//
کدخبر: ۳۱۶۰۰۴ //

اختصاصی/ علی منصوریان یا فرهاد مجیدی؟!/ برد تیم زنوزی انگیزه اراکی ها را بیشتر کرد!

جدال تیم‌های استقلال و آلمینیوم اراک یک جدال آشنا ولی بسیار حساس است که دو تیم فقط به پیروزی فکر می کنند، هر دو تیم شرایط خوبی برای کسب سهمیه دارند، هرچند استقلال نیم نگاهی‌ هم به قهرمانی دارد که باید منتظر لغزش تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بماند.

اختصاصی/ علی منصوریان یا فرهاد مجیدی؟!/ برد تیم زنوزی انگیزه اراکی ها را بیشتر کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در هفته بیست و پنجم میهمان آلومینیوم اراک است که فقط سه امتیاز می تواند این تیم را به خواسته‌ اش برساند. شرایط استقلال برای رسیدن به قهرمانی بسیار سخت شده ولی شانس گرفتن سهمیه را دارد که نمی خواهد این شانس را به راحتی از دست دهد.

شاگردان فرهاد مجیدی به مصاف تیمی می روند که روی نیمکتش یک مربی نام آشنا به نام علیرضا منصوریان به چشم می خورد. مربی که همین سه فصل پیش هدایت آبی پوشان را برعهده داشت ولی با نامهربانی هواداران مجبور شد تیم را ترک کند. او حالا مقابل تیم سابقش قرار می گیرد که شرایط تیم خودش طوری‌ است که با گرفتن سه امتیاز به کسب سهمیه امیدوار می شود. همین امیدواری می تواند برای آبی ها خطرناک باشد، چون شاگردان "علی منصور" انگیزه زیادی دارند که در اولین سال حضورشان در لیگ برتر به آسیا هم برسند.

در سوی مقابل استقلال نیز به دلیل عقب افتادن از کورس قهرمانی، حال برای گرفتن سهمیه بسیار امیدوارم است که دوست ندارد، این امیدواری را به ناامیدی تبدیل کند. البته شرایط خود فرهاد مجیدی نیز در استقلال چندان‌ خوب نیست و مدیریت بهم ریخته باشگاه نیز دنبال بهانه ای است تا این مربی را هم قربانی کند! مدیرانی که در این چند سال اخیر فقط مربی و بازیکن جابه‌جا کرده اند، ولی نتوانسته اند، کمکی به تیم کنند.

در هر حال فارق از هر بحثی، سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم مهم و حیاتی است که نه منصوریان دوست دارد مقابل تیم سابقش شکست بخورد و نه مجیدی دلش می خواهد نوار چند پیروزی اخیرش را پاره کند و تیمش وارد بحران دیگری شود. این نکته‌ هم فراموش نشود؛ با توجه به پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن و قرار گرفتن تیم زنوزی بالای سر تیم منصوریان، حال مربی سابق تراکتوری ها اصلا دوست ندارد تیمش پایین تر از تیم کسی قرار بگیرد که نیم فصل اول کلی با هم مشکل داشتند که در نهایت منجربه برکناری منصوریان از تراکتور شد.

به قلم علی‌ مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان