//
کدخبر: ۴۵۲۱۵۴ //

فال رابطه | فال رابطه یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه یکشنبه 12 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

یک رابطه از بسیاری جهات درست مانند رقص است. زمانبندی در روابط همانند رقص بسیار مهم است. تفاوت در هماهنگی طرفین معمولاً منجر به بزرگترین مشکل آنها می شود. آنها به ندرت به این مسئله توجه می کنند که زمانبندی فاکتور مهمی است. در عوض آنها بیشتر یکدیگر را سرزنش می کنند و رابطه خود را "رابطه بد" می نامند.

زمانبندی زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بصورت همگام حرکت کنند. وقتی زمانبندی نداشته باشید شما و شریکتان با یکدیگر مطابقت ندارید و با هم حرکت نمی کنید. حتی ممکن است در دو جهت مخالف حرکت کنید! کارت زمانبندی به شما یادآوری می کند که انتظار نتیجه را داشته باشید. اگر نبینید که ریتم شما متفاوت است، تنش به وجود می آید. بسیاری از مشکلات فقط از زمانبندی نشأت می گیرند، اما ممکن است شما به اشتباه گمان کنید که علت آنها چیز دیگریست.

اختلاف در زمانبندی چه موقع رابطه شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

یکی از مواقع، زمانی است که ریتم خواستن نزدیکی و یا فاصله تان با هم اختلاف داشته باشد. درحالی که هر کس نیازمند فضای ارتباطی و فضای انفرادی است، طرفین معمولاً از اینکه چه کسی در چه زمانی چه چیز را می خواهد از حالت همگام بودن خارج می شوند. به هر دلیلی ممکن است یک نفر فضای انفرادی را بخواهد و در همان زمان شخص دیگر ارتباط را بخواهد.

مردم اغلب اختلاف در زمانبندی را با اختلاف در هدف اشتباه می گیرند. در نتیجه ممکن است فردی شریکش را "غیر صمیمی" و یا "بسیار نیازمند" ببیند. معمولاً در چنین مواقعی تعارض رخ می دهد که در نتیجه آن ترس هر دو طرف نسبت به طرد شدن و یا گیر افتادن توسط دیگری فعال می شود. در این آشفتگی، عامل واقعی - اختلافات زمانبندی طبیعی - نادیده گرفته می شود.

زمانبندی همچنین شامل چگونگی تلاش طرفین برای حل مشکلات است. برخی از افراد در ابتدا نیاز به زمان برای موشکافی یک مسئله دارند قبل از اینکه به صحبت درمورد آن بپردازند. برخی دیگر به دنبال یک راه حل سریع برای حل مشکلات هستند و سعی می کنند خیلی زود بحثی منطقی ارائه دهند. برخی نیاز به بروز دادن بی وقفه احساساتشان قبل از حل کردن منطقی مشکلات دارند. زمانبندی های متفاوت این سبک های مختلف باعث بوجود آمدن آشفتگی های جدید می شود.

مواقع زیاد دیگری هم تحت تأثیر زمانبندی هستند: زمانی که شما می خواهید کار کنید و یا بازی کنید. سریع تمام کردن وظایفتان زمانی که انرژی شما کم و یا زیاد می باشد. یا زمانی که می خواهید قدم مهمی را در یک رابطه بردارید. شرکای رمانتیک معمولاً اختلاف زمانبندی را در پاسخ های جنسی تجربه می کنند.

این کارت به شما هشدار می دهد تا اختلافات زمانبندی را به یک منبع تنش تبدیل نکنید. در مقابل اشتباهات مختلف مانند مسائل حل نشدنی در روابطتان آگاه باشید. آرام باشید. نفس بکشید. قلبتان را باز کنید. و موقعیت را بپذیرید.

به دنبال اطلاعاتی از شریکتان باشید تا نیازهای زمانبندی های مختلفتان را بهتر درک کنید. کشف کنید که چگونه می توانید با ریتم بهتری کار کنید. با یادگیری احترام گذاشتن به تفاوت ها در ریتم هایتان، می توانید از شکل گیری بسیاری از باورهای مخرب و غیر ضروری روابطتان جلوگیری کنید. مهمتر از آن اینکه می توانید در نهایت مشکل واقعی را حل کنید.

بازی دلفین ها را در آب در نظر بگیرید. اینکه چگونه و در چه زمانی می توانند به حرکات یکدیگر پاسخ دهند. اگر شما و شریکتان یاد بگیرید که تفاوت های زمانبندی یکدیگر را بپذیرید، به جای اینکه پا جلوی پای یکدیگر بگذارید می توانید با یکدیگر به راحتی برقصید.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

رابطه زمانی شکوفا می شود که بتواند نیازها، خواست ها و آرزوهای دیرینه ی طرفین را برآورده سازد. اما اگر نیازهای واقعی ما برآورده نشود دچار مرگ تدریجی می شود. کارت خواسته ها و نیازها دو پیام اصلی دارد: خواسته و نیاز خود را بدانید. دوم، مستقیم، عملی و به روشی سازنده به دنبالشان باشید.

آگاهی از خواسته و نیاز، خود یک چالش است. همه در کودکی یاد گرفته اند که نیازهای خود را نادیده بگیرند. شاید برای خواسته ی خود تعلیم ندیده باشیم یا انتظار نداشتیم که به آن دست یابیم. حتی ممکن است نتیجه بگیریم که بی لیاقت بوده ایم. علاوه بر آن همیشه به ما گفته میشد که چه چیز را بخواه – از طرف خانواده، جامعه و رسانه ها. به جای عشق و احساس مستقیم به ما غذا، کادو و اسباب بازی می دادند. حالا شاید فکر کنیم که یک خانه ی بزرگ، ماشین رویایی، یا وسیله ی الکترونیکی خاصی را می خواهیم. به علت تاثیرات گذشته، متوجه نیاز واقعی امروز خود نیستیم – و کمتر به دنبال آن می رویم.

اما به عنوان یک انسان یک سری نیازهای اولیه در رابطه داریم. ما همه به امنیت، اعتماد، احترام، حمایت، درک، پذیرش، قدردانی، نزدیکی، و حتی گاهی خلوت نیاز داریم. همچنین خواسته های ویژه ای هم داریم.

چطور می توان به نیازهای حقیقی خود پی برد؟ یک راه این است که به احساسات خود توجه کنید. احساس، نشانه ای از نیاز بشر است. در پس آزردگی، ناراحتی، دلخوری، صدمه دیدن، خشم، و سایر عواطف منفی نیازهای اولیه ای نهفته است که باید برآورده شود. اما اغلب درگیر مسائل ثانویه می شویم. این گله که "چرا تو در شستن ظرفها کمک نمی کنی؟" شاید به این معناست که کارهایی که من انجام می دهم نیاز به قدردانی دارند. و یا دعوا بر سر پول ممکن است واقعاً درباره ی نیاز به اعتماد و امنیت باشد.

راه اصلی برای آگاهی از نیاز واقعی خود این است که به عمیق ترین احساسات خود گوش فرا دهید. به درون خود بروید و بپرسید " الان واقعاً از اعماق وجودم چه می خواهم؟" بگذارید احساستان در پاسخ دادن به شما کمک کند.

وقتی که خواسته و نیار فرد تایید شد، گام بعدی انتقال آن به طرف مقابل است. اما از روی عادت و یا به هر دلیل دیگری ممکن است این کار را نکنید. شاید نیاز خود را مخفی می کنید تا نشان دهید من "قوی" هستم، و طرف مقابل را اذیت نکنید "و مشکل ایجاد نشود"، یا "خودخواه" به نظر نرسید. شاید فکر می کنید که "اگر اهمیت می داد متوجه نیاز من می شد" یا "من نباید بگویم خودش باید بداند".

اما اگر واضح به طرف مقابل نیاز خود را نگویید، شرایطی را مهیا کرده اید که مانع برآورده شدن نیازتان می شود و همین رابطه شما را به خطر می اندازد.

پس این شما هستید که باید خواسته ی خود را بیان کنید – و به روشی سازنده به دنبالش باشید. این یعنی نه فقط باید مراقب چیزی که می گویید باشید، بلکه نحوه ی گفتن آن هم مهم است. آیا خواسته یا تقاضایی دارید؟ منظور شما واضح بود – یا نه؟ آیا لحن واضح و مثبت دارید یا انتقاد می کنید و احساسی می شوید؟ این ها مسائل کلی است که باید در نظر داشت. ممکن است از طرف مقابل بخواهید خواسته هایش را به روش خاصی ادا کند که موثرتر باشد.

در نهایت یاد می گیرید که خواسته ی خود را بیان کنید – و حتی رد شود. بدانید که در هر درخواستی طرف مقابل حق "نه" گفتن دارد. اما اگر هیچ وقت چیزی نخواهید، و نیاز خود را نپذیرید، هیچ گاه شانس "بله" گفتن به او نمی دهید.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

واژه ی "آزادی" معمولا زمانی شنیده می شود که مردم احساس به دام افتادگی و یا محدود شدن در یک رابطه را دارند. کارت آزادی شما را به در نظر گرفتن ماهیت واقعی آزادی دعوت می کند - آزادی که شما می توانید در یک رابطه تجربه کنید. آزادی به یک سفر انفرادی اختصاص ندارد. آن را می توان با یک شریک به اشتراک گذاشت. شما دو نفر می توانید با هم در آسمان آزادی پرواز کنید.

آزادی واقعی به شما اجازه می دهد به شریک زندگی خود با آگاهی و انتخاب پاسخ دهید - بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد. برای برخی آزادی به معنای کشیده نشدن به سمت انتظارات و یا افکار منفی می باشد. برای بعضی دیگر هم، ممکن است به معنای آزادی بیان در احساسات و یا درخواست آن چه که می خواهند، باشد.

این ها چند نمونه از آزاد شدن از محدودیت ها در یک رابطه است که بسیاری از ما خودمان برای خودمان قائل می شویم. البته، ما عمدا خودمان را محدود نمی کنیم. ما معمولا حتی از آن چه در حال انجام آن هستیم، آگاهی نداریم! بیشتر محدودیت های ما از باورهای ناخودآگاه، انتظارات ناخودآگاه، و تمایلات ناخودآگاه بوجود می آیند که از گذشته ی ما نشات می گیرند.

کارت آزادی شما را به درک این موضوع که محدودیت ها الزامی نیستند، دعوت می کند! در هر زمان، شما می توانید بالاتر از ابرهای بلند، به سمت افق آگاهی و انتخاب بیشتر، پرواز کنید.

اگر تمایلات ناخودآگاه بر ما حکومت کنند، آزاد نیستیم. اگر صرفا به دیگران عکس العمل نشان بدهیم، آزاد نیستیم. هنگامی که ما مورد سرزنش، انتقاد، استدلال، قضاوت، برداشت، و یا عمل بدون احساس، قرار می گیریم ما فقط عکس العمل نشان می دهیم. آیا واقعا در حالی که میان هر یک از این واکنش ها هستیم، آزادیم؟ و یا تمایل داریم بال های خود را بچینیم؟

کارت آزادی از شما می خواهد نسبت به واکنش هایی که نسبت به شریک زندگی تان نشان می دهید و ممکن است به نظر ناگهانی و یا اتوماتیک برسند هشیار باشید. این واکنش ها ممکن است نشان ندهند که شما واقعا چه چیزی می خواهید. آزادی ای که شما در چنین لحظاتی به آن نیاز دارید، آزادی از واکنش ناخودآگاه شما است - نه آزادی از شریک زندگی خود و یا از رابطه خود!

خوشبختانه، شما می توانید به طور خودکار فراتر از این واکنش ها بروید - و انتخاب های جدیدی را بیازمایید که در خدمتتان در آیند تا زندگی خود را به شکلی که واقعا آرزو دارید درآورید. خود آگاهی و اشتیاق برای آزادی واقعی، لازم است. توجه خود را به انتظارات، باورها و تمایلات اصلی تان در واکنش هایی که نشان می دهید جلب کنید. وقتی که مچ خود را در مورد واکنش هایی که نشان می دهید، می گیرید، مکث کنید و درک کنید که لازم نیست هر انگیزه ای را تا انتها دنبال کنید. این آزادی واقعی است که درک کنید شما دیگر محدود به شرایطی نیستید که معمولا به آن واکنش نشان می دادید، و شما در حال حاضر یک انتخاب جدید دارید.

آزادی واقعی به شما مقام بالایی می دهد - تا راه های جدیدی کشف کنید، راه های متفاوت، و رضایت بخش تر برای اینکه به شریک زندگی تان پاسخ دهید، حتی زمانی که همه چیز زمانبر، دشوار، یا ناراحت کننده است. حتی زمانی که انتظار بدترین را دارید! به جای واکنش نشان دادن در برابر یکدیگر هنگام مشکلات، شما دو نفر می توانید، برای پیدا کردن راه های بهتر ارتباط با یکدیگر، ذهن خود را باز بگذارید. که به شما این آزادی را می دهد که زندگی خود را آن گونه که واقعا می خواهید بسازید.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

برقرار کردن ارتباط ، اساس یک رابطه است. در برقراری ارتباط، شما و شریکتان تجربه ای را با هم به اشتراک می گذارید. درنتیجه یک حس ادغام شدن بوجود می آید. مادام که این ارتباط عمیق تر می شود، شما از تجربیات یکدیگر آگاه تر می شوید. ارتباط سالم شامل توانایی برای انتقال سریعتر آگاهی شما و شریکتان است. شما می توانید با ادغام کردن آگاهی ها، هنوز هم در درون خودتان استوار باشید.

اما در مواقعی نیز ارتباط گیری می تواند مشکل باشد. کارت ارتباط گیری هر مشکل عاطفی که باعث شود ارتباطتان با شریکتان قطع شود را به شما نشان می دهد. اگر اینچنین باشد، شاید زمان آن رسیده است که با چیزی که در درونتان اتفاق افتاده است روبرو شوید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد. ممکن است رنجش هایی وجود داشته باشد که با آنها رو در رو نشده باشید. ممکن است کسی نخواهد آزادی و یا کنترل خود را از دست بدهد. یا کسی بخواهد مدتی را به تنهایی سپری کند. جریاناتی که در درونتان اتفاق می افتد را کشف کنید. ممکن است چیزی درون شما نیاز به التیام داشته باشد – و حالا وقتش رسیده که این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید درمورد آن موضوع با شریکتان صحبت کنید، که این خودش نوعی ارتباط است.

این کارت به شما یادآوری می کند شکل هایی از ارتباط وجود دارند که کمتر سالم می باشند – برای مثال شما عادت داشته باشید تا به احساسات و نیازهای شریکتان بیشتر از خودتان توجه کنید. در این صورت ممکن است نگرش، احساسات و خواسته های او را بیشتر دریابید – و از خودتان دور شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، این کارت از شما می خواهد تا به احساسات خودتان بیشتر توجه کنید. با هر آنچه که احساسش می کنید، آن را می خواهید و یا به آن نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. با ارتباط گیری با خودتان قادر خواهید بود تا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید – و همچنان خودتان باشید.

در ارتباط سالم، هریک از طرفین می دانند که چه کسی هستند، و به عنوان یک شریک قلب خود را به سوی یکدیگر باز میکنند. در لحظه های مثبت، لذت آنها چندبرابر می شود. یک تجربه خوب بسیار با شکوه تر می شود. ممکن است یک غروب آفتاب رنگارنگ باشد، یک وعده غذایی خوشمزه، یک صحبت الهام بخش، یک پیاده روی دوستانه، و یا برخی فعالیت های لذت بخش دیگر.

ارتباط داشتن می تواند در طول زمان های دشوار، مفید باشد. به جای کناره گیری در هنگام ناراحتی، و یا جلوگیری از احساس غم و اندوه شریکتان، می توانید باز هم در کنار او باشید. می توانید حاضر باشید و ارتباط برقرار کنید. می توانید با شریکتان صحبت کنید. می توانید هر آنچه که در درون شما درجریان است را به اشتراک بگذارید – بدون تلاش برای تغییر آن و یا اجتناب از آن. شما به سادگی هر اتفاقی که می افتد را با هم تجربه می کنید.

در زمان سختی، چالش واقعی، در ارتباط ماندن با خودمان است. آیا هیچگاه از احساسات بد اجتناب نمی کنیم؟ آیا تمایل نداریم اینگونه فکر کنیم که در داشتن احساسات بد، همیشه مقصر خود ما هستیم؟ با دوری از احساسات منفی ارتباطمان با دیگران و همچنین با خودمان قطع می شود.

اما زمانی که شما مایل به تجربه کردن آن احساسات هستید – مثبت یا منفی – ظرفیتتان را برای ارتباط گیری واقعی افزایش می دهید. دوستان شما فقط زمانی حاضر هستند که همه چیز خوب پیش می رود. با این حال زندگی شما مدام تغییر می کند. به جای اصرار بر تابش خورشید و بیزاری از نشانه های حضور ابر در آسمان، این مسئله را درک کنید که باران ارزشمند است! اگر آزادی واقعی در رابطه تان می خواهید، این را بدانید که ارتباط گیری همیشه به خوب پیش رفتن مسائل وابسته نیست. با یادگیری پذیرفتن و در دسترس بودن در تمام تجربیات زندگی، شما در تمام روابطتان بهتر نقش ایفا می کنید.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

چه چیزی مانع از رسیدن به رضایت، لذت، و شادی کامل در روابط می شود؟ چرا گاهی جا می زنیم، اجتناب می کنیم، یا دور از دسترس می شویم اما گاهی اوقات بسیار نیازمند و متوقع هستیم؟ چرا گاهی رفتار ما به گونه ای است که سرزندگی با هم بودن را از بین می برد – سعی می کنید مشکل ساز شوید و احساس واقعی خود را پنهان کنید و نمی پرسید که از زندگی چه می خواهید؟ چه موانعی وجود دارد که ما را از با هم کوشیدن در راه تحقق اهداف یکدیگر باز می دارد؟

سرنخ در معابد مقدس شرقی نهفته است. در اکثر این معابد بت های غول پیکری در جلوی دروازه ها نگهبانی می دهند. در بررسی باورهای محلی ترس از قدرت افسانه و ویرانگر این بت ها بر شما غلبه می کند. اما اگر بخواهید به معبد مقدس وارد شوید، باید با هر یک از بت ها رودررو شوید و بر ترس خود غلبه کنید.

در مورد روابط انسانی هم به همین صورت است. برای ورود به معبد لذت و شادی باید اول با هیولاهایی رودررو شوید که سد راه شما هستند و بر ترس خود غلبه کنید. اما در این حالت، "هیولاها" گذشته ی شماست که ذهن ناخودآگاه شما را تحت تاثیر قرار داده است. این هیولا نه از سنگ که از جنس ناراحتی، زخم، و آسیب روحی است که در گذشته شخصی خود تجربه کرده اید.

هر صدمه و دردی در حافظه می ماند. هرچیزی، حتی حوادثی که کمترین شباهت را به قبلی داشته اند می توانند باعث ترس و ناراحتی ناخودآگاه شوند. به یاد نیاوردن خاطرات باعث می شود که شریک زندگی تان را مسبب احساسات خود بدانید. واکنش نشان می دهید و - اغلب به طرق نامناسب و بی ثمر - سعی می کنید از خودتان محافظت کنید.

کارت "موانع" به شما نشان می دهد که هیولاهای گذشته چگونه می توانند روابط امروزتان را تحت تاثیر قرار دهند. چه چیزی مانع تحقق کامل اهدافتان می شود؟ چه نوع ترسی را در وجودتان حس می کنید؟ ترس از رانده شدن و رها شدن؟ ترس از گرفتار شدن یا یه کنترل کسی در آمدن؟ ترس از گم شدن در روابط؟ ترس از بی ارزش شدن و تحقیر شدن؟ ترس از عدم پذیرش؟ ترس از آسیب دیدن دوباره؟ عدم کفایت؟ کسالت؟ خشونت؟ یا ناراحت کردن دیگران؟

هر ترسی را که ممکن است بر شما غلبه کند در نظر بگیرید. این سوال را از خود بپرسید: " اگر همه چیز آنگونه باشد که از آن هراس دارم چه می شود؟" آنگاه به جای اینکه از دست هیولای ذهن خود فرار کنید، برگردید و او را دنبال کنید. به دنبال سرمنشا آن در کودکی و روابط پیشین خود باشید. درنهایت با آن مواجه شوید – خواه قادر به درک آن باشید یا نه. با هر هیولایی که رو می نمایاند رودررو شوید، نفس عمیق بکشید، و احساسات خود را کامل درک کنید. ترس – یا هر حالت دیگری که در وجودتان بروز می کند - را حس کنید. آن حس را تمام و کمال درک کنید بدون اینکه از آن بگریزید. بدانید که می توانید دوام بیاورید! بدین طریق می توانید از قدرت ترسی که بر شما غلبه کرده بکاهید. اما برای کاری که لازم است انجام دهید ارزش قائل شوید و به خودتان سخت نگیرید. تا شکست دادن آن هیولا و عبور از آن ممکن است لازم شود بارها با آن مقابله کنید.

در گذشتن از دروازه های ترس، خود واقعی تان را پیدا می کنید و به قدرتی که از آن بی خبر بودید تکیه می کنید طعم لذتی را می چشید که فکر آن را نمی کردید. برای عبور از موانع انرژی زیادی لازم است، انرژی که قبلاً برای اجتناب از به دام افتادن در موانع از آن استفاده کرده اید. با مقابله و درافتادن با "هیولاها" می توانید با انرژی فزاینده، سرزنده، و لذت وارد معبد روابط خود شوید. درها را به روی شادی و خرسندی که مستحق آن هستید بگشایید.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

حد و مرزهای شخصی نشان می دهند که شما به کجا می روید و دیگری از کجا شروع می کند. این حدود همانند حصاری است که دارایی های شما را از دیگری متمایز می کند. این سوی حصار احساسات، خواسته ها، افکار و هر آنچیزی است که به صلاح شماست. آن سوی حصار به طرف مقابل شما تعلق دارد – نیازها، خواسته، افکار و صلاح اوست.

کارت "حد و مرز" به شما نشان می دهد که چگونه حد و مرز شخصی تان را در روابط تعیین کنید و برای آنها ارزش قائل شوید. حد و مرزهای مشخص باعث تقویت روابط سالم می شوند. با داشتن حد و مرزهای مشخص احساس واقعی خود را می فهمید. می دانید که چه می خواهید و نیازتان چیست. می توانید آشکارا احساسات، خواسته ها، و نیازهایتان را به طرف مقابل منتقل کنید. هیچ چیزی از قلم نمی افتد، هیچ چیزی نگفته نمی ماند، و جایی برای تصورات اشتباه طرف مقابل باقی نمی ماند.

حد و مرزها هم دروازه هایی دارند که می توانید آنها را باز کنید یا ببندید. وقتی که بسته اند باید به درون خود رجوع کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما درست است. وقتی که باز هستند، می توانید به هرآنچه که طرف مقابل شما می گوید گوش دهید، و آن را بررسی کنید و بپذیرید.

شاید کارت "حد و مرز" شما را ترغیب کند تا بدانید چه زمانی این دروازه ها را ببندید. اگر دروازه ها همیشه باز باشند ممکن است در "نه" گفتن به دیگران دچار مشکل شوید. این کار شما را بر آن می دارد تا زمانی را برای خلوت کردن با خود بگذارید تا به درک بهتری از احساسات، نیازها، و خواسته های خود برسید. ممکن است لازم شود که لولای در را روغن کاری کنید و گاهی دروازه ها را ببندید تا خود را بهتر بشناسید و برای آن که هستید ارزش قائل شوید.

از سوی دیگر، شاید حد و مرزها به وجود آمده اند تا شما را ترغیب کنند دروازه ها را بیشتر بگشایید. اگر دروازه ها همیشه بسته بماند مانند دیواری خواهد بود که ارتباط بین شما و دیگران را قطع می کند. در آن صورت مشکل "بله" گفتن به دیگران را خواهید داشت. این کارت برای آن است که به شما نشان دهد در کنار دیگران هم امنیت خواهید داشت. ممکن است لازم شود لولای در را روغن کاری کنید تا بهتر باز شود و قلب خود را به روی دیگران بگشایید، به دنیای بیرون نگاه کنید و یاد بگیرید که اگر دیگران وارد زندگی شما شوند باز هم امنیت خواهید داشت.

حد و مرزهای نامشخص مشکل بزرگی در روابط محسوب می شوند. اگر نتوانید بین آنچه که در درون هر یک از شما می گذرد تمایز قائل شوید، مشکل شما برای طرف مقابلتان بزرگتر می شود. اگر قادر به بیان احساسات خود نباشید، نمی توانید بفهمید که بین شما چه می گذرد. اگر نتوانید نیازها و خواسته هایتان را ادا کنید، نمی توانید مشکلاتتان را حل کنید.

مشخص کردن حد و مرزهای شخصی بسیار مفید است. این کار را با پرسش انجام دهید: "احساس واقعی من چیست؟" "من واقعاً چه می خواهم؟" "چه چیزی واقعاً برای من درست است؟" بهتر است که پاسخ این سوالات را با طرف مقابل خود در میان بگذارید و پاسخ های او به این سوالات را هم بشنوید. یک به یک صحبت کنید و حرف همدیگر را قطع نکنید.

انعطاف پذیری در باز کردن و بستن دروازه ها شما را با طرف مقابل یکی می کند - و در مواقع لازم از هم جدا می کند. گرچه یکی شدن جالب است اما لازم است که فردیت خود و مرزهای شخصی را بپذیرید و به آنها احترام بگذارید. باز کردن یا بستن دروازه ها باعث ایجاد رابطه ای سالم و پویا بین دو نفر می شود.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

وقتی که به آینه نگاه می کنید، بازتابی از خود را می بینید. طرفین یک رابطه اغلب مثل آینه ی همدیگرند. هرآنچه که در طرف مقابل می بینید ممکن است بازتابی از شما باشد – بازتاب چیزی که مایل به دیدن آن در خود نیستید. کارت "آینه" این سوال را به ذهن می آورد: "چه چیزی را در طرف مقابل خود می بینید که در خود نمی بینید؟"

اغلب متوجه ویژگی های خود نیستیم و فکر می کنیم که آن ویژگی ها فقط در طرف مقابل ما وجود دارد. با نگاه کردن به آینه ی شریک زندگی، بخش کشف نشده ای از خود را می بینیم.

چه چیزی را در شریک زندگی خود عجیب، ناآشنا، متفاوت، یا مغایر می دانید؟ چه چیزی در او برایتان تحسین برانگیز است که آرزوی رسیدن به آن را دارید؟ از چه چیزی بدتان می آید که از نداشتن آن خوشحالید؟ آینه دو جنبه ی مثبت و منفی دارد. هرچیز متفاوتی را که در طرف مقابل خود می بینید، ممکن است در وجود شما هم باشد. شاید در شما نهان است و یا سالهاست که سرکوب شده است.

کارت آینه از شما می خواهد که با ویژگی های مثبت دیگران ارتباط برقرار کنید و آن را در خود بپرورانید. کار را با تصور خود ضمن توصیف آن ویژگی آغاز کنید. چه می گویید و چه می کنید؟ چه طور به نظر می رسید؟ چه حسی دارید؟ با بررسی این ویژگی ها می توانید منابع مثبت درون خود را بیدار کنید.

آن دسته از ویژگی های دیگران که نسبت به آن واکنش منفی دارید هم به بخش گمشده ای از وجود شما اشاره دارد. به طور مثال، عصبانیت را در نظر بگیرید. این یکی از ویژگی های طرف مقابل است که آن را دوست ندارید. اما عصبانیت نشان دهنده ی برآورده نشدن نیازهای شخص است. این یک نشانه مهم است اما ممکن است منکر آن در خود شویم و آن را فقط در دیگران ببینیم.

خواه عصبانیت باشد یا چیز دیگر، ارتباط فرد با بخشی از وجودش قطع شده است. در کودکی، به فرد یاد داده اند که برخی چیزها را یاد بگیرد و برخی دیگر را نادیده بگیرد. با این روند بخشی از قابلیت های خود را نادیده گرفته و یا سرکوب کرده است. پتانسیلی که فرد با آن متولد می شود شامل تمام انواع حالات انسانی است. انسان دارای درک، هوش، و احساسات بسیاری است. انسان هم می تواند قاطع باشد، هم پذیرا، هم درون گرا هم برون گرا، جدی یا بی خیال. همه ی انسان ها پتانسیل لازم و حق برخورداری از ویژگی های مختلف را دارند.

هر گاه از رفتار طرف مقابل خود نارحت می شود یا آن را دوست ندارید، زمان مناسبی است که به دنبال آن رفتار در خود بگردید. کارت آینه از شما می خواهد دید خود را به فراتر از قضاوت های شخصیتی منفی ببرید. ذهن خود را باز کنید تا عملکرد مثبت آن را هم ببینید.

هر کس می تواند دامنه ی ویژگی های انسانی اش را گسترش دهد. در بیدار کردن بخش های نهفته ی وجود انسان باید حدومرزهای قدیمی برداشته شوند و انعطاف پذیری در او کشف شود. به این فرآیند رشد شخصیتی گفته می شود. هر وقت که فرد متوجه انعکاس رفتارهای طرف مقابل در خود شود، در حال رشد است.

به جای حسادت و واکنش نسبت به تفاوت های طرف مقابل، کارت آینه از فرد می خواهد تا روی خود متمرکز شود تا به ویژگی های نهفته در خود پی ببرد. برقراری ارتباط با بخش های گمشده ی وجود آدمی و پرورش آنها به شیوه ی خود، نشان دهنده ی حق بهره مندی از کمال انسانی است.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

یکی بود یکی نبود – سال های خیلی دور- کودکی در اینجا زندگی می کرد. کودکی معصوم، کنجکاو و بازیگوش. وارد دنیایی پر از هیجان و لبخند شده بود و قلبی سرشار از عشق برای دیگران داشت. کودک کم کم بزرگ شد و گهگاهی صدمه هایی می دید – بعضی وقت ها کوچک و بعضی وقت ها بزرگ. لحظاتی بود که کودک دچار سوتفاهم می شد، حس حقارت و بی ارزش بودن می کرد. گاهی اوقات هم سرکوب شدن، کنترل شدن و خجالت زدگی داشت. هر یک از اتفاقات زخمی در روحش ایجاد می کرد – که به حساسیتی در روان کودک تبدیل می شد.

حالا – سالیان بعد - این کودک به فرد بالغی تبدیل شده که با فرد بالغ دیگری رابطه برقرار کرده است. اما آن زخم ها و حساسیت ها چه شد؟ آیا به سادگی از بین رفتند؟ آیا به نحوی التیام یافتند؟ آیا جایی در اعماق روح این فرد باقی مانده اند و رابطه ی او را تحت تاثیر قرار می دهند؟

کارت "کودک درون" از شما می خواهد تا زخم های کودکی را التیام ببخشید تا دیگر زندگی تان تحت تاثیر قرار نگیرد. در مورد اغلب ما، دیگران می توانند، حتی بعد از گذشت سال ها، زخم ها و حساسیت های گذشته مان را زنده کنند. این طور نیست که دیگران عمدا بخواهند به زخم ما نمک بپاشند. بلکه این ما هستیم که براساس گذشته ی خود به حوادث واکنش نشان می دهیم.

این عکس العمل ها اثر تخریبی زیادی روی رابطه ها دارند. اما خبر خوش آن است که می توانید این زخم ها را التیام ببخشید – و خود را از حساسیت های آن آزاد کنید. فکر کنید که این کار چه قدر می تواند به نفع رابطه ی شما باشد. به جای اینکه براساس گذشته به مسائل واکنش نشان دهید، می توانید آزادانه راه کارهایی پیدا کنید که باعث موفقیت بیشتر شما در زمان حال شوند.

کارت "کودک درون" راهی را به شما می نمایاند که باعث التیام درون شما می شود. در این راه به عنوان یک فرد بالغ با کودک درون خود روبرو خواهید شد. اگر مایل باشید می توانید از طریق رویاهای خود با این "کودک درون" ارتباط برقرار کنید. این دقیقاً همان عشق به خود است. این کار در زمان هایی که دچار آشوب احساسی هستید بسیار تاثیرگذار است. به شما کمک می کند تا به اعماق خود نفوذ کنید. این راهی است برای التیام زخم هایی که در درون شما زنده شده اند.

کار را با تصور شکل خود در کودکی آغاز کنید. جزئیات آن را بررسی کنید. بفهمید که این کودک چه نیازها، خواسته ها و احساساتی دارد. رد احساسات کنونی خود را در کودکی دنبال کنید. کودکی را با این احساسات تجسم کنید. در قلب خود را باز کنید. بگذارید که کودک از احساساتش با شما صحبت کند و آرام کنار او بنشینید. بگذارید کودک به هر طریقی که احساس امنیت می کند با شما "صحبت" کند. و حاضر و دردسترس باشید و شاید لازم باشد او را در آغوش بگیرید. خود را با او یکی کنید و هر حسی که از این یکی شدن بر می خیزد را تجربه کنید.

با عشق، صبر و درک به کودک نزدیک شوید. راه جدیدی برای صحبت کردن با خود پیدا کنید – راهی مطمئن با کلماتی که این کودک به آن واکنش نشان دهد. این بخش "جوانتر" وجود خود را تربیت و ترغیب کنید. هر زمان که احساس خشم، صدمه دیدگی، ترس، یا ناراحتی دارید با او ارتباط برقرار کنید. هر احساسی که به وجود می آید را با کمال میل بپذیرید و ارزشیابی کنید. هیچ وقت با کودک درونتان فراتر از درکش صحبت نکنید. هیچ وقت سعی نکنید چیزی را درست کنید یا تغییر دهید. با دادن این عشق بی قیدوشرط به خود، می توانید خود را درمان کنید. زخم های عاطفی را التیام خواهید بخشید و قابلیت برقراری ارتباط سالم و عاشقانه با دیگران را تقویت خواهید کرد و بیشتر می توانید از هیجان و لذت های دنیا بهره مند شوید.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

یکی از ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با دیگران لمس کردن است. خواه دستی به شانه ی رفیق کشیدن باشد یا درآغوش گرفتن معشوق، حس لامسه منبع مهمی از اطلاعات است. با این کار می گویید "من به تو اهمیت می دهم" و حضور واقعی خود را به گونه ای نشان می دهید که کلمات از بیان آن قاصرند. حتی در روابط کاری، دست دادن خیلی چیزها را نشان می دهد – و گاهی نشانه ای از یک قرارداد است.

آیا ممکن است از این روش مهم انتقال اطلاعات به دیگران غفلت کرده باشید و حتی متوجه این مساله هم نشده باشید؟ انسان ها از نظر میزان علاقه به لمس کردن و لمس شدن متفاوت اند. نگرش ما بازگوکننده ی نوع تربیت ماست. لمس کردن همراه با نگرشی خاص به کودک آموزش داده می شود. در برخی خانواده ها لمس کردن بخش معمولی از زندگی است درحالیکه در برخی دیگر به شدت نادر است. آموزش های جنسیتی هم بر نگرش فرد در این زمینه تاثیر می گذارد و باعث تفاوت عمده ی دیدگاه زن و مرد به این قضیه می شود.

اغلب خود را در لمس کردن محدود می کنند. مثلاً لمس کردن زوج می تواند نشانه ی تمایل جنسی باشد که اگر نبود لمس کردنی هم وجود نداشت. این کارت به شما یادآوری می کند که لمس کردن بخش اولیه ی برقراری ارتباط است و می پرسد که آیا خود را در ابراز و دریافت این حس محرویم می کنید یا نه.

در یک رابطه ی رمانتیک، لمس کردن می تواند گرم و دوست داشتنی یا داغ و شهوت انگیز باشد. بهترین حالت زمانی است که انواع آن را تجربه کنید. لمس کردن هم می تواند جنبه های معاشقه ای داشته باشد و هم انتقال ساده ی احساسات قلبی به فرد دیگر باشد. بغل کردن و در آغوش گرفتن خودبخودی عشقی شیرین را بیان می کند ، بخصوص وقتی که هیچ هدفی فراتر از تمایلات اولیه برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد. بدون هیچ استثنایی یا انگیزه ای، لذت ناب و عاشقانه ی لمس کردن قلب را به آواز وا می دارد.

چه در رابطه ی رمانتیک یا انواع روابط دیگر، لمس کردن نباید با اجبار باشد. همواره به سطح راحتی دیگران هنگام لمس کردن توجه داشته باشید. همه ی ما از این نظر با هم تفاوت داریم و همه حق دارند که بخواهند حدودشان در این زمینه محترم شمرده شود. اما به خاطر داشته باشید که همواره می توان آن را بیشتر طلب کرد، این را از زوج خود بخواهید!

در تمام روابط، شیوه ی درست لمس کردن راهی است برای برقراری حس حمایت و پشتیبانی. در مواقع صدمه دیدگی ما را تسکین می دهد و به ما کمک می کند تا شادی های خود را جشن بگیریم. گاهی لمس کردن به تنهایی ارزش هزاران کلمه را دارد. گاهی وقتی حرفی برای گفتن نیست، لمس کردن مناسب می تواند حاوی بهترین پیام باشد.

کارت لمس کردن از شما می خواهد تا از تاثیر این بعد مهم رابطه در زندگی خود آگاه باشید. چقدر با لمس کردن راحتید؟ آیا این حرکت اغلب از سوی شماست؟ چقدر نسبت به میزان واکنش افراد به این کار اهمیت می دهید – چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند – چه کاری مناسب است؟ آیا با یک شریک رمانتیک همه نوع حرکات لامسه را تجربه کرده اید – یا خود را محدود می کنید؟ آیا به راحتی درخواست لمس شدن می کنید؟ حس لامسه را چگونه برای برقراری رابطه با دوستان و خانواده بکار می گیرید؟

اگر فکر می کنید در زمینه ی لمس کردن محدودیت دارید، شاید زمان آن باشد که به خود اجازه ی امتحان کردن آن را بدهید. شاید دیگر لازم نیست خود را محدود کنید. لامسه روشی ساده برای رشد است – راهی که همه می توانند برای لذت بردن از آن استفاده کنند.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

تمام روابط مبتنی بر تعاملات دوطرفه است. وقتی همه چیز خوب است، طرفین بی قیدوشرط به هم می بخشند. اما اگر در قبال چیزی که می بخشند پاسخ کافی دریافت نکنند احساس می کنند که در تمام مدت از آنها امتیاز گرفته شده است بدون هیچ بازگشتی.

در تجارت و روابط سطحی، نیاز به امتیاز گرفتن واضح تر است. اما در روابط نزدیک امتیاز گرفتن از طرف به نظر خوب نیست. اگر دیده باشید، امتیاز گرفتن خودخواهی است. واقعیت این است که انسان ها حتی در روابط صمیمی هم امتیاز می گیرند اما اغلب به صورت ناآگاهانه. این کارت از شما می خواهد تا بیشتر در مورد امتیاز گرفتن - و اینکه چگونه می توان از آن در راه ایجاد لذت در رابطه استفاده کرد - هشیار باشید.

در رابطه ی سالم باید چیزی را که می دهید پس بگیرید وگرنه بعد از مدتی احساس رنجش می کنید. این بدان معنا نیست که سر هر مساله ی کوچکی باید خرده بگیرید. اما درنهایت باید تعادل حفظ شود. اگر همیشه بیشتر از آنچه می گیرید، می دهید، رنجش اجتناب ناپذیر است. اگر همیشه بیشتر از آنچه بدهید، می گیرید، احساس می کنید نیازی نیست به همان اندازه بدهید و این طرز فکر قطعاً مشکل ساز است.

کار هریک از طرفین این است که مطمئن شود تعادل کلی بین داده ها و گرفته ها وجود دارد. اگر یکی از طرفین شکایت کند یا ناراضی به نظر برسد چون فکر می کند بیشتر به رابطه بها داده باید طرف دیگر کاری کند که او مطمئن شود مورد توجه قرار دارد. در چنین مواقعی، عمل بیشتر از حرف تاثیرگذار است! رنجش نشانه این است که یکی از طرفین خیلی کمتر از دیگری امتیاز گرفته است. توجیه کردن راه برطرف کردن رنجش نیست. بلکه، باید به روشی ملموس حمایت خود را از طرف مقابل نشان دهید.

آگاهی از نحوه ی شمارش امتیازها به شما در حفظ تعادل کمک می کنند. در شمارش، چیزهای کوچک و بزرگ وجود دارد. طرفین رابطه فکر می کنند که اگر کار بزرگی انجام دهند امتیاز خیلی خیلی بیشتری می گیرند. اما ضرورتاً اینگونه نیست. یک کار کوچک معمولاً یک امتیاز دارد. جالب این است که یک کار بزرگ هم ممکن است یک امتیاز بگیرد. ممکن است فکر کنید کار بزرگی کرده اید اما ممکن است به چشم طرف مقابل به اندازه ی شما مهم نباشد. یک نمونه ی این مساله ازدواج هایی است که در آن مرد همه ی توان خود را صرف کار کردن و تامین خانواده می کند و به این خیال است که این کار امتیاز زیادی می گیرد. اما طرف دیگر فکر می کند کاری که خودش کرده بسیار مهمتر بوده است.

این گفته را به خاطر داشته باشید که "کارهای کوچک در خاطر می ماند". کارهای کوچک – مثل بغل کردن، تقسیم کارهای روزانه، قدردانی کردن، انجام کارها با هم، تعارف کردن، احترام گذاشتن، کادوهای کوچک – به اندازه ی کارهای بزرگ اهمیت دارند. گاهی، بخشیدن ساده یا گذشتن از خطای طرف مقابل امتیاز زیادی می گیرد. انجام کارهای کوچک به راحتی 10 تا 100 برابر بیشتر از کارهای بزرگ امتیاز می گیرد.

کارت امتیازسنجی از شما می خواهد تا مراقب راه های مختلف امتیاز گرفتن از طرف مقابل باشید. از او بپرسید که چه چیزهایی از نظر او امتیاز محسوب می شود. وقتی که دو نفر به روش امتیازدهی همدیگر آشنا باشند، رابطه ی واقعاً غنی و رضایت بخشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

تخیل یک منبع سرگرمی و ایده های جدید و الهام بخش است. رویاهای ما گاهی اوقات می توانند ما را به اهداف قابل لمس برسانند. در برخی مواقع دیگر، آنها ممکن است به چیزهایی مهم در درون ما اشاره کنند.

کارت رویاها شما را دعوت به کشف تخیل، رویاها و امیدها می کند - و شاید، چیزی را با شریکتان برای شما به اشتراک بگذارد. اگر شما این کار را با ذهنی باز انجام دهید، ممکن است گزینه های جدید مثبتی را در رابطه تان کشف کنید. در صورتی که احساس امنیت و اعتماد وجود داشته باشد، به اشتراک گذاری یک رویا با شریک زندگیتان می تواند ارتباط شما را عمیق تر سازد.

چیزهایی وجود دارد که از عمق تخیل شما نشات می گیرند و به قول معروف یک سرگرمی ناب را می سازند. همچنین چیزهایی وجود دارند که شما می توانید آن ها را بسازید و در رابطه تان از آن ها استفاده نمایید. اگر شما مشتاق باشید و سعی کنید به منابع مورد نیاز دسترسی پیدا کنید، می توانید کاری را به انجام برسانید که از تخیل شما نشات گرفته است!

این مهم است که بدانیم چگونه یک تخیل، تصویر ذهنی و یا نمادین از چیزهایی که ممکن است بخواهیم، را به دست آوریم. تخیل، سرنخ ها را فراهم می کند تا آنچه را به طور بالقوه می توانیم تجربه کنیم، ببینیم - اما در ابتدا شما باید سرنخ را ترجمه کنید! به عنوان مثال، رویای داشتن یک خانه رویایی می تواند نشانه ای باشد که شما نیاز به پیدا کردن راه هایی برای گذراندن وقت بیشتر در طبیعت دارید نه صرفا داشتن یک خانه! اگر شما چنین سرنخی را درست ترجمه کنید، آنگاه می توانید بر روی خواسته خود بیشتر تمرکز کنید تا رویاهای خود را در زندگیتان زنده نگه دارید.

این گرایش برای به واقعیت رساندن یک رویا، گاهی اوقات می تواند منجر به مشکلاتی شود. به عنوان مثال، ممکن است ما همه انرژی خود را برای رسیدن به آن خانه رویایی مان صرف کنیم. و شانس خود را برای رسیدن به تجربه های کنونی نادیده بگیریم. اغلب، شرکایی که در نهایت به چنین اهداف بلند مدتی دست پیدا می کنند در می یابند که آن اهداف، آن ها را به آن اندازه که فکرش را می کردند شاد نمی کند. درحالی که بسیاری از زمان خود را که می توانستند صرف لذت هایی در لحظه بکنند قربانی کرده اند. بسیاری از همسران در زندگی مشترک زمانی به خانه رویایی شان دست می یابند که یا فرزندانشان آنها را ترک می کنند، و یا از هم جدا می شوند. مراقب به خطر انداختن لذت های حال به خاطر تحقق رویاهای آینده خود باشید.

کارت "رویا" شما را به استفاده از تصوراتتان در جستجوی یک رابطه ی ایده آل دعوت می کند. رویاهای شما در جهت موفقیت چیست؟ چه جنبه هایی دارد؟ اگر در یک رابطه ی مطلوب بودید، چگونه رفتار می کردید؟ چه حسی داشتید؟ چگونه ارتباط برقرار می کردید؟ پاسخ های خود را سرنخ درنظر بگیرید و آنها را تعبیر کنید. به بخشی از این رویا زندگی ببخشید و با شریک زندگی تان در یک رابطه ی مطلوب از آن لذت ببرید – همین حالا و از اینجا شروع کنید. پیدا کردن و سهیم شدن رویا با این روحیه ی مثبت دریچه ای است به سمت لذت و رضایت در رابطه ای که آرزوی قلبی شماست.

 فال رابطه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

چه چیزی مانع از رسیدن به رضایت، لذت، و شادی کامل در روابط می شود؟ چرا گاهی جا می زنیم، اجتناب می کنیم، یا دور از دسترس می شویم اما گاهی اوقات بسیار نیازمند و متوقع هستیم؟ چرا گاهی رفتار ما به گونه ای است که سرزندگی با هم بودن را از بین می برد – سعی می کنید مشکل ساز شوید و احساس واقعی خود را پنهان کنید و نمی پرسید که از زندگی چه می خواهید؟ چه موانعی وجود دارد که ما را از با هم کوشیدن در راه تحقق اهداف یکدیگر باز می دارد؟

سرنخ در معابد مقدس شرقی نهفته است. در اکثر این معابد بت های غول پیکری در جلوی دروازه ها نگهبانی می دهند. در بررسی باورهای محلی ترس از قدرت افسانه و ویرانگر این بت ها بر شما غلبه می کند. اما اگر بخواهید به معبد مقدس وارد شوید، باید با هر یک از بت ها رودررو شوید و بر ترس خود غلبه کنید.

در مورد روابط انسانی هم به همین صورت است. برای ورود به معبد لذت و شادی باید اول با هیولاهایی رودررو شوید که سد راه شما هستند و بر ترس خود غلبه کنید. اما در این حالت، "هیولاها" گذشته ی شماست که ذهن ناخودآگاه شما را تحت تاثیر قرار داده است. این هیولا نه از سنگ که از جنس ناراحتی، زخم، و آسیب روحی است که در گذشته شخصی خود تجربه کرده اید.

هر صدمه و دردی در حافظه می ماند. هرچیزی، حتی حوادثی که کمترین شباهت را به قبلی داشته اند می توانند باعث ترس و ناراحتی ناخودآگاه شوند. به یاد نیاوردن خاطرات باعث می شود که شریک زندگی تان را مسبب احساسات خود بدانید. واکنش نشان می دهید و - اغلب به طرق نامناسب و بی ثمر - سعی می کنید از خودتان محافظت کنید.

کارت "موانع" به شما نشان می دهد که هیولاهای گذشته چگونه می توانند روابط امروزتان را تحت تاثیر قرار دهند. چه چیزی مانع تحقق کامل اهدافتان می شود؟ چه نوع ترسی را در وجودتان حس می کنید؟ ترس از رانده شدن و رها شدن؟ ترس از گرفتار شدن یا یه کنترل کسی در آمدن؟ ترس از گم شدن در روابط؟ ترس از بی ارزش شدن و تحقیر شدن؟ ترس از عدم پذیرش؟ ترس از آسیب دیدن دوباره؟ عدم کفایت؟ کسالت؟ خشونت؟ یا ناراحت کردن دیگران؟

هر ترسی را که ممکن است بر شما غلبه کند در نظر بگیرید. این سوال را از خود بپرسید: " اگر همه چیز آنگونه باشد که از آن هراس دارم چه می شود؟" آنگاه به جای اینکه از دست هیولای ذهن خود فرار کنید، برگردید و او را دنبال کنید. به دنبال سرمنشا آن در کودکی و روابط پیشین خود باشید. درنهایت با آن مواجه شوید – خواه قادر به درک آن باشید یا نه. با هر هیولایی که رو می نمایاند رودررو شوید، نفس عمیق بکشید، و احساسات خود را کامل درک کنید. ترس – یا هر حالت دیگری که در وجودتان بروز می کند - را حس کنید. آن حس را تمام و کمال درک کنید بدون اینکه از آن بگریزید. بدانید که می توانید دوام بیاورید! بدین طریق می توانید از قدرت ترسی که بر شما غلبه کرده بکاهید. اما برای کاری که لازم است انجام دهید ارزش قائل شوید و به خودتان سخت نگیرید. تا شکست دادن آن هیولا و عبور از آن ممکن است لازم شود بارها با آن مقابله کنید.

در گذشتن از دروازه های ترس، خود واقعی تان را پیدا می کنید و به قدرتی که از آن بی خبر بودید تکیه می کنید طعم لذتی را می چشید که فکر آن را نمی کردید. برای عبور از موانع انرژی زیادی لازم است، انرژی که قبلاً برای اجتناب از به دام افتادن در موانع از آن استفاده کرده اید. با مقابله و درافتادن با "هیولاها" می توانید با انرژی فزاینده، سرزنده، و لذت وارد معبد روابط خود شوید. درها را به روی شادی و خرسندی که مستحق آن هستید بگشایید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد