//
کدخبر: ۱۹۳۷۹۵ //

سرمربی ولز از گرت بیل دفاع کرد

رایان گیگز، سرمربی مشهور تیم ملی ولز، از عملکرد گرت بیل مقابل تیم ملی کرواسی دفاع کرد.

سرمربی ولز از گرت بیل دفاع کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل در رئال مادرید برای گرت بیل به بدترین شکل ممکن به پایان رسید و او در اواخر حتی در لیست بازیکنان دعوت شده از سوی زین الدین زیدان نیز قرار نمی گرفت. گرت بیل اول هفته در ترکیب تیم ملی کشور ولز مقابل کرواسی نیز مغلوب شد اما رایان گیگز عملکرد او با توجه به نیمکت نشینی های متوالی در رئال مادرید را طبیعی می داند.

رایان گیگز گفت: "روز شنبه گرت بیل بعد از شش هفته دوری از میادین به میدان رفت و در پرتغال او نمایش خوبی ارائه داد. هر چه از جریان بازی گذشت عملکرد گرت بیل بهتر شد و این موصوع برای بازیکنی که شش هفته در ترکیب قرار نگرفته بود قابل درک است.

من از عملکرد گرت بیل رضایت دارم و شاید او روند گلزنی هایش را برای بازی سه شنبه گذاشته و این اتفاق بالاخره رخ می هد. من فکر می کنم به طور کلی ما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و من از گرت بیل در دیدار مقابل کرواسی راضی هستم.

من فکر می کنم هر تیمی مقابل گرت بیل بازی می کند او را بازیکنی خطرناک دانسته و سعی می کند برای او بازیکن یارگیر در نظر گیرد. این امری عادی است و ما باید راه حلی برای این موضوع پبدا کنیم زیرا گرت بیل در عرصه ملی و باشگاهی به این موضوع عادت دارد."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان