//
کدخبر: ۳۳۷۰۴۳ //
بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بدون حجاب با موهای بلوند / بهنوش خانم لطفاً به خودت بیا + عکس شرم آور

تصویری از بهنوش بختیاری با موهای بلوند

بهنوش بختیاری بدون حجاب با موهای بلوند / بهنوش خانم لطفاً به خودت بیا + عکس شرم آور
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی است. بهنوش بختیاری بیشتر در سریال های طنز نقش آفرینی کرده است. بهنوش بختیاری در تبلیغات برخی از برندها حضور بهم رسانده است. بهنوش بختیاری فارغ التحصیل رشته زبان فرانسوی است. بیوگرافی بهنوش بختیاری را در ادامه می خوانیم.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهنوش بختیاری

خانواده بهنوش بختیاری

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری

زندگی شخصی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

بهنوش بختیاری

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

بهنوش بختیاری

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان