//
کدخبر: ۳۹۱۷۱۹ //

میدونستی مردها هم نقطه G دارند؟/ اگر میخوای رابطه جنسی لذتبخشی داشته باشی حتما بخون!

جای نقطه محرک در مردان در پروستات است. در بین مقعد تا قسمت انتهایی کیسه بیضه ، محلی حدود ۳ انگشت یا ۶ سانتیمتر وجود دارد به نام میاندوراه یا پرینه که دقیقاً زیر این فضا پروستات قرار داد؛ این به این معنی است که نقطه جی مردان خیلی پنهان و تحت مراقبت بسیار وجود دارد.

میدونستی مردها هم نقطه G دارند؟/ اگر میخوای رابطه جنسی لذتبخشی داشته باشی حتما بخون!

شاید همیشه تصور می کردید و اینطور شنیده بودید که نقطه جی یکی از اجزاء اندام تناسلی زنانه است و نقش شناخته شده ای در به وجود آوردن ارگاسم واژینال و افزایش عمق و شدت ارگاسم کلیتورال دارد. در حالیکه واقعیت بیشتر از این است و آفرینش مرد و زن بیش از آنکه فکر کنید به هم نزدیک است.

محل نقطه جی در مردان

جای این نقطه محرک در مردان در پروستات است. در بین مقعد تا قسمت انتهایی کیسه بیضه ، محلی حدود ۳ انگشت یا ۶ سانتیمتر وجود دارد به نام میاندوراه یا پرینه که دقیقاً زیر این فضا پروستات قرار داد؛ این به این معنی است که نقطه جی مردان خیلی پنهان و تحت مراقبت بسیار وجود دارد.

شاید شنیده باشید که پزشکان برای معاینه پروستات بیماران خود از چه شیوه ای استفاده می کنند، از معاینه درون مقعدی که حدود ۲٫۵ تا ۷٫۵ سانتی متر داخل لبه مقعد غده پروستات در زیر انگشت نشانه یا معاینه پزشک قابل حس است. اینجا ، اعماق بدن یک مرد، مکان اسرار آمیز نقطه جی هم می باشد.

فرق نقطه جی در مردان و زنان در چیست؟

شواهد علمی نشان از تفاوت در نقطه جی مردان و زنان دارد. البته محل این نقطه در زنان و مردان فرق دارد. نقطه جی زن یک قسمت حساس در دیواره جلویی واژن است که به نظر می آید خیلی ارگانیک و قادر به انزال است. همینطور پروستات زن به عنوان غده اسکین و اسفنج مجرای ادراری نامیده می شود.

پروستات مردانه از نظر بیولوژیکی به غدد اسکین همولوگ مانند است و به طور غیر رسمی به نام نقطه جی مرد شناخته شده است. ولی با این وجود در مورد چیزی که در زنان و مردان به نام نقطه جی یا G-spot وجود دارد، هیچ موافقت علمی وجود ندارد. ولی این دو نقطه در بدن مردان و زنان در خیلی از موارد مشابه هستند، از همه مهمتر این که تحریک هر دو می تواند باعث ارگاسم انفجاری برای مردان و زنان شود.

اثر نقطه جی در روابط جنسی زن و شوهر

همه انسان ها این مناطق جنسی را در بدن خود دارند هر چند امکان دارد شدت حساسیت این محل ها از شخصی به شخص دیگر قابل تغییر باشد. نوازش این محل ها امکان دارد به تحریک ملایم، متوسط یا شدید شود. در انسان از نقاط بسیار حساس نقطه جی نام دارد که در زنان کلیتوریس در واژن است و در آقایان درون مقعد وجود دارد که با تحریک این نقطه می‌توان به اوج لذت جنسی رسید.

تحریک مردان به کمک نقطه جی

همانگونه که گفته شد، نقطه جی در مردان در مجرای مقعدی وجود دارد که تحریک این قسمت و یا ماساژ آن منجر به ماساژ و تحریک پروستات در مردان می شود که لذت بخش بوده و مثل نقطه جی در زن ها عمل می کند.

البته برای تحریک این محل هم باید اصول بهداشت رعایت گردد. یعنی ناخنها کوتاه شود. دست ها با آب و صابون شسته شود. داخل مقعد تمیز گردد و ضد عفونی گردد.

از ژل لوبریکانت استفاده شود و موقع ورود انگشت به داخل مقعد این عمل به آرامی انجام گردد و موقع تحریک هم این عمل به آرامی و با فشار کمی انجام گیرد.

البته لازم است بدانید که در قسمت فرنولوم یا حشفه که در سطح زیرین آلت تناسلی و در سر آلت مکان اتصال پوست و سر آلت تناسلی که به ختنه گاه مشهور است نیز مرد بیشترین تحریک را تجربه کرده و تحریک آن برایش بسیار لذت بخش می باشد و بهتر است به جای وارد شدن در مقعد و تحریک جی اسپات یا نقطه G آن را تحریک کرد.

نقطه جی چطور می تواند در بهتر شدن انزال زودرس به آقایان کمک کند؟

نخست لازم است هم جایش را و هم کارش را بشناسید. این فقط باعث می شود تمرکز شدید ذهنی شما از روی الت تناسلی به تدریج برداشته شود؛ امری که به خودی خود در خیلی از آقایان عامل انزال زودرس است.

دوم لازم است از آن نترسید و اجازه دهید شریک جنسی تان شما را از فواید آن بهره مند کند و خودش هم از آن استفاده کند. سوم بازی را معکوس کنید. به جای آنکه شما متمرکز روی آلت تناسلی خودتان و نقطه جی شریک جنسی تان باشید، روی نقطه جی خودتان و کلیتوریس شریکتان متمرکز گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۷۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان