//
کدخبر: ۴۲۳۴۸۸ //

حامله شدن دختر باکره| آیا دختر باکره ممکن است باردار بشود؟

خیلی از مخاطبان این سوال را دارند که دختری که هنوز باکره است آیا ممکن است باردار بشود؟

حامله شدن دختر باکره| آیا دختر باکره ممکن است باردار بشود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

انزال مایع منی مرد ممکن است سوالات زیادی را به خصوص برای دختران باکره ایجاد کند و یکی از سوالات رایج در این زمینه این است که آیا انزال خارج از واژن باعث بارداری برای دختر باکره می شود ، آیا امکان بارداری باکره بدون دخول وجود دارد ؟ ایا دختر باکره باردار میشود و سوالات این چنینی که در این مطلب از سایت همسرتایم به آن پاسخ می دهیم.

بارداری ممکن است برای دختران باکره زمانی اتفاق بیفتد که در اطراف واژن یا هر جایی نزدیک به آن انزال اتفاق بیفتد و اگرچه این احتمال ضعیف است، اما همچنان وجود دارد و دلیل آن به عوامل متعددی برمی‌گردد، از جمله:

  •     به طور متوسط ​​حجم مایع منی انزالی در هر بار انزال مرد 4 میلی لیتر است، منی حاوی مقدار زیادی اسپرم است که به دهانه واژن نمی رسد و حرکت خطر رسیدن یا ورود منی به دهانه واژن را افزایش می دهد.

  •     این اسپرم ها می توانند حرکت کنند و حداکثر تا 30 دقیقه در خارج از بدن زنده بمانند، زیرا مایع منی سرشار از مواد مغذی لازم برای ادامه حیات اسپرم برای مدت زمان طولانی است تا بتواند سفر خود را از طریق دهانه رحم برای رسیدن به تخمک کامل کند. و آن را بارور کند، بنابراین حرکت اسپرم باعث افزایش احتمال رسیدن آن به رحم می شود.

  •     مایع شفافی که قبل از انزال از آلت تناسلی ترشح می شود ممکن است حاوی اسپرم باشد. این مایع در حین رابطه جنسی به عنوان یک روان کننده عمل می کند. این مایع حتی بدون انزال منی نیز می تواند باعث بارداری شود.

  •     بسیاری از زنان بدون پرده بکارت به دنیا می آیند، و پرده بکارت، اگر وجود داشته باشد، اغلب حاوی منافذی است که به خون قاعدگی اجازه عبور می دهد، و همانطور که خون قاعدگی می تواند از پرده بکارت عبور کند، منی نیز می تواند از طریق آن وارد واژن شود.

  •     استفاده از کاندوم بهترین روش پیشگیری از بارداری در چنین مواردی است، اگر نمی خواهید باردار شوید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان