//
کدخبر: ۴۰۱۸۰۲ //

سهم ویژه ۱۶ گلزن در قهرمانی پرسپولیس/ آماری که ضعف تیم یحیی را فریاد می‌زند

از جمله اتفاقات جالب توجه در فصل تازه تمام شده لیگ برتر گلزنی ۱۶ بازیکن برای پرسپولیس بود.

سهم ویژه ۱۶ گلزن در قهرمانی پرسپولیس/ آماری که ضعف تیم یحیی را فریاد می‌زند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس در شرایطی فصل بیست و دوم لیگ برتر را با عنوان قهرمانی و کسب ۶۶ امتیاز به پایان رساند که این تیم توانست در جدول رده بندی لیگ برتر با ۴۶ گل زده و ۱۳ گل خورده تفاضل گل مثبت ۳۳ را به خود اختصاص بدهد. اما نکته جالب توجه تعداد زیاد گلزنان این تیم است که شاید تنوع تاکتیکی و حضور مدافعان و هافبک ها در محوطه جریمه تیم حریف و یا کمبود مهاجم تمام کننده را نشان می دهد. این آمار از طرفی مشخص می کند تیم پرسپولیس در فاز هجومی شرایط خوبی نداشته و مهاجمانش سهم کمتری در امر گلزنی داشته اند.

بهترین گلزن پرسپولیس در فصلی که قهرمان شد مهدی ترابی با ۷ گل زده بود. پس از او یورگن لوکادیا، گئورگی گولسیانی و سعید صادقی هر کدام با ۶ گل زده در رده دوم قرار گرفتند. محمد عمری با چهار گل، شیخ دیاباته با سه گل و دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی و میلاد سرلک هر کدام با دو گل در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

همچنین بازیکنانی از جمله علی نعمتی، وحدت هنانوف، لئوناردو پریرا، عیسی آل کثیر، مهدی عبدی، امید عالیشاه و سروش رفیعی نیز هر کدام یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند تا مجموعاً ۴۶ بار دروازه حریفان را باز کنند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی باز هم به دنبال جذب مهاجم خواهد بود. پستی که پریرا هرگز نتوانست جای خالی لوکادیا را پر کند و شیخ دیاباته حضور ضعیفی در فصل گذشته لیگ برتر داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان