//
کدخبر: ۱۹۹۵۱۸ //

بازی باخت-باخت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات!

باشگاه پرسپولیس تصمیم خود را در قبال جذب وحید امیری جدی کرده و به احتمال بسیار زیاد مهرۀ کلیدی این تیم پس از حضور امیری، سرخ‌های تهران را ترک خواهد کرد تا انتقادات فراوانی پیرامون این ماجرا شکل بگیرد.

بازی باخت-باخت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات!
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید امیری 31 ساله که در فوتبال ترکیه، روزهای ناموفقی را پشت سر گذاشت و در ترابزون اسپور شکستی تلخ را در کارنامۀ کاری‌اش به ثبت رساند، مقدمات بازگشتش به پرسپولیس و حضور دوباره در جمع سرخپوشان فراهم شده و کالدرون نیز نسبت به این ماجرا، دیدگاهی مثبتی دارد تا پسر آرام و بی‌حاشیۀ سرخ‌ها، بار دیگر پیراهن تیم محبوبش را بر تن کند.

-853706

وحید امیری

 هم پستی امیری و ترابی با یکدیگر و حضور دو بازیکن با شاخص‌های مشابه با یکدیگر در تیم پرسپولیس، باعث می‌شود تا به صورت ناخودآگاه نام ترابی در لیست سرخ‌ها کمرنگ و کمرنگ‌تر شود تا ایدۀ مدیران پرسپولیس که منتقدین بسیاری را هم به خود می‌دید در آستانۀ اجرایی شدن قرار بگیرد! ایده‌ای که از مدت‌ها پیش زمزمۀ اجرایی شدن آن در میان بود و طبق ادعاهای موجود، ترابی برای درآمدزایی باید به فروش می‌رسید!

نکتۀ دوگانه‌ای که در این ماجرا وجود دارد، توافق ترابی در ماه‌ گذشته برای ادامۀ همکاری با سرخ‌هاست که با وضعیت امروزی او و برنامۀ مدیران باشگاه همخوانی ندارد، چرا که ترابی به طور کامل ایدۀ خروج از باشگاه را به طور کامل از سر بیرون کرده بود و حالا دوباره بر لبۀ تیغ قرار گرفته است و به نوعی قربانی بازگشت امیری شده تا سرنوشتش در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

-676223

مهدی ترابی

به طور کاملاً مشخص هواداران پرسپولیس متمایل به حفظ ترابی آماده هستند که در فصل گذشته بار بزرگی را در فزا هجومی از روی دوش مهاجمان تیم خود برداشت و توانست نقشی کلیدی را در ترکیب پرمهرۀ برانکو داشته باشد و از طرفی دیگر ناآمادگی امیری و روزهای تیرۀ وی، دلیلی شده تا مخالفت‌های فراوانی با بازگشتش ایجاد شود، هرچند که مدیران باشگاه خیلی در این زمینه حساسیتی را به خرج نداده و نمی‌دهند و در حال اجرایی کردن برنامۀ خود می‌باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان