//
کدخبر: ۳۳۷۵۶۷ //

خطر بزرگ در کمین استقلال و فرهاد مجیدی

استقلال بعد از ده سال در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار دارد. شاید این صدرنشینی ارزشمند باشد اما استقلالی ها خاطرات تلخ و شیرینی از قهرمانی های نیم فصل دارند که باعث می‌شود خیلی زود به قهرمانی امیدوار نشوند.

خطر بزرگ در کمین استقلال و فرهاد مجیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تنها به یک تساوی نیاز دارد تا قهرمان نیم فصل شود. اگر دو امتیازی که در بازی با گل گهر گرفتند نیز از آن‌ها کم شود، باز با یک برد قهرمانی آن‌ها در نیم فصل قطعی می‌شود. البته صدرنشینی در نیم فصل برای آبی‌های تهرانی فقط یک بار خوش یمن بوده و دو بار دیگر خاطرات تلخی بجا گذاشت.

جامی که منصور خان به سلطان داد

استقلال با ۲۷ امتیاز در لیگ چهارده تیمی دوره اول به قهرمانی نیم فصل رسیده بود و تا هفته پایانی هم شانس اول قهرمانی به حساب می‌آمد. اما در هفته پایانی تیم تحت هدایت منصور پورحیدری در انزلی به ملوان باخت و در طرف مقابل پرسپولیس با هدایت علی پروین فجرسپاسی را در تهران برد و قهرمان شد.

 

قهرمانی با اقتدار قلعه نویی

استقلال در دوره پنجم لیگ برتر تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به پاس قهرمان شد. تیمی که در نیم فصل هم صدرنشین بود تا برای اولین و آخرین بار قهرمانی نیم فصل استقلال به قهرمانی در پایان فصل لیگ برتر تبدیل شود.

این اولین قهرمانی قلعه نویی با استقلال بود که با اقتدار هم به دست آمد.

مجیدی جام مظلومی را با خود برد

استقلال در لیگ یازدهم با اقتدار قهرمان نیم فصل شد اما فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان، تیم را ترک کرد و پرویز مظلومی را تنها گذاشت. استقلال در پایان فصل جام را از دست داد و رکورد بردهای متوالی این تیم در دربی هم پایان یافت.

***

فرهاد مجیدی بارها اشاره کرده تا زمانی که وریا غفوری جام را بالای سر نبرد خیالش از قهرمانی راحت نمی‌شود. فرهاد روزهای تلخ و شیرینی با استقلال داشته و در اولین فصل حضور کاملش به عنوان سرمربی نمی‌خواهد مثل بزرگان استقلال داغ ببیند و جامی که در دستانش قراردارد را به دیگران دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان