کدخبر: ۵۶۹۳۵۴ //

پرسپولیس با برتری به رختکن رفت؛ کاظمیان قفل پلی‌آف آسیایی را شکست+فیلم

نیمه نخست دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان ۲ آسیا با برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل چادرملو به پایان رسید؛ محمدامین کاظمیان تنها گل بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس با برتری به رختکن رفت؛ کاظمیان قفل پلی‌آف آسیایی را شکست+فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمه نخست دیدار حساس پرسپولیس و چادرملو در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان ۲ آسیا با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید.

دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر درگیر نبردهای میانه میدان بودند، اما هرچه از زمان مسابقه گذشت، پرسپولیس مالکیت بیشتری روی توپ پیدا کرد و فشار خود را روی دروازه حریف افزایش داد.

سرانجام در دقیقه ۴۰، محمدامین کاظمیان از اشتباه دروازه‌بان چادرملو نهایت استفاده را برد و با یک ضربه دقیق، دروازه شاگردان سعید اخباری را باز کرد تا پرسپولیس با برتری راهی رختکن شود.

پرسپولیس که با هدایت اوسمار ویرا به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ آسیا است، در نیمه دوم تنها ۴۵ دقیقه تا تحقق این هدف فاصله دارد؛ هرچند چادرملو نیز برای جبران نتیجه و بازگشت به بازی، نیمه دوم را با رویکردی تهاجمی آغاز خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۹۳۵۴ //
ارسال نظر