کد خبر:
568897
اولین اظهارنظر عضو تیم مذاکرهکننده ایرانی درباره تعامل با آژانس
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد همکاریهای ایران با آژانس بینالمللی انرژی اتمی در چارچوب تعهدات پادمانی و مصوبات داخلی کشور ادامه خواهد یافت.
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد تعاملات جمهوری اسلامی ایران با آژانس بینالمللی انرژی اتمی بر اساس تعهدات ذیل موافقتنامههای پادمان ادامه مییابد.
وی افزود این روند مطابق روال موجود و در چارچوب مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورایعالی امنیت ملی دنبال خواهد شد.
بقائی با اشاره به چارچوبهای حقوقی همکاری ایران با آژانس تصریح کرد این تعاملات همچنان در مسیر تعریفشده قبلی ادامه خواهد داشت.