//
کدخبر: ۳۳۲۶۷۰ //
هانیه توسلی

ازدواج هانیه توسلی با سرباز آمریکایی + عکس های لورفته

آیا هانیه توسلی با یک بازیگر آمریکایی ازدواج کرده است ؟ در ادامه با هم میخوانیم

ازدواج هانیه توسلی با سرباز آمریکایی + عکس های لورفته

ماجرای ازدواج با یک امریکایی 

مدتی قبل در شبکه های اجتماعی شایعه ای قرار گرفت که گفته می شد هانیه توسلی با یک سرباز امریکایی ازدواج کرده است. بعد از بررسی های ما مشخص شد او در یک تئاتر بازی کرده است که در آن تئاتر همسر یک فرد آمریکایی است.

نام آن تئاتر نامه های عاشقانه از خاورمیانه بود و هانیه توسلی نقش زنی را بازی می کند که همسر یک سرباز امریکایی است و برای پیدا کردن همسرش که در افغانستان است به کشور افغانستان می رود.

هانیه توسلی عکسی از خود در ماشینش منتشر کرد

هانیه توسلی بازیگر خوب کشورمان عکسی از خود در ماشین شخصی اش منتشر کرد

هانیه توسلی

سابقه فعالیت هانیه توسلی 

هانیه توسلی یکی از بازیگران توانای تلویزیون و سینمای ایران می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را به طور جدی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد. وی در ابتدا در یک فیلم کوتاه بازی کرد و بعد از آن در یک سریال تلویزیونی به نام غریبه ساخته جواد اردکانی دیده شد.

هانیه توسلی در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی برای اولین بار وارد عرصه سینما شد و پس از آن در فیلم های سینمایی بسیاری حضور پیدا کرد. وی علاوه بر تلویزیون و سینما در تئاتر نیز حضور فعال دارد . این بازیگر همچنین در سریال های نمایش خانگی قلب یخی، شاهگوش و ابله نیز ایفای نقش کرده است.

شروع بازیگری به صورت حرفه ای 

هانیه توسلی از ۱۷ سالگی به صورت امارتور در شهر محل تولدش یعنی همدان تئاتر بازی می کرد. برای تحصیل در رشته نمایش نامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران پذیرفته شد و به تهران نقل مکان کرد.

فیلم هایی که او را به بازیگری علاقمند کرده اند عبارتند از دیگه چه خبر!؟ به کارگردانی تهمینه میلانی و هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی.

هانیه توسلی

منبع: خانه فوتبالی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان