//
کدخبر: ۳۶۵۴۱۶ //
تتلو | امیر تتلو | سحر قریشی

تتلو از راز جدایی با سر قریشی پرده برداشت ! / تتلو سحر قریشی را رسوا کرد + عکس

علت جدایی امیر تتلو و سحر قریشی مشخص شد

تتلو از راز جدایی با سر قریشی پرده برداشت ! / تتلو سحر قریشی را رسوا کرد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

امیر تتلو با انتشار متنی در یوتیوب علت جدایی از سحر قریشی را فاش کرد و ادعایی جنجالی علیه خانم بازیگر مطرح کرد. پیشتر عکس منتشر شده از صفحه اینستاگرام سحر قریشی ماجرای جدایی او از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن به دبی را تایید کرد.

بازیگر زن سابق سینمای ایران حتی پس از پایان دادن به رابطه با تتلو همچنان در بیوگرافی پیج اینستاگرام خود عبارت «در رابطه با پادشاه» را داشت که حالا بنظر می رسد پس از قطعی شدن مهاجرت به دبی این متن را حذف کرده و پرچم امارات را در بیو درج کرده است.

خواننده ایرانی مقیم ترکیه مدعی شد سحر قریشی را تنبیه کرده و جدایی از بازیگر زن سابق سینمای ایران به دلیل رفتارهای زشت او بوده است.

sahar1-768x529

تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان