//
کدخبر: ۴۵۱۷۴۲ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی چهارشنبه 8 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

اگر از نظر کاری به اندازه‌ای که حقتان است و سزاوارش هستید به شما احترام و توجه نشود، شاید صدمه ببینید. متأسفانه شما خودتان هم خود را دست انداخته‌اید!! چون که هر روز فکر می‌کنید دیگران باید بیشتر شما را تحسین کنند. به این وسوسه‌ها اهمیت ندهید و وقتتان را به خاطر شهرت و محبوبیت تلف نکنید. فقط کاری را که فکر می‌کنید خوب است انجام بدهید . مطئناً نتیجه کارتان را خواهید دید.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

امروز تلاش می کنید که از قافله گیج کننده روابط اجتماعی عقب نمانید و احتمالاً همه چیز هم طبیعی به نظر می رسد. در عین حال، تجربه شما به اندازه ای که دیگران تصور می کنند خوشایند و راحت نیست. امروز همینطور که تلاش می کنید تا تمایلات باری به هر جهت خود برای خوشی و لذت را به سمت و سوی نیازهای عمیق تری ببرید که به شما انگیزه می دهند تا به دنبال ثبات عاطفی باشید، فکرتان به شدت مشغول است. همینطور که فکرتان بین رضایت آنی و بلندمدت از این طرف به آن طرف می رود، تصمیم گیری برای شما دشوارتر می شود. اِلِنور روزاوِلت می گوید: آینده به افرادی تعلق دارد که به زیبایی رویاهای خود باور دارند.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

این ایده خوبی نیست که زمان را به بطالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید. دقیقا منظورتان را بیان کنید؛ بعد اجازه دهید که تلاش‌هایتان به ثمر بنشینند

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

موقعیت شغلی و حرفه ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زماتتان را به بازنگری کردن استراتژی‌های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می‌توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

اگرچه احتمالاً به این خاطر که امروز کار زیادی انجام نمی دهید راضی هستید، اما می توانید روشهای ساده ای را پیدا کنید که به کمک آنها کارهای بیشتری را بدون هیچ تلاش خاصی به سرانجام برسانید. در واقع، طبیعت آسانگیرتان می تواند باعث سوءبرداشت دیگران شود و تصور کنند که تنبلی می کنید. با این وجود، شما بیش از آنچه که دیگران فکر می کنند عملگرا و منطقی هستید و می دانید که هنگامی که در زیر نور رضایت و شادمانی دراز می کشید چه حس خوبی به شما منتقل می شود. هَری تِرومَن می گوید: جالب است که اگر به اینکه امتیاز به نام چه کسی ثبت می شود اهمیتی ندهید چه دستاوردهایی را می توانید نصیب خود کنید.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

ممکن است وارد مرحله جدیدی از زندگی اجتماعی و عاطفی تان شوید. فرصتی برای ایجاد یک کسب و کار جدید به وجود می آید. مهارت های ارتباطی شما می تواند در هر سفری که امروز انجام می دهید موفق شوید. باید پول خود را عاقلانه خرج کنید.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

رابطه شما با عشق تان خیلی خوب پیش می رود و فرصت این را خواهید داشت که لحظه های رومانتیکی را با هم سپری کنید، حتی ممکن است یک سفر کوتاه داشته باشید. ممکن است تصمیم بگیرید که اقلام با ارزشی را برای خانه تان خریداری کنید. باید از درگیر شدن با مسائل حساس اجتناب کنید، زیرا احتمالا به نتایج دلخواه دست پیدا نکنید.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

 فال انگلیسی ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

شما امروز خودتان تعیین می‌کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت‌های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی‌های همکاران برایتان کمی سخت است، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می‌دهند، بلکه به خاطر اینکه نصیحت‌شان را قبول کرده‌اید تحسین‌تان هم خواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۷۴۲ //
ارسال نظر
 
  • Bahar

    بسیار درست بود 😊🙏🏽

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد