط کافی بر روح و جسم خود وارد رقابت‌ها شوند بی‌شک درهای موفقیت به روی استقلال گشوده خواهد شد و این تیم روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد.
پیروزی بر فجر استقلال را تا حد بیشتری از فضای پرتنش روزهای اخیر دور خواهد کرد و برتری احتمالی فجر بر دایره مشکلات آبی‌ها خواهد افزود. این بازی به مانند یک شمشیر دو لبه است. دیشب هم شهرخودرو از گردونه جام حذف شد و هم ذوب‌آهن. این یک هشدار است برای تیم‌هایی همچون استقلال.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان