//
کدخبر: ۴۲۲۱۷۱ //

علی کریمی: بازی با آنگولا از هیچ بهتر است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران، با اشاره به سختی‌های تدارک بازی‌ مقابل تیم‌های خوب جهان، گفت: بازی مقابل تیم‌هایی مثل آنگولا از هیچ بهتر است.


علی کریمی: بازی با آنگولا از هیچ بهتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی کریمی درباره پیروزی ۴ بر صفر ایران مقابل آنگولا، گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها نمایش خوبی داشتند. با توجه به کیفیت زمین بازی تا حدودی سخت بود اما تقریبا برنامه‌های کادر فنی را انجام دادیم. می‌توانستیم از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و نتیجه بهتری هم بگیریم.

وی درباره اثرگذاری بازی مقابل تیم‌هایی مثل آنگولا برای حضور در جام ملت‌های آسیا، نیز خاطرنشان کرد: در جام ملت‌های آسیا رقبای سرسختی مثل ژاپن، کره و عربستان داریم. تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم و خودمان را آماده بازی مقابل آن‌ها کنیم.

بازی با آنگولا بهتر از هیچ است

بازیکن میانی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بالاخره شرایط مملکت، فدراسیون و تحریم‌ها به شکلی است که تدارک بازی با تیم‌های خوب سخت است. همین بازی‌ها هم بهتر از نبودن آن است. در سال‌های گذشته مخصوصا در زمان کرونا اصلا نمی‌توانستیم با هیچ تیمی بازی کنیم اما همین بازی‌ها و جمع شدن و هماهنگ شدن بچه‌ها بهتر از هیچ است. امیدوارم تا جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشته باشیم و بیشتر نیز هماهنگ شویم.

کریمی در پایان درباره اینکه بازی مقابل تیم‌های ضعیف به هماهنگی میان بازیکنان کمک می‌کند یا خیر، گفت: بچه‌ها هر چند وقت یکبار جمع می‌شویم و سعی می‌کنیم بالاترین سطح هماهنگی را داشته باشیم. یک مقدار سخت است اما سعی که بیشترین هماهنگی را داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان