//
کدخبر: ۲۱۱۸۱۵ //

توتی: مخیتاریان می‌تواند کیفیت و کمیت را به رم بیاورد

اسطوره باشگاه رم نسبت به جذب هنریک مخیتاریان از سوی این تیم ایتالیایی ابراز خوشحالی کرد.

توتی: مخیتاریان می‌تواند کیفیت و کمیت را به رم بیاورد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از فوتبال ایتالیا، هنریک مخیتاریان هافبک ارمنستانی که برای تیم های دورتموند، یونایتد و آرسنال بازی کرده است در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی راهی رم شد تا در فصل جدید پیراهن این تیم را به تن کند.

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم نسبت به جذب هنریک مخیتاریان از سوی این تیم ایتالیایی ابراز خوشحالی کرد و گفت: مخیتاریان می‌تواند کیفیت و کمیت را به تیم بیاورد به همین خاطر جذب او از سوی مسئولان تیم حرکت خوبی بود و امیدوارم این بازیکن بتواند تاثیر بالایی در تیم داشته باشد. او به هر حال بازیکنی است که در چند فصل اخیر حضور ثابتی در ترکیب تیم قبلی اش آرسنال نداشته است اما امیدوارم بتواند در رم احساس خوبی داشته باشد و برای تیم موثر باشد. طرفداران بی‌تردید قدر او را خواهند دانست. او انگیزه های زیادی برای بازی و درخشش در تیم خواهد داشت. 

لورنزو پلگرینی نیز توانست در بازی ایتالیا و ارمنستان برای لاجوردی پوشان گلزنی کند تا مورد تمجید توتی قرار گیرد. در همین رابطه اسطوره ایتالیا و رم گفت: از کیفیت بالای بازی پلگرینی تعجب نکردم. همیشه می دانستم که او بازیکن فوق العاده ای است و الان همه چیز به خودش بستگی دارد تا بتواند این سطح بالای بازی خود را حفظ کند. 

انتهای پیام

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان