//
کدخبر: ۴۳۸۶۸۴ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز جمعه 1 دی 1402 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی جمعه 1 دی 1402 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 251 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در دوران سختی و رنج تلاش بسیار کرده ای. اکنون نهال زحمات تو در حال بارور شدن است. پس همچنان مصمم ادامه بده زیرا شبهای تیره رو به اتمام است و فجر صادق خوشبختی در راه. اکنون که در چند قدمی شاهد پیروزی ایستاده ای سستی و اهمال نکن که فرصت را از دست خواهی داد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:

* ای بامداد وصال برای رضای خدا طلوع کن. شب جدایی را سخت تیره و تاریک مشاهده میکنم.

* ای حافظ اگر وفا می خواهی، باید بلا کش باشی زیرا در تجارت سود و زیان با هم می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما رنج و زحمت زیادی کشیده اید و ناراحتی، فراق و هجران را تحمل کرده اید و از بی وفایی دوستان و آزار آنان، سخن ها در دل دارید. اما دوستان نادان و دشمنان ناباب نتوانستند شما را از ایده و عقیدیتان باز دارند و به انحراف کشانند و در همه حال خداوند یار و یاور شما بوده است.

۳- به شما مژده می دهم که دوران ناراحتی و رنج به پایان رسید. کبوتر اقبال و پیروزی در حال نشستن بر بام خانه شماست. مواظب باشید که با شتاب یا ندانم کاری یا بی فکری آن را پرواز ندهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید زیرا چنان موفق و پیروز می شوید که تعجب همگان را بر می انگیزید.

۴- مسافر شما از هر جهت کار و زندگیش خوبست و جای نگرانی برای او وجود ندارد ولی قدری خود را برای شما لوس می کند. در خرید و فروش منافع زیادی به دست می آوردید. همسرتان در این هفته به موفقیت شغلی یا مالی جالب دست می یابد. فرزندان موفق می شوند. نگران آنها بویژه دومین باشید. نذر خود را ادا کیند.

۵- بیمار شفا می یابد. مسافرت خوبی در پیش دارید. به پدر و مادر محبت کنید. یکی از اقوام نیاز به کمک دارد، او را یاری دهید که دعایش مستجاب می شود.

۶- اگر می خواهید گمشده آشکار شود، سوره مبارکه ال عمران از آیه ۱۷ تا آخر را ۱۰ بار در هفت شب بخوانید. اگر می خواهید همیشه خداوند یار و یاور شما باشد، از یاد او غافل نباشید زیرا قلباً شما فردی مهربان و با صفا هستید. به همین جهت نگران نباشید زیرا خود خوری و اضطراب شما ناشی از رژیمی است که گرفته اید و پیش آمدی که روی داده می باشد. پس دل را به دریا بزنید. مدتی در برابر کارهایش بی تفاوت باشید تا سرش به سنگ بخورد و شما نیز برای خود سرگرمی و ورزش کنید و زیاد توجه نکنید. مسافرت و خرید برایتان مفید است. هدیه ای و دوستی جدیدی در انتظار شماست.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 144 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام سعی و تلاشت را به کار گرفتی ولی نهایتا به نتیجه مطلوب نرسیدی. اما امید خود را از دست مده. اگر یک در بسته است درهای دیگری هست که می توانی آن را با کلید صبر و تلاش بگشایی. راههای دیگر را امتحان کن و بدان که موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ اگر این نصیحت شاهانه را بشنوی و قبول نمایی، می توانی از شاهراه طریقت بگذری. آن نصیحت کدام است؟

در بیت قبلی فرموده است:

* ای دل اگر پرتویی از خورشید ارشاد بر تو بیفتد، چون شمع فراوان با خنده و شادی سر را به راه دوست نثار می توان کرد. پس فرزندم، وظیفه داری اولاً با یکی از بستگان نزدیک و امین، درباره این نیت مشورت کنی و راهنمایی بخواهی. ثانیاً دقت، سرعت، وقت شناسی و تلاش را از دست ندهی. ثالثاً همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن و بر خدا توکل داشته باش و سوره مبارکه مریم آیه ۵۰ تا ۸۰ را با معنی و حضور قلب بخوان.

۲- این نیت با کمی حوصله و اراده و علاقه قابل اجراست و باید حوصله داشته باشید.

۳- با او مستقیم و بدون پرده پوشی سخن بگو. او شما را دوست دارد ولی اظهار آن برایش مشکل است. چون فعلاً خودش درگیر مسائل دیگری است که برایش گران تمام شده و در معامله ای ضرر کرده ولی به او بگو در آینده نزدیک جبران می شود.

۴- گمشده پیدا می شود. سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش سود آور است. بیمار به همان حال باقی خواهد ماند. در عشق شکست می خورید ولی دریچه های جدیدی باز می شود. به پدر و مادر محبت کن که دعای آنان مستجاب می شود.

۵- خصوصیت های شما عبارت اند از: خیرخواه، شجاع، زیرک و ناقلا، والا مقام، افراطی، کمال گرا، حس ششم قوی، رفیق دوست، مهربان، فداکار، حساس و رویایی، روشنفکر، اهل کشف، به معنی واقعی انسان کمک رسان و با محبتی هستید.

۶- در معالمه ای زیان دیده اید و امکان فسخ آن وجود دارد. پس، از بهم خوردن آن ناراحت نشوید که به نفع شماست.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 342 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چشم های خود را باز کن و با چشم بصیرت به وجود خود بنگر. چرا متوجه شأن والای خود نیستی و خود را در گیرودار دنیای بی ارزش مادی اسیر کرده ای؟ این حصار را بشکن و به چیزهای خیلی بالاتر فکر کن. تو می توانی به مراتب عالی معنویت برسی. این جوهر در وجود تو نهفته است، از آن بهره بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* اگر از خون دل من بوی خوش آرزومندی و اشتیاق به دیدار یار به مشام می رسد، جای تعجب نیست زیرا من هم مانند آهوی مشکین ختن سالها رنج و محنت کشیده ام.

* به نقش و نگار پیراهن ظرافتی که مانند شمع بر تن دارم، نگاه نکن بلکه آتش پنهان عشق در درونم افروخته شده و زبانه می کشد.

* ای محبوب بشتاب و غرور حافظ را از خود دور ساز تا دیگر با حضور تو به گوش کسی ادعای خودپرستی او نرسد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در موقعیتی قرار دارید و بهتر از آن را طالبید. پس سعی و تلاش فراوان کنید. به شما توصیه می کنم با دقت، سرعت و توکل بر خداوند ادامه دهید. به شرط آنکه تابع احساسات و غرور نشوید. بدانید که در این صورت موفقیت همراه شماست.

۳- شما صاحب نبوغ و استعداد خوبی هستید. با اندیشه توانا و بخت بلند شما تمام مسائل حل می شود ولی کمی خجالتی هستید و حجب و حیا دارید. این صفت آن قدر در شما قوی است که از ابراز عشق هم خودداری می کنید. بسیار بجاست که خود را از قفس و بند خجالت رها سازید و عشق و علاقه خود را ابراز دارید. حتماً موفق خواهید شد.

۴- در آینده نزدیکی خوابی خواهید دید که پرستار چند نفر شده اید. نشانه آنست که به زودی از چند نفر حمایت می کنید و موجب می شوید که آنها به راه راست یا زندگی سالمی برگردند. بدین وسیله شما نزد خداوند اجری عظیم خواهید یافت.

۵- به زودی خبر خوشی دریافت می کنید. همسری مهربان و چهار فرزند شایسته در طالع دارید. به زودی به مسافرت مهمی می روید.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 385 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مسافری در راه داری که مدتهاست آرزوی دیدارش در وجود توست. برای دستیابی به او به خدا متوسل شو که به زودی خبری از او به تو خواهد رسید و مسافرت از راه خواهد رسید و با رسیدن او زندگی به کام تو خواهد شد، پس تا روز وصال به خدا توکل کن و امید خود را هرگز از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* مطلب این است که ما بی تو زندگی نمی خواهیم. ای قاصد این خبر را بگیر و ببر و جواب یار را برای ما بیاور.

* محبوبی که دیده و چشم حافظ وطن و جایگاه او بود، ای خدا محبوبش را به سلامت به شیراز برگردان.

۲- اقبال و بخت شما در برج سعد قرار دارد و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشید. به دنبال چیزی یا کسی یا مقامی و ثروتی هستید. به شما قول می دهم حداکثر تا دو ماه دیگر به دست آورید اما قبل از آن با یکی از خردمندان مشورت کنید. چون ستاره ای بسیار درخشنده دارید. بطوری که شاهین موفقیت در حال لانه کردن بر بام خانه شماست. پس به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن خواندن سوره مبارکه حج، از آیه ۱۴ تا ۳۴، دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳- یکی از نزدیکان مادرتان، سخت به شما نیازمند است. او فردی مهربان و نیکوکار می باشد. برای اینکه دعایش بدرقه راهت باشد، هر چه زودتر به او کمک کنید که خداوند پاداش خیر شما را خواهد داد.

۴- آنکه از خانه اندیشه به کوچه ایمان قدم می گذارد، هرگز با دیوارها و بن بست ها مواجه نمی شود. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم ولی سعی کنید راز دل را با کسی در میان مگذارید و مغرور هم نشوید. کامیابی به شما چشمک می زند. با او یار شوید.

۵- رنگ صورتی یا آبی کمرنگ برازنده چهره زیبای شماست زیرا موجب آرامش و آسایش شما می شود.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 278 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسان در رنج و سختی آفریده شده و زندگی سرشار از رنجها و سختی هاست. تو از این همه شر و شور و غوغا به تنگ آمده ای. به دنبال خلوتی می گردی و مسکنی تا لحظه ای به آرامش برسی. به خدا پناه ببر که یاد او بهترین آرامش بخش است. به میان مردم درویش مسلک برو و گمشده ی خود را در میان آنان جستجو کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ناراحتی ها و رنج های فراوانی را تحمل کرده اید. بطوری که بر سر دو راهی قرار گرفته اید. علتش عدم اتکای به نفس شما می باشد زیرا چشمان نگران عده ای متوجه اقدامات سازنده شما می باشد. پس با توکل بر خدا، اراده ای قوی، با سرعت و دقت دست به کار شوید و از زمان حداکثر بهره را بگیرید که تامل و درنگ مفهومی ندارد. خود را با شرایط زمان و مکان کاملاً وفق دهید و فعالیت کنید.

۲- اینکه ناله کنید که از دنیا و بدی و رنج آن خسته شدم، غیر از فرسایش روح، نتیجه ای ندارد. زیرا دنیا بدتر از آنست که فکر می کنید و زیباتر از آن است که تصورش می نمایید. از انسان های حسود، معتاد و ناباب دوری کنید و از گذشته خود و دیگران درس بگیرید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم و چهارم می فرماید:

* شراب بده که بر نوازندگی ناهید که رامشگر آسمان و بازی بهرام که خداوندگار جنگ است، اعتماد نتوان کرد. زیرا هیچ یک از فریب روزگار، تو را در امان نتواند داشت.

* سفره روزگار پست نواز از شیرینی آسودگی و خوشی خالی است. ای دل، کام طمع را از تلخ و شور جهان پاک کن. می جمشیدی را بدست گیر و خوش که جهان را پیمودم و از بهرام و آن همه شکار کوروش نشانی برجای نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نشده و در دو معنی قبل حافظ شما را آشکارا راهنمایی فرموده است.

۵- مسافر شما در حال فعالیت می باشد. او را نگران نسازید. این معامله چندان به سود شما نمی باشد. تغییر شغل برای خانواده شما دردسر آفرین خواهد بود، پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید که گشایش بسیار است.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 351 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی موفق هستی خصوصا در زمینه تحصیل مدارج علمی، اما از زندگی خود خسته شده ای. زندگیت نیاز به یک تنوع شیرین دارد. از آغاز زندگی مشترک نترس و با توکل به خدا قبل از آنکه فرصتها از بین برود اقدامی موثر کن که ازدواجی فرخنده خواهی داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دست به کار مهمی زده اید. صلاح نمی باشد آن را رها سازید. بنابراین تردید و دودلی را از دل بیرون کنید و مصمم، پرتوان و استوار گام بردارید که خداوند یار و یاور شماست. سعی کن بر مرکب احساس سوار نشوی بلکه از اسب پرتلاش عقل بهره بگیرید و با نیروی خرد و با سرعت عمل به پیش برانید و از هیچ چیز هراس نداشته باشید. پیروز می شوید و او نیز کامیاب خواهد شد.

۲- فعلاً زمان خوشگذرانی نمی باشد بلکه هنگام تدبیر و اندیشه است. اگر چه زندگی نسبتاً مرفه ای دارید ولی با بلند پروازی ها و چشم و هم چشمی ها، دیگران می خواهند شما را غرق کنند زیرا به زندگی شما حسادت می ورزند. پس سخت مواظب باشید.

۳- قلب پاک، روح لطیف، صفای درونی و قلب مهربان شما چنان اقبالی برای شما رقم خواهد زد که همه را حیران خواهد نمود.

۴- ستاره خوشبختی در آسمان زندگی شما به زودی طلوع می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۵- در ۴ شب آینده خوابی خواهید دید که در آب وضو می گیرید یا شنا می کنید. نشانه هوش، استعداد و شکوفایی است که به زودی درجات معنوی را کسب می کنید.

۶- فرزندان شایسته و همسری بسیار مهربان در طالع دارید. پس گاو نه من شیر ده نباشید و زندگی شیرین خود را با لجبازی خراب نکنید.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 385 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مسافری در راه داری که مدتهاست آرزوی دیدارش در وجود توست. برای دستیابی به او به خدا متوسل شو که به زودی خبری از او به تو خواهد رسید و مسافرت از راه خواهد رسید و با رسیدن او زندگی به کام تو خواهد شد، پس تا روز وصال به خدا توکل کن و امید خود را هرگز از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* مطلب این است که ما بی تو زندگی نمی خواهیم. ای قاصد این خبر را بگیر و ببر و جواب یار را برای ما بیاور.

* محبوبی که دیده و چشم حافظ وطن و جایگاه او بود، ای خدا محبوبش را به سلامت به شیراز برگردان.

۲- اقبال و بخت شما در برج سعد قرار دارد و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشید. به دنبال چیزی یا کسی یا مقامی و ثروتی هستید. به شما قول می دهم حداکثر تا دو ماه دیگر به دست آورید اما قبل از آن با یکی از خردمندان مشورت کنید. چون ستاره ای بسیار درخشنده دارید. بطوری که شاهین موفقیت در حال لانه کردن بر بام خانه شماست. پس به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن خواندن سوره مبارکه حج، از آیه ۱۴ تا ۳۴، دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳- یکی از نزدیکان مادرتان، سخت به شما نیازمند است. او فردی مهربان و نیکوکار می باشد. برای اینکه دعایش بدرقه راهت باشد، هر چه زودتر به او کمک کنید که خداوند پاداش خیر شما را خواهد داد.

۴- آنکه از خانه اندیشه به کوچه ایمان قدم می گذارد، هرگز با دیوارها و بن بست ها مواجه نمی شود. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم ولی سعی کنید راز دل را با کسی در میان مگذارید و مغرور هم نشوید. کامیابی به شما چشمک می زند. با او یار شوید.

۵- رنگ صورتی یا آبی کمرنگ برازنده چهره زیبای شماست زیرا موجب آرامش و آسایش شما می شود.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 199 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

احساس دلتنگی می کنی و از اطرافیان خود که دورو هستند و ظاهر و باطنی متفاوت دارند، بسیار گله مندی. از دیدن تازه به دوران رسیده ها و کارهایشان در عذابی. بهتر است کار آنها را به خدا واگذار کنی که او بهترین داور است. تو با همین روش مخلصانه و پاک خود زندگی کن و بدان سعادت از آن کسانی است که پاک زندگی می کنند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چرا به آنچه می گویید، عمل نمی کنید و درکارها، ضریب تردید شما نسبت به تصمیم و اراده قوی بیشتر است به دیگران. پند می دهید ولی خود به آنچه می گویید، باور ندارید.

۲- مقدمات این نیت را قبلاً فراهم سازید و آنگاه توقع اجرای آن را داشته باشید و از خداوند در همه حال کمک بگیرید.

۳- با شخصیتی ملاقات خواهید کرد که او صلاح شما را می خواهد. از نصایح او بهره مند شوید و به کار گیرید.

۴- از تردید و دودلی دست بردارید و با اراده قوی اقدام کنید که حتماً موفق می شوید.

۵- مسافرت خوبست ولی خرید و فروش چندان نفعی ندارد اما تغییر مکان و شغل امکان پذیر خواهد بود.

۶- همسری مهربان و فرزندانی شایسته در طالع دارید ولی اخلاق شما در خانه تند است. قدری با لطف و مهربانی رفتار کنید که پسندیده و مقبول خواهد بود.

۷- عده ای به زندگی شما حسادت می ورزند. توجه کنید که راز دلتان را به آنها نگویید. نذرهای خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید که گشایش حاصل می شود.

۸- ویژگی های شما عبارت اند از: کاردان، موفق، خیرخواه، انسان واقعی، روشنفکر، کمال گرا، صمیمی و زیبا پسند، والا مقام، بد چشم، زیرک، حس ششم قوی، نرم و لطیف، خوش رو، موافق، صلح جو، کمک رسان، خوش باطن و مهربان.

۹- در موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید که موجب پیشرفت خانواده شما می گردد.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 138 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اختلافی بین شما به وجود آمده که تو سعی بسیار کرده ای که آن را از بین ببری ولی تاکنون تلاشت بی نتیجه مانده است. گرچه تو قصد جبران آن را داشته ای، ولی او فرصت جبران به تو نداده است. همانگونه که تا به حال راز دل خود را با هیچ کس نگفته ای، پس از این هم رازدار باش و به تلاشت ادامه بده که موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: تودار، خود خور، مهربان، با ایمان، خوش، جذاب، اخمو، کم کار، دست و دلباز، راحت طلب، زود رنج، عاشق پول و ثروت، نامنظم، اهل عطر، زود قهر کن، عاشق خانواده، خوش شانس، مزاج سرد و منصف.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهار، هشت و نهم می فرماید:

* آنکه به جمال خدا آفریده تو اعتراف نکند، خانه آرایشگر هستی، آرزوی وی را نقش نبندد و به کام دلش نرساند.

* ای رامشگر، دستگاهی را که می خواستی تغییر بده و نغمه عراقی را بزن زیرا یار من آن سوی رفت و از دلشدگان یاد نیاورد.

* سخن شور انگیز حافظ شعر دلپذیر عراقی است. کیست که این نغمه های جانسوز را بشنود و خروش از جانش بر نیاید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- موفقیت شما حتمی است اما آزردن دیگران کار شما را دشوار می کند. سعی کنید با پدر و مادر و نسبت به دوستان، وفادار و مهربان باشید که ستاره خوشبختی از افق زندگی شما درحال طلوع کردن است.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. قرض ادا می شود. همسر یا پدر شما در معامله ای زیان دیده. سخت مغموم است. سعی کنید او را از رنج هایش رهایی دهید. بیمار شما نیاز به درمان بیشتر دارد. خرید صلاح نمی باشد اما فروش موقعیت دارد. مسافر شما در حال تغییر شغل یا مکان است که به نفع او می باشد. طلاق انجام نمی شود ولی ازدواج عملی است.

۵- در این هفته خوابی خواهید دید که در بین درختان سبز قرار دارید. تعبیرش اینکه سلامتی و خوشبختی بدست می آورید و تحولی کلی در زندگی روزمره و کاری شما حاصل می شود ولی نباید نیروی خود را صرف امور جزیی بکنی، بلکه باید با نشاط و قوی و پر ثمر در زندگی گدم بردارید تا موفقیت و کامیابی همگام شما باشد.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 474 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیازی به گفتن نیست. او انسانی باهوش است و حرف دل تو را از اعمال و رفتارت می فهمد. تو فرصت هایی را از دست داده ای اما هنوز هم وقت هست. سختی های راه را به خاطر آسایش پس از آن تحمل کن و بدان نیت تو گرچه در ظاهر ناممکن می نماید ولی درواقع عملی است به شرط آنکه تو از راه نمانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* تنگدل از همراهان شدن، رسم و روش معرفت و کارشناسی نمی باشد. بلکه سختی و رنج پیمودن مراحل دشوار و مشکل، به یاد روزگاری که با دوست به خوشی و شادی بگذرانی قابل تحمل است.

* ای حافظ خیال حلقه گیسوی محبوب تو را فریب می دهد زیرا بسیار دل فریب می باشد. بهوش باش تا حلقه در خانه امر محال را نکوبی که دسترسی به زلف یار غیر ممکن است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دچار ناراحتی شده اید که تصور آن برایتان مشکل است. در حالی که اگر به زندگی دیگران توجه کنید، خواهید دید که زندگی شما بسیار موفقیت آمیز بوده است اما شما با بی توجهی و لجبازی آن را خراب می کنید و به سخن این و آن گوش می دهید. بهتر است عاقلانه عمل کنید و با او مهربان و صمیمی باشید.

۳- از اینکه محوبب خانواده می باشید، باید بسیار خوشحال باشید و تلاش کنید تا این محبوبیت را افزایش دهید. به زودی در کاری موفق می شوید و سودی به دست می آورید. سعی کنید آن را بیهوده از دست ندهید.

۴- به قول گوته: "انجام آنچه را می توانی یا می اندیشی که می توانی آغاز کنی، در جسارت نبوغ و اقتدار و اعجاز نهفته است."

۵- اگر تلاش کنید و از رقیبان جلو بیفتید، آینده ای درخشان در انتظار شما خواهد بود، چون رقیبان در راهند. حسودان در کمین و طعنه زنندگان در انتظار می باشند.

۶- یکی از آشنایان به کمک شما نیازمند است. سعی کنید نیاز او را برآورده سازید و از مساعدت به دیگران دریغ نورزید.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 334 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای رسیدن به نیت خود حاضری هر کاری را انجام بدهی، اما خود را در این راه تنها می بینی، هیچ همدم و همرازی پیدا نمی کنی، هیچ امیدی به انجام این نیت نداری، اما بدان که عاقبت این کار بسیار نیکوست و تو با تلاش و کوششی که از خود نشان می دهی حتما موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و آخر می فرماید:

* چون نماز من گناهکار پاک نمی باشد، پس در میخانه مرتبا می سوزم تا آتش عشق مرا پاک کند و نمازم را پاک گرداند.

* اگر نور تو در مسجد و میکده، در آینه اندیشه و خیال من ظاهر شود، از دو ابروی تو برای دل خود در مسجد، محراب و در میخانه، ساز طرب و شادمانی به پا می کنم.

* ای حافظ غصه دل را به چه کسی میتوان گفت زیرا در این دو روز زمانه، غیر از قدح باده کسی لیاقت ندارد که محرم راز باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت را با کسی که با تجربه و دانا و عاقل باشد، در میان بگذارید ولی توجه داشته باشید که او فردی دلسوز باشد زیرا این نیت برای انجام کاری حساس می باشد. نمی توان با هر کسی در میان گذاشت. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۳- کار او رونق می گیرد ولی مغرور می شود. به وی توصیه کنید در هر حال خداوند را در نظر بگیرد و از محبتی که خداوند و دعای دیگران نصیب او کرده، در راه خدمت به مردم بدون تظاهر استفاده نماید. چون خداوند او را دوست دارد.

۴- سعی کنید پا را از گلیم خود بیشتر خارج نسازید. این نیت عملی میگردد ولی نیاز به زمان دارد. به پدر و مادر احترام بگذارید و دل آنها را به دست آورید تا این نیت زودتر عملی گردد. مسافرتی در پیش دارید که موفقیت آمیز است.

۵- رنگ لیمویی یا قرمز که اولی دلیل احساس و عواطف سرشار شما و دومی نماینده قلب پر مهر و آتشین شماست، برایتان توصیه می کنم.

فال حافظ جمعه 1 دی 1402​ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 354 از دیوان حافظ:

تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* اگر دوست به جای من غیری را اختیار کند، حاکم اوست اما حرام باشد اگر من بجای دوست فرد دیگری را اختیار کنم.

* بلبل صبح به خیر گفت ای ساقی کجایی از خواب بیدار شو و باده بیاور. چه خیال های پریشان که در رویای شب گذشته دیده ام. در من هیجانی سخت پدید آمده و در سرم شوری انداخته است.

* اگر هنگام جان دادن مانند شمع در کنار بالین من ایستاده باشی، به فرخندگی دیدار تو همانا در شب کوچ از جهان، از بستر مرگ خوشحال به استقبال ازدواج سیه چشمان فراخ چشم بهشتی می روم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه بزرگی هستید. در این کار خیری نیست و فعلاً مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید.

۳- کسی شما را نصیحت کرده یا می کند. به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه شما می باشد.

۴- به زودی خواب می بینید که در آفتاب مشغول آفتاب گیری هستید. تعبیرش شادی، خوشبختی، سر زندگی، سود و فایده، مهربانی در امور زندگی و خانواده خواهد بود.

۵- مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتاً آرام خواهید داشت

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان