//
کدخبر: ۳۵۶۳۳۳ //
نیکبخت واحدی

بوتاکس عجیب صورت علیرضا نیکبخت واحدی در کنار همسرش!!!

علیرضا نیکبخت واحدی بوتاکس کرد !!!

بوتاکس عجیب صورت علیرضا نیکبخت واحدی در کنار همسرش!!!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا واحدی نیکبخت متولد 8 تیر 1359 در مشهد، فوتبالیست سابق سرخابی های پایتخت بود. علیرضا واحدی نیکبخت در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد، یک برادر و سه خواهر دارد. علیرضا واحدی نیکبخت دلبستگی زیادی به دایی اش صمد دارد که از او 5 سال کوچکتر است. 

علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش

علیرضا واحدی نیکبخت (زاده ۹ تیر ۱۳۵۹ -مشهد) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است که سابقه بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد و در پست هافبک چپ بازی می‌کرد.

بازی‌های خوب موجب درخشش نیکبخت در مسابقات آموزشگاهی شد و سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت.

باشگاه‌های حرفه ای

ابومسلم

پیروزی ۳–۱ در آن مسابقه دعوت شدن به پوشیدن پیراهن راه راه مشکی و قرمز ابومسلم را برایش به ارمغان آورد. در تیم ابومسلم، در همان اولین مسابقه در لیگ سال ۱۳۷۷، درخشید و به تیم ملی جوانان دعوت شد.

ورود به استقلال

او پس از گذراندن یک دوره موفق در تیم ابومسلم خراسان و مطرح شدن در سطح اول فوتبال ایران در سال ۱۳۷۸ به تیم باشگاه استقلال پیوست.

انتقال به پرسپولیس

پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر فصل ۸۵–۸۴ تغییراتی در کادر فنی این تیم شکل گرفت و قبل از آغاز فصل بعدی مسابقات به دلایلی که هرگز هیچ‌کدام از طرفین صریحاً آن را بیان نکردند واحدی‌نیکبخت به دلیل آنچه که عدم تلاش باشگاه استقلال در حفظ خودش بیان کرد، بعد از نزدیک به ۸ سال حضور در تیم استقلال به تیم پرسپولیس پیوست

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان