//
کدخبر: ۳۶۳۸۴۰ //
تتلو | امیر تتلو | سحر قریشی

امیر تتلو:سحر قریشی خیلی بی حیاست/او من رو هم فریب داد!

پس از بارها قهر و آشتی مجازی، به نظر می رسد این بار جدایی سحر قریشی و تتلو جدی باشد.

امیر تتلو:سحر قریشی خیلی بی حیاست/او من رو هم فریب داد!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از هفته ها انتقاد امیر تتلو از سحر قریشی و ادعای وی درباره ی جدایی اش از قریشی، خانم بازیگر بالاخره تصاویر مشترک خود با آقای خواننده را از صفحه ی اینستاگرامش حذف کرد. در بیوگرافی اینستاگرام قریشی هم دیگر خبری از اشاره ی او به رابطه ی عاشقانه اش با تتلو نیست.

10-saharamir

دعواهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول آغاز شد. این دعوا با انتشار یک متن عذرخواهی از سوی سحر قریشی به پایان رسید. اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و خود را مجرد اعلام کرد. این بار نیز قریشی با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد.

این قهر و آشتی های مجازی اما طی ماه های بعدی نیز بارها تکرار شد، امری که بسیاری آن را جنجالی ساختگی برای جذب مخاطب می دانستند.

در هفته های اخیر نیز تتلو در پیام هایی در کانال یوتیوبش با تکرار ادعای اعتیاد سحر قریشی، اعلام کرد قریشی خانه ی او را به مقصد دبی ترک کرده است. تتلو همچنین مدعی شد قریشی با کارشکنی تلاش کرده بود کنسرت آینده ی او را به هم بزند. تتلو تأکید کرد موسیقی و کارش بالاترین اولویت را برای او دارد و به خاطر آن از هر کسی می گذرد. او در نهایت برای چندمین بار خود را مجرد اعلام کرد!

سحر قریشی اما در این مدت دیگر واکنشی به پیام های تتلو نداشت تا اینکه چند روز قبل بالاخره تصاویر مشترک خود با تتلو را از اینستاگرامش پاک کرد. او همچنین در بیوگرافی صفحه ی خود مکان فعلی اش را امارات متحده عربی اعلام کرده است.

سحر قریشی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پس از مدت ها شایعه درباره ی رابطه اش با امیر تتلو، خواننده ی ایرانی که چند سالی است در ترکیه به سر می برد، در اواخر بهمن ۱۴۰۰ با انتشار ویدئویی از خود در کانال یوتیوبش که از حضور او در ویلای تتلو حکایت داشت این شایعات را تأیید و رابطه ی عاشقانه اش با وی را علنی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان