//
کدخبر: ۳۵۰۷۱۱ //
بهنوش بختیاری

فیلم خصوصی بهنوش بختیاری که نباید منتشر میشد!! | بهنوش بختیاری از تخت خواب خود فیلم منتشر کرد !!!

بهنوش بختیاری در کلیپی از پیشنهاد بی شرمانه یک تهیه کننده خبر داد و گفت:با وجود متاهل بودنم قصد داشت مرا به خارج از شهر ببرد.

فیلم خصوصی بهنوش بختیاری که نباید منتشر میشد!! | بهنوش بختیاری از تخت خواب خود فیلم منتشر کرد !!!
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش بختیاری به تازگی تصاویری جدید از خود متتشر کرده که اثرات عمل زیبایی در صورت وی دیده می شود. بهنوش بختیاری همیشه در حاشیه است و از بازیگران حاشیه ساز ایرانی است. بهنوش بختیاری ازدواج کرده و متاهل می باشد. 

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است. برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود.  

 شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری به موسیقی کلاسیک علاقه مند است. بهنوش بختیاری پدر بختیاری و مادر تهرانی دارد. بهنوش بختیاری در کودکی آرام بود. شایعه طلاق بهنوش بختیاری در رسانه ها پیچیده است. بهنوش بختیاری ابتدا با یک استوری خبر طلاق و بارداری اش را تکذیب کرد. 

بهنوش بختیاری سلبریتی معروفی که این روزها در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و حواشی و جنجال های زیادی پیرامون او وجود دارد در سال 86 ازدواج کرد.بهنوش بختیاری در  14 سال پیش با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان مطرح کشورمان ازدواج کرد منتشر نشدن هیچ گونه عکسی از همسر این بازیگر معروف بسیاری از افراد را کنجکاو کرده است که به دنبال دلیلی برای این کار او باشند.

از بهنوش بختیاری که دائما در فضای مجازی جنجال به پا می کند بعید است بگوید دوست ندارد تا زندگی خصوصی اش به فضای مجازی راه پیدا کند. برخی افراد سودجو و سایت ها برای مطرح شدن از این موضوع استفاده کردند و هر عکسی که در آن بهنوش بختیاری در کنار مردی ایستاده است را به عنوان شوهر او معرفی می کردند. این کار باعث می شدتا این خانم بازیگر هر بار مجبور شود توضیحاتی را ارائه دهد و عکس منتشر شده را که به همسرش نسبت داده شده است را تکذیب کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان