//
کدخبر: ۳۵۳۵۶۹ //
الهام حمیدی

تصویری متفاوت از الهام حمیدی/ لنز رنگی و آرایش جدید + عکس

تصویری زیبا از الهام حمیدی !!!

تصویری متفاوت از الهام حمیدی/ لنز رنگی و آرایش جدید + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

الهام حمیدی (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی است. الهام حمیدی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند و مدتی بعد در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک،در سینما و تلویزیون شناخته شد.

62916fbc1a74b

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

الهام حمیدی با نام اصلی «نوشین» در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادر الهام حمیدی خانه‌دار و پدرش با اینکه کارمند بود در جوانی از بازیگران تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود. او دارای دو برادر کوچکتر از خود می باشد.

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال 1376 در 20 سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

الهام حمیدی

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

فرزندان الهام حمیدی

12 خردادماه سال 99 بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش بنام «الوین» داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. این بانوی هنرمند به فاصله یک سال و پنج ماه صاحب فرزند دیگری شد. فرزند دوم ایشان یک دختر به نام ماهلین است که در روز 22 مهر 1400 چشم به جهان گشود.

علاقمندی ها و حواشی زندگی الهام حمیدی

الهام حمیدی نه تنها در عرصه بازیگری توانمند است بلکه آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد. از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

او از میان خوانندگان طرفدار صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان