//
کدخبر: ۲۶۲۱۳۰ //

وضعیت اردوها و میزبانی تیم‌های جنوبی در هاله ای از ابهام

گرمای شهرهای جنوبی ایران و به خصوص ۲ استان بوشهر و خوزستان باعث شده تا اردوها و میزبانی تیم‌های جنوبی لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و حتی این احتمال وجود داشته باشد که ۵ تیم جنوبی حاضر در لیگ در شهرهای دیگر میزبانی کنند.

وضعیت اردوها و میزبانی تیم‌های جنوبی در هاله ای از ابهام
به گزارش فرتاک نیوز،

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران لیگ برتر نوزدهم از یک ماه دیگر یعنی از تاریخ ۲۹ خرداد با برگزاری دیدار معوقه استقلال و فولاد در اهواز برگزار می‌شود و تیم‌ها از ۳ خرداد این فرصت را دارند که برای ۹ بازی باقی مانده از این لیگ آماده شوند.

در این بین وضعیت تمرینی و آماده‌سازی تیم‌های خوزستانی و بوشهری در هاله ای از ابهام است زیرا دمای بالای شهرهای جنوبی ایران و همچنین شرایط بحرانی استان خوزستان در خصوص شیوع ویروس کرونا، تمرین و برگزاری اردو در این شهرها را با مشکلی جدی روبرو می کند.

سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شرایط گرمای اهواز و دمای ۴۳ درجه این شهر، برای برگزاری اردوی آماده‌سازی برای ادامه لیگ نوزدهم به تهران سفر خواهیم کرد و اردوی خود را در این شهر برگزار می‌کنیم.

البته آماده‌سازی تیم‌های خوزستانی فقط بخشی از این بحران است و باید دید مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌های جنوبی کشور چه برنامه‌ای برای میزبانی تیم‌هایشان در شهر خود دارند. البته بدون تماشاگر بودن بازی‌ها می‌تواند باعث شود تا تیم‌هایی چون فولاد، نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به میزبانی در شهرهای دیگر رضایت دهند و در ورزشگاه‌های خانگی شان به میدان نروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۱۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان