//
کدخبر: ۱۸۴۹۳۴ //

ساری:بازی برابر واتفورد برای ما خطرناک خواهد بود

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، معتقد است دیدار برابر واتفورد برای تیمش دشوار و خطرناک است.

ساری:بازی برابر واتفورد برای ما خطرناک خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

کمتر از 3 روز بعد از دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه فرانکفورت، آبی های لندن فردا عصر باید به مصاف واتفورد در لیگ برتر بروند و با توجه به شکست امروز تاتنهام، چلسی می تواند با کسب پیروزی در رتبه سوم جدول قرار گیرد.

ساری گفت: "ما باید 62 ساعت بعد از آخرین بازی خود دوباره به میدان برویم ، اما همه چیز به پیشرفت ذهنی و سطح بالایی از انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنان چلسی بستگی دارد.

بازی برابر واتفورد برای ما خطرناک خواهد بود و البته پس از 62 ساعت دوباره به میدان رفتن، بدین معنا است که هر حریفی خطرناک است. این دیدار آسان نیست اما در لیگ برتر هر مسابقه ای یک نبرد است و شما برای آن باید ریسک کنید. ما انرژی فیزیکی و روانی خود را در برابر فرانکفورت صرف کردیم.

ما باید برخی نفرات را در ترکیب ابتدایی تغییر دهیم. من نمی دانم چند نفر، اما شاید چهار یا پنج تغییر ایجاد شود. اگر در دو بازی آخر خود پیروز شویم سهمیه خواهیم گرفت و همه چیز در دستان خود ماست."

تمدید قرارداد داوید لوییس: "داوید بازیکن بسیار مهمی برای ما نه تنها در زمین، بلکه در رختکن محسوب می شود. شما به خوبی می دانید نظر من را در مورد داوید لوییس می دانید، اما نظر خود بازیکن و باشگاه نیز مهم است اما من فکر می کنم می توانیم این وضعیت را طی چند هفته آتی حل کنیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان