//
کدخبر: ۲۵۹۸۰۲ //

حدادی‌فر:اگر قرار است برگزاری مسابقات ریسک بالایی داشته باشد، بهتر است که لیگ تعطیل شود

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با از دست دادن زمان، لیگ فصل بعد هم به خطر می‌افتد و امیدوارم به‌زودی تصمیم نهایی‌ درباره لیگ امسال گرفته شود.

حدادی‌فر:اگر قرار است برگزاری مسابقات ریسک بالایی داشته باشد، بهتر است که لیگ تعطیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار، در ارتباط با شرایط مبهم لیگ برتر فوتبال و اظهارنظرهای مختلف در خصوص ادامه یافتن بازی‌های این فصل گفت: برای من مهمترین مسئله سلامتی جامعه و همچنین ورزشکاران است. اگر لیگ برگزار شود طبیعتا بدون تماشاگر خواهد بود ولی مسئله مهم این است که برگزاری بازی‌ها در یک چارچوب مشخص باشد و مسائل بهداشتی هم به دقیق‌ترین شکل ممکن رعایت شود. از طرفی باید از بازیکنان هم تست گرفته شود تا میزان خطر به کمترین حد برسد.

وی تاکید کرد: اگر قرار است برگزاری مسابقات ریسک بالایی داشته باشد، بهتر است که لیگ تعطیل شود با این حال برگزاری لیگ می‌تواند شبهات را برطرف کند.

حدادی‌فر گفت: در حال حاضر در حال از دست دادن زمان هستیم و با این شرایط حتی لیگ فصل بعد هم به خطر می‌افتد. مسئله مهم این است که تکلیف بازی‌های این فصل خیلی زود روشن شود تا بازیکنان و تیم‌ها هم برنامه خودشان را بدانند.

کاپیتان ذوب‌آهن عنوان کرد: جدا از بحث فوتبال و ورزش، باید از زحمات جامعه پزشکی تشکر کرد و آنها قهرمان‌های این فصل هستند. امیدوارم این بیماری ریشه‌کن شود و دوباره بتوانیم شاهد برگزاری مسابقات فوتبال و بازگشت مردم به زندگی عادی باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان