//
کدخبر: ۴۵۱۷۳۶ //

فال رابطه | فال رابطه چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه چهارشنبه 8 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

شکسپیر می گوید "تمام دنیا عرصه ی بازیگری است و تمام زن و مردها بازیگرند". ما همه در طول زندگی نقش خاصی داریم. اغلب در کودکی این نقش را شکوفا می کنند. به طور غریزی از خانواده و معلمان، و حتی تلویزیون یادگرفتیم که در دنیا و در رابطه با دیگران چطور باشیم.

نقش زن و مرد بودن را یاد گرفتیم، راه های سازگاری با شرایط خانوادگی را آموختیم و برخی از گفته ها را حفظ کردیم تا وارد گروه خاصی شویم. شاید در نقش بازیگر، منتقد، آشوبگر، دلقک، ستاره ی دراماتیک، نابغه، خوش بین، پرستار، میانجی، کودک "خوب" – یا "بد" – بازی کرده ایم.

اغلب به طور ناخودآگاه از بچگی تا آخر عمر این فیلم را بازی می کنیم! هرنقشی محدودیت هایی دارد. هر نقشی بر جنبه ای از وجود انسان تاکید دارد - اما جنبه های دیگر را نادیده می گیرد. نابغه احساس را نادیده می گیرد. پرستار ممکن است به خواسته های خود بی توجه باشد. ستاره ی دراماتیک قدرت تعقل خود را دست کم می گیرد.

نقش مکمل زوجین در یک رابطه جالب توجه است. این تعارض باعث غنای زندگی هر دو نفر می شود اما گاهی مشکل ساز هم هست. این نقش ها به مرد این امکان را می دهد تا در برابر احساسات خود بایستد درحالیکه زن حساسیت عاطفی خود را برای پرورش خانواده حفظ می کند. متاسفانه، این تفاوت ها باعث برخورد و ایجاد اختلاف می شود.

به طور مثال، وقتی که زن سعی می کند احساسات خود را مطرح کند، مرد سعی در برطرف کردن آنها دارد و نقش "حلال مشکل" را بازی می کند، یا آنها را نادیده می گیرد و نقش فردی "مقاوم و آرام" را ایفا می کند. زن نیاز به کسی دارد تا به او گوش کند و درکش کند اما مشغله ی مرد بیشتر از آن است که مشکلات احساسی زن را برطرف کند یا به آنها گوش کند. برخی اوقات نیاز دارد که مرد احساساتش را با او در میان بگذارد، چیزی که برخلاف نقش قوی مرد است و طبق آن تعلیم دیده است. گرچه هریک نیات خوبی دارند، گفته های متعارض درمورد احساسات باعث ایجاد ناراحتی بین آنها می شود.

این نقش های متعارض در تمام روابط وجود ندارد اما هریک از ما نقش خاصی را ایفا می کند که محدودکننده است و باعث ایجاد مشکل در رابطه می شود. در گذشته چه نقش هایی را یاد گرفتید؟ چه نقش هایی را بازی نکردید؟ طرف مقابل شما چه نقش هایی را یاد گرفته؟ این نقش ها در کجا با هم مغایرت پیدا می کنند؟

کارت نقش از شما می خواهد تا پا را از حد نقش هایی که یادگرفته اید – و مشکلات حاصل از تعارض نقش ها - فراتر بگذارید. اولین گام این است که بپذیرید شما دو نفر مثل هم نیستید. درباره ی آموزش نقش های شریک تان در گذشته بیشتر بدانید.

گام بعدی این است که خودتان هم نقش جدیدی را یاد بگیرید. حرف شکسپیر را در دل خود جای دهید و "عضو علی البدل" برای نقش همسر خود باشید. ویژگی های منحصر بفرد او را بررسی کنید و آنها را به شیوه ی خود به کار ببرید. امتحان کردن یک چیز جدید حدود نقش شما را تغییر می دهد – و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را با انتخاب های بیشتری ادامه دهید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کارت جریان داشتن در مورد راه تجربه کردن احساسات است. احساساتی مانند خشم، درد، غم، خستگی، ترس، یا غم و اندوه. چگونه تلاش می کنید از این احساسات دوری کنید؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که هنگامی که اجازه نمی دهید که احساساتتان از طریق شما جریان یابند، آنها زندگی شما را به شدت محدود می کنند؟

یک جریان جاری می تواند به ما بیاموزد که چگونه احساسات به طور طبیعی حرکت می کنند. گاهی این جریان ملایم و کم عمق است و گاهی عمیق. گاهی اوقات ملایم و آرام است. گاهی اوقات به شدت و سرعت پیش می رود. با این حال، جریان در حال حرکت است

کارت جریان داشتن، شما را تشویق می کند تا به احساساتتان اجازه بدهید جریان داشته باشند. احساسات می توانند مانند آب حرکت کنند، و خیلی بهتر است که اجازه دهید آنها جریان داشته باشند – نه اینکه آنها را نگه دارید، و یا برای جلوگیری از جریان داشتن آن ها سعی و تلاش کنید. اگر قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را رها کنید، همه چیز در امان خواهد بود. با نگه داشتن، شما نمی توانید مانع احساسات درونی تان شوید. اگر در برابر آنها مقاومت نکنید، آنها را آزاد می گذارید تا مثل آب حرکت کنند و جریان داشته باشند.

چگونه می توانید تشخیص دهید که در برابر احساس تان مقاومت می کنید؟ یکی از نشانه ها این است که سعی می کنید مشکلات عاطفی ذهنی تان را حل کنید. ممکن است درگیر استدلال کردن شوید، قضاوت کردن، مقایسه کردن، انتقاد کردن، سرزنش کردن، برچسب زدن، توجیه کردن. و تنها کاری که انجام نمی دهید به سادگی احساس کردن است.

کارت جریان از شما می خواهد به طور کامل احساسات خود را درک کنید. بجای ماندن در ذهن خود، آگاهی خود را به قلب تان ببرید - و به سادگی هر آنچه که احساس می کنید را تجربه کنید. با آن روبرو شوید. قبول کنید. نفس عمیق بکشید. و فقط آن را احساس کنید. بدون اینکه کلمه ای بگویید. بدون آن که نیاز باشد آن را ناپدید کنید و یا از بین ببرید. آن را احساس کنید طوری که انگار آن تنها چیزی است که وجود دارد. اگر احساسات یک نهر باشد، پس در آن شیرجه بزنید و کاملا غوطه ور شوید! در تجربه کامل خود آبتنی کنید - و به طور کامل پاک شوید!

این کارت در مورد اجازه دادن و آزاد گذاشتن احساسات است تا در دنیای درون خود جریان داشته باشد. آزادی ای که در اینجا از آن صحبت می شود این گونه نیست که اجازه دهید احساسات شما مثل آب از یک شلنگ آتش نشانی با فشار بالا، به سمت شریک زندگی تان فوران کند.

اجازه دادن به احساسات جاری به صورت آزادانه در حضور یک شریک می تواند شفابخش باشد - و یا می تواند به آشفتگی بزرگی منجر شود! اگر شریک زندگی شما مایل و قادر باشد که در سکوت شاهد احساساتتان باشد، در واقع می تواند بسیار مفید باشد. اما مراقب هرگونه برچسب کلامی، علل، دلایل، و یا سرزنش نسبت به آنچه که احساس می کنید، باشید. سعی کنید تمام بحث گذشته را رها کنید. به سادگی احساسات خود را - بدون بازی با کلمات تجربه کنید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، ممکن است بهتر باشد که احساسات خود را درک کرده و بعدا دوباره درباره اش صحبت کنید. همانطور که شما کاملا احساسات خود را تجربه می کنید، باید حضور آن ها را به عنوان یک دوست درک کنید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

واژه ی "آزادی" معمولا زمانی شنیده می شود که مردم احساس به دام افتادگی و یا محدود شدن در یک رابطه را دارند. کارت آزادی شما را به در نظر گرفتن ماهیت واقعی آزادی دعوت می کند - آزادی که شما می توانید در یک رابطه تجربه کنید. آزادی به یک سفر انفرادی اختصاص ندارد. آن را می توان با یک شریک به اشتراک گذاشت. شما دو نفر می توانید با هم در آسمان آزادی پرواز کنید.

آزادی واقعی به شما اجازه می دهد به شریک زندگی خود با آگاهی و انتخاب پاسخ دهید - بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد. برای برخی آزادی به معنای کشیده نشدن به سمت انتظارات و یا افکار منفی می باشد. برای بعضی دیگر هم، ممکن است به معنای آزادی بیان در احساسات و یا درخواست آن چه که می خواهند، باشد.

این ها چند نمونه از آزاد شدن از محدودیت ها در یک رابطه است که بسیاری از ما خودمان برای خودمان قائل می شویم. البته، ما عمدا خودمان را محدود نمی کنیم. ما معمولا حتی از آن چه در حال انجام آن هستیم، آگاهی نداریم! بیشتر محدودیت های ما از باورهای ناخودآگاه، انتظارات ناخودآگاه، و تمایلات ناخودآگاه بوجود می آیند که از گذشته ی ما نشات می گیرند.

کارت آزادی شما را به درک این موضوع که محدودیت ها الزامی نیستند، دعوت می کند! در هر زمان، شما می توانید بالاتر از ابرهای بلند، به سمت افق آگاهی و انتخاب بیشتر، پرواز کنید.

اگر تمایلات ناخودآگاه بر ما حکومت کنند، آزاد نیستیم. اگر صرفا به دیگران عکس العمل نشان بدهیم، آزاد نیستیم. هنگامی که ما مورد سرزنش، انتقاد، استدلال، قضاوت، برداشت، و یا عمل بدون احساس، قرار می گیریم ما فقط عکس العمل نشان می دهیم. آیا واقعا در حالی که میان هر یک از این واکنش ها هستیم، آزادیم؟ و یا تمایل داریم بال های خود را بچینیم؟

کارت آزادی از شما می خواهد نسبت به واکنش هایی که نسبت به شریک زندگی تان نشان می دهید و ممکن است به نظر ناگهانی و یا اتوماتیک برسند هشیار باشید. این واکنش ها ممکن است نشان ندهند که شما واقعا چه چیزی می خواهید. آزادی ای که شما در چنین لحظاتی به آن نیاز دارید، آزادی از واکنش ناخودآگاه شما است - نه آزادی از شریک زندگی خود و یا از رابطه خود!

خوشبختانه، شما می توانید به طور خودکار فراتر از این واکنش ها بروید - و انتخاب های جدیدی را بیازمایید که در خدمتتان در آیند تا زندگی خود را به شکلی که واقعا آرزو دارید درآورید. خود آگاهی و اشتیاق برای آزادی واقعی، لازم است. توجه خود را به انتظارات، باورها و تمایلات اصلی تان در واکنش هایی که نشان می دهید جلب کنید. وقتی که مچ خود را در مورد واکنش هایی که نشان می دهید، می گیرید، مکث کنید و درک کنید که لازم نیست هر انگیزه ای را تا انتها دنبال کنید. این آزادی واقعی است که درک کنید شما دیگر محدود به شرایطی نیستید که معمولا به آن واکنش نشان می دادید، و شما در حال حاضر یک انتخاب جدید دارید.

آزادی واقعی به شما مقام بالایی می دهد - تا راه های جدیدی کشف کنید، راه های متفاوت، و رضایت بخش تر برای اینکه به شریک زندگی تان پاسخ دهید، حتی زمانی که همه چیز زمانبر، دشوار، یا ناراحت کننده است. حتی زمانی که انتظار بدترین را دارید! به جای واکنش نشان دادن در برابر یکدیگر هنگام مشکلات، شما دو نفر می توانید، برای پیدا کردن راه های بهتر ارتباط با یکدیگر، ذهن خود را باز بگذارید. که به شما این آزادی را می دهد که زندگی خود را آن گونه که واقعا می خواهید بسازید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

تمام روابط مبتنی بر تعاملات دوطرفه است. وقتی همه چیز خوب است، طرفین بی قیدوشرط به هم می بخشند. اما اگر در قبال چیزی که می بخشند پاسخ کافی دریافت نکنند احساس می کنند که در تمام مدت از آنها امتیاز گرفته شده است بدون هیچ بازگشتی.

در تجارت و روابط سطحی، نیاز به امتیاز گرفتن واضح تر است. اما در روابط نزدیک امتیاز گرفتن از طرف به نظر خوب نیست. اگر دیده باشید، امتیاز گرفتن خودخواهی است. واقعیت این است که انسان ها حتی در روابط صمیمی هم امتیاز می گیرند اما اغلب به صورت ناآگاهانه. این کارت از شما می خواهد تا بیشتر در مورد امتیاز گرفتن - و اینکه چگونه می توان از آن در راه ایجاد لذت در رابطه استفاده کرد - هشیار باشید.

در رابطه ی سالم باید چیزی را که می دهید پس بگیرید وگرنه بعد از مدتی احساس رنجش می کنید. این بدان معنا نیست که سر هر مساله ی کوچکی باید خرده بگیرید. اما درنهایت باید تعادل حفظ شود. اگر همیشه بیشتر از آنچه می گیرید، می دهید، رنجش اجتناب ناپذیر است. اگر همیشه بیشتر از آنچه بدهید، می گیرید، احساس می کنید نیازی نیست به همان اندازه بدهید و این طرز فکر قطعاً مشکل ساز است.

کار هریک از طرفین این است که مطمئن شود تعادل کلی بین داده ها و گرفته ها وجود دارد. اگر یکی از طرفین شکایت کند یا ناراضی به نظر برسد چون فکر می کند بیشتر به رابطه بها داده باید طرف دیگر کاری کند که او مطمئن شود مورد توجه قرار دارد. در چنین مواقعی، عمل بیشتر از حرف تاثیرگذار است! رنجش نشانه این است که یکی از طرفین خیلی کمتر از دیگری امتیاز گرفته است. توجیه کردن راه برطرف کردن رنجش نیست. بلکه، باید به روشی ملموس حمایت خود را از طرف مقابل نشان دهید.

آگاهی از نحوه ی شمارش امتیازها به شما در حفظ تعادل کمک می کنند. در شمارش، چیزهای کوچک و بزرگ وجود دارد. طرفین رابطه فکر می کنند که اگر کار بزرگی انجام دهند امتیاز خیلی خیلی بیشتری می گیرند. اما ضرورتاً اینگونه نیست. یک کار کوچک معمولاً یک امتیاز دارد. جالب این است که یک کار بزرگ هم ممکن است یک امتیاز بگیرد. ممکن است فکر کنید کار بزرگی کرده اید اما ممکن است به چشم طرف مقابل به اندازه ی شما مهم نباشد. یک نمونه ی این مساله ازدواج هایی است که در آن مرد همه ی توان خود را صرف کار کردن و تامین خانواده می کند و به این خیال است که این کار امتیاز زیادی می گیرد. اما طرف دیگر فکر می کند کاری که خودش کرده بسیار مهمتر بوده است.

این گفته را به خاطر داشته باشید که "کارهای کوچک در خاطر می ماند". کارهای کوچک – مثل بغل کردن، تقسیم کارهای روزانه، قدردانی کردن، انجام کارها با هم، تعارف کردن، احترام گذاشتن، کادوهای کوچک – به اندازه ی کارهای بزرگ اهمیت دارند. گاهی، بخشیدن ساده یا گذشتن از خطای طرف مقابل امتیاز زیادی می گیرد. انجام کارهای کوچک به راحتی 10 تا 100 برابر بیشتر از کارهای بزرگ امتیاز می گیرد.

کارت امتیازسنجی از شما می خواهد تا مراقب راه های مختلف امتیاز گرفتن از طرف مقابل باشید. از او بپرسید که چه چیزهایی از نظر او امتیاز محسوب می شود. وقتی که دو نفر به روش امتیازدهی همدیگر آشنا باشند، رابطه ی واقعاً غنی و رضایت بخشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

واژه ی "آزادی" معمولا زمانی شنیده می شود که مردم احساس به دام افتادگی و یا محدود شدن در یک رابطه را دارند. کارت آزادی شما را به در نظر گرفتن ماهیت واقعی آزادی دعوت می کند - آزادی که شما می توانید در یک رابطه تجربه کنید. آزادی به یک سفر انفرادی اختصاص ندارد. آن را می توان با یک شریک به اشتراک گذاشت. شما دو نفر می توانید با هم در آسمان آزادی پرواز کنید.

آزادی واقعی به شما اجازه می دهد به شریک زندگی خود با آگاهی و انتخاب پاسخ دهید - بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد. برای برخی آزادی به معنای کشیده نشدن به سمت انتظارات و یا افکار منفی می باشد. برای بعضی دیگر هم، ممکن است به معنای آزادی بیان در احساسات و یا درخواست آن چه که می خواهند، باشد.

این ها چند نمونه از آزاد شدن از محدودیت ها در یک رابطه است که بسیاری از ما خودمان برای خودمان قائل می شویم. البته، ما عمدا خودمان را محدود نمی کنیم. ما معمولا حتی از آن چه در حال انجام آن هستیم، آگاهی نداریم! بیشتر محدودیت های ما از باورهای ناخودآگاه، انتظارات ناخودآگاه، و تمایلات ناخودآگاه بوجود می آیند که از گذشته ی ما نشات می گیرند.

کارت آزادی شما را به درک این موضوع که محدودیت ها الزامی نیستند، دعوت می کند! در هر زمان، شما می توانید بالاتر از ابرهای بلند، به سمت افق آگاهی و انتخاب بیشتر، پرواز کنید.

اگر تمایلات ناخودآگاه بر ما حکومت کنند، آزاد نیستیم. اگر صرفا به دیگران عکس العمل نشان بدهیم، آزاد نیستیم. هنگامی که ما مورد سرزنش، انتقاد، استدلال، قضاوت، برداشت، و یا عمل بدون احساس، قرار می گیریم ما فقط عکس العمل نشان می دهیم. آیا واقعا در حالی که میان هر یک از این واکنش ها هستیم، آزادیم؟ و یا تمایل داریم بال های خود را بچینیم؟

کارت آزادی از شما می خواهد نسبت به واکنش هایی که نسبت به شریک زندگی تان نشان می دهید و ممکن است به نظر ناگهانی و یا اتوماتیک برسند هشیار باشید. این واکنش ها ممکن است نشان ندهند که شما واقعا چه چیزی می خواهید. آزادی ای که شما در چنین لحظاتی به آن نیاز دارید، آزادی از واکنش ناخودآگاه شما است - نه آزادی از شریک زندگی خود و یا از رابطه خود!

خوشبختانه، شما می توانید به طور خودکار فراتر از این واکنش ها بروید - و انتخاب های جدیدی را بیازمایید که در خدمتتان در آیند تا زندگی خود را به شکلی که واقعا آرزو دارید درآورید. خود آگاهی و اشتیاق برای آزادی واقعی، لازم است. توجه خود را به انتظارات، باورها و تمایلات اصلی تان در واکنش هایی که نشان می دهید جلب کنید. وقتی که مچ خود را در مورد واکنش هایی که نشان می دهید، می گیرید، مکث کنید و درک کنید که لازم نیست هر انگیزه ای را تا انتها دنبال کنید. این آزادی واقعی است که درک کنید شما دیگر محدود به شرایطی نیستید که معمولا به آن واکنش نشان می دادید، و شما در حال حاضر یک انتخاب جدید دارید.

آزادی واقعی به شما مقام بالایی می دهد - تا راه های جدیدی کشف کنید، راه های متفاوت، و رضایت بخش تر برای اینکه به شریک زندگی تان پاسخ دهید، حتی زمانی که همه چیز زمانبر، دشوار، یا ناراحت کننده است. حتی زمانی که انتظار بدترین را دارید! به جای واکنش نشان دادن در برابر یکدیگر هنگام مشکلات، شما دو نفر می توانید، برای پیدا کردن راه های بهتر ارتباط با یکدیگر، ذهن خود را باز بگذارید. که به شما این آزادی را می دهد که زندگی خود را آن گونه که واقعا می خواهید بسازید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

هر کسی حساسیت هایی دارد که ممکن است رابطه را تحت تاثیر قرار دهد. افراد مختلف درمورد چیزهای متفاوتی حساسیت دارند. برخی از نزدیکی زیاد عصبی می شوند درحالیکه برخی دیگر از دوری زیاد ناراحت می شوند. برخی از ابراز احساسات خودداری می کنند درحالیکه برخی دیگر مایلند بیشتر احساسات خود را با دیگری در میان بگذارند.

حساسیت های یک زوج معمولاً مکمل هم است. اگر یکی از فاصله بترسد، دیگری با نزدیکی عصبی می شود. اگر یکی از احساساتی شدن جلوگیری کند، دیگری نسبت به پنهان کردن احساسات حساسیت دارد. بدین طریق، تعامل زوجین مثل آب و آتش است. هریک حساسیت های دیگری را "ضعف" یا "نقص شخصیتی" او می داند. هریک با فرض درست بودن رفتار خودش نسبت به رفتار دیگری واکنش نشان می دهد. هرکس با گفتن "مشکل خودته" سعی می کند تا دیگری را "مقصر" بداند.

نسبت دادن حساسیت ها به مشکلاتی که در کودکی ابجاد شده اند، امری وسوسه انگیز است. اما اگر همین جا متوقف شوید، نکته ی ارزشمندی را نادیده گرفته اید. چه تفاوت هایی بین حساسیت های شما و والدین تان وجود دارد؟ چند حساسیت خاص را در نظر بگیرید که در رابطه شما مشکل ایجاد کرده است – به طور مثال، عصبی شدن از نزدیکی در مقابل ناراحتی از دوری.

کارت حساسیت از شما می خواهد تا نکات مثبت حساسیت طرف مقابل خود را ببینید. جفت شدن با کسی که حساسیت های او نقطه ی مقابل حساسیت های شماست، شانس نیست. فرض کنید که حساسیت های شما دو کاسه ی یک ترازو هستند. ببینید که تعادل بین این حساسیت ها در چه حد است.

هر حساسیتی وجه مهمی از یک رابطه است. یک رابطه ی سالم هم دوری دارد هم نزدیکی، اتحاد و فردیت، عقل و احساس – "آب" و "آتش". حساسیت ها تعادلی بین شما ایجاد می کند، تعادلی در رابطه که هیچ یک از شما به تنهایی آن را ندارید.

تناسب این مساله از آن جهت است که هر نفر زبان یک کفه ی ترازوست. صدای آب و صدای آتش. البته هریک از شما ممکن است در دو سوی مخالف هم قرار داشته باشید. ممکن است نسبت به حساسیت های هم حساس شوید. اما در صدای هر کدام از شما ارزش و حقیقتی وجود دارد. هر دو طرف ترازو حائز اهمیت است.

کارت حساسیت از شما می خواهد تا ارزش مثبت حساسیت های طرف مقابل را تشخیص دهید – و حقیقت آنها را بشنوید. بعد از اینکه متوجه شدید چگونه در شما تعادل ایجاد می شود، حتی ممکن است از طرف مقابل خود هم متشکر باشید. دل خود را باز کنید و از او برای بیان سمت و سویش در این ترازو تشکر کنید.

طرف شما چیزهای زیادی برای آموختن به شما دارد، چیزهایی که خودتان میل به نادیده گرفتن آن دارید. همه برای تکامل نیاز به آب و آتش با هم دارند. لزوماً تعارضی بین این دو قطب وجود ندارد! می توانید هر دو کفه ی ترازو را در خود بیابید – و هر دو را به شیوه ی خود ابراز کنید. به حساسیت های طرف مقابل خود احترام بگذارید و حقیقت آن حساسیت را در وجود خود پیدا کنید. بدین طریق، به تعادل و تمامیت در خود و در رابطه دست می یابید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

هر کسی حساسیت هایی دارد که ممکن است رابطه را تحت تاثیر قرار دهد. افراد مختلف درمورد چیزهای متفاوتی حساسیت دارند. برخی از نزدیکی زیاد عصبی می شوند درحالیکه برخی دیگر از دوری زیاد ناراحت می شوند. برخی از ابراز احساسات خودداری می کنند درحالیکه برخی دیگر مایلند بیشتر احساسات خود را با دیگری در میان بگذارند.

حساسیت های یک زوج معمولاً مکمل هم است. اگر یکی از فاصله بترسد، دیگری با نزدیکی عصبی می شود. اگر یکی از احساساتی شدن جلوگیری کند، دیگری نسبت به پنهان کردن احساسات حساسیت دارد. بدین طریق، تعامل زوجین مثل آب و آتش است. هریک حساسیت های دیگری را "ضعف" یا "نقص شخصیتی" او می داند. هریک با فرض درست بودن رفتار خودش نسبت به رفتار دیگری واکنش نشان می دهد. هرکس با گفتن "مشکل خودته" سعی می کند تا دیگری را "مقصر" بداند.

نسبت دادن حساسیت ها به مشکلاتی که در کودکی ابجاد شده اند، امری وسوسه انگیز است. اما اگر همین جا متوقف شوید، نکته ی ارزشمندی را نادیده گرفته اید. چه تفاوت هایی بین حساسیت های شما و والدین تان وجود دارد؟ چند حساسیت خاص را در نظر بگیرید که در رابطه شما مشکل ایجاد کرده است – به طور مثال، عصبی شدن از نزدیکی در مقابل ناراحتی از دوری.

کارت حساسیت از شما می خواهد تا نکات مثبت حساسیت طرف مقابل خود را ببینید. جفت شدن با کسی که حساسیت های او نقطه ی مقابل حساسیت های شماست، شانس نیست. فرض کنید که حساسیت های شما دو کاسه ی یک ترازو هستند. ببینید که تعادل بین این حساسیت ها در چه حد است.

هر حساسیتی وجه مهمی از یک رابطه است. یک رابطه ی سالم هم دوری دارد هم نزدیکی، اتحاد و فردیت، عقل و احساس – "آب" و "آتش". حساسیت ها تعادلی بین شما ایجاد می کند، تعادلی در رابطه که هیچ یک از شما به تنهایی آن را ندارید.

تناسب این مساله از آن جهت است که هر نفر زبان یک کفه ی ترازوست. صدای آب و صدای آتش. البته هریک از شما ممکن است در دو سوی مخالف هم قرار داشته باشید. ممکن است نسبت به حساسیت های هم حساس شوید. اما در صدای هر کدام از شما ارزش و حقیقتی وجود دارد. هر دو طرف ترازو حائز اهمیت است.

کارت حساسیت از شما می خواهد تا ارزش مثبت حساسیت های طرف مقابل را تشخیص دهید – و حقیقت آنها را بشنوید. بعد از اینکه متوجه شدید چگونه در شما تعادل ایجاد می شود، حتی ممکن است از طرف مقابل خود هم متشکر باشید. دل خود را باز کنید و از او برای بیان سمت و سویش در این ترازو تشکر کنید.

طرف شما چیزهای زیادی برای آموختن به شما دارد، چیزهایی که خودتان میل به نادیده گرفتن آن دارید. همه برای تکامل نیاز به آب و آتش با هم دارند. لزوماً تعارضی بین این دو قطب وجود ندارد! می توانید هر دو کفه ی ترازو را در خود بیابید – و هر دو را به شیوه ی خود ابراز کنید. به حساسیت های طرف مقابل خود احترام بگذارید و حقیقت آن حساسیت را در وجود خود پیدا کنید. بدین طریق، به تعادل و تمامیت در خود و در رابطه دست می یابید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

ابراز احساسات منفی مانند خشم، غم و اندوه، درد، و یا ترس، نشان دهنده یک معضل است. از یک طرف، به اشتراک گذاشتن این احساسات برای سلامت رابطه شما حیاتی می باشد. این به هر دو طرف اجازه می دهد تا با آنچه که حقیقتاً در جریان است روبرو شوند. اما از سوی دیگر، ابراز چنین احساساتی ممکن است یک واکنش منفی در شریکتان ایجاد کند. ممکن است دچار صدمه شود، احساس ترس کند، حالت دفاعی به خود بگیرد و یکباره حمله کند، عقب بکشد و یا سکوت کند – که اینها منجر به واکنش های شدیدتر و احساسات ناراحت کننده ی بیشتر می شود.

در حالیکه بیان احساساتتان می تواند همه چیز را به هم بزند، اما سرکوب آنها هم راه حل نیست. اجتناب از خشم، باعث هماهنگی نمی شود. با سرکوب موضوع، دردی درمان نمی شود. احساسات بخشی اساسی از حیات انسان است. برای مثال احساس ناراحتی، در وضعیت کنونی برای شما نشانگر این است که حد و مرز های شما در حال نقض شدن است و یا شما به گوشه ای رانده شده اید یا به چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید نرسیده اید.

در این هنگام بسیار مهم است که به شریکتان بفهمانید که واقعاً چه مسئله عاطفی ای در جریان است. اگر این کار را انجام ندهید آنها را در تاریکی باقی می گذارید که می تواند به مسائل ناراحت کننده تری در آینده منجر شود.

کارت مهار، از شما می خواهد تا به چگونگی ابراز احساساتتان توجه کنید، به طوری که پیام واقعی تان را به روشی مناسب و سازنده برسانید. در غیر اینصورت ممکن است طوری واکنش نشان دهیم که بعداً پشیمان شویم – مانند فریاد زدن، سرزنش کردن، قضاوت کردن، و یا فرار کردن از موضوع. چنین واکنش هایی فقط باعث ایجاد مشکلات بیشتر در روابط می شوند و ما را از ارتباط برقرار کردن با نیازهای واقعیمان باز می دارد.

کارت مهار نشان میدهد که مهار کردن احساساتتان قبل از ابراز کردن آن، کار مفیدی است. اگر شما در آستانه واکنش هستید، باید آن موقعیت را ترک کنید. این عاقلانه است که زمانی را برای پردازش احساساتتان صرف کنید، قبل از آنکه آنها را با ناپختگی به شریکتان نشان دهید. این کار را به تنهایی یا با کمک دوستی که قادر به گوش دادن است انجام دهید.

مهار، بطور کامل در درون شما انجام می شود تا بطور کامل آنچه احساس می کنید را تجربه کنید. این کار نه سرکوب احساساتتان است و نه عملی شدن آنها. در مهار کردن، شما دیگر نگران سرزنش شدن کسی بخاطر احساساتتان نیستید. درواقع شما نگران احساس خودتان هستید. همچنین ممکن است نسبت به اینکه چه پیامی را باید با شریکتان به اشتراک بگذارید نیز آگاه تر شوید.

در ابراز احساسات، این وظیفه شماست که طوری صحبت کنید که شریکتان بشنود. ممکن است در آن لحظه فریاد زدن کار خوشایندی به نظر برسد، اما تا زمانیکه شریکتان نخواهد حرف هایتان را بشنود، حتی فریاد شما به گوش او نمی رسد. مهار کردن باعث می شود تا زمانی را برای مرتب کردن پیام واقعی درونتان بگذارید. این کار به شما اجازه می دهد تا شما احساساتتان را بطور کامل درک کنید – و از چگونگی رساندن آن پیام به شریکتان به بهترین نحو ممکن، آگاه شوید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

 فال رابطه ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

وقتی که پروژکتور نور را روی فیلم می اندازد، نور حالت و رنگ افراد تصویر شده در فیلم را به خود می گیرد. فیلم حاصل که روی پرده می افتد به نظر آنقدر واقعی می رسد که تماماً غرق در داستان آن می شویم و فراموش می کنیم که در سالن تئاتر نشسته ایم. اما برای تجربه کردن چنین تاثیری حتماً لازم نیست که به سینما برویم.

بخش اعظمی از زندگی براساس فرآیندهای مشابه بنا شده است و ما در آن نقش پروژکتور را داریم؛ به تصورات خود درباره ی دیگران شکل می دهیم و رنگ می بخشیم. ذهن ما مانند فیلم است. شخصیت های مختلف، مکالمات، اتفاقات و داستان های زیادی از گذشته در آن ذخیره شده است. این تصاویر "فیلم درون" ما هستند.

اغلب به جای دیدن حقایق دنیای بیرون، ما فیلم درون خود را می بینیم. این فیلم ها دید ما به طرف مقابل را رنگ آمیزی می کند و عکس العمل های عاطفی ما را شکل می دهد. فیلم های ما آنقدر واقع گرایانه است که درگیر آنها می شویم و احتمالات واقعیات را نادیده می گیریم.

کارت فرافکنی به ما یادآوری می کند که ما تمایل داریم فیلم های قدیمی را در روابط خود منعکس کنیم به خصوص مواقعی که ناراحت و مضطرب هستیم. تم های فیلم های درون ما همانند فیلم های سینماست: جنگ قدرت، خیانت، رهایی، ترس، خجالت، بی ارزشی، در دام افتادن، و فرار. هنگام بروز این تم ها در شما، این کارت به شما هشدار می دهد. شاید هم می خواهید یک داستان کهنه را زنده کنید و انتخاب های فعلی خود را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که در فرافکنی شما فقط "مجری فیلم" هستید. یک فیلم درونی را با واقعیت در هم می کنید و فکر می کنید که واقعیت همان است. اگر نارحت هستید، و افکار و انتظارات منفی دارید، مایلید آنرا بپذیرید. نمی بینید که بقایای گذشته، شما را تحریک کرده است. آنگاه واکنش به فیلم درون شروع می شود نه دنیای بیرون. در پاسخ، دنیا بیشتر شبیه فیلم درون شما واکنش می دهد و بدین ترتیب منابع موفقیت در دنیای بیرون را از دست می دهید.

وقتی که حتی شک می کنید که ممکن است در حال فرافکنی فیلمی در رابطه ی خود باشید، این کارت به شما پیشنهاد می کند تا فیلم را "نگه دارید". از خود بپرسید "چگونه درگیر تجربه ی چنین موقعیتی شدم؟" آنگاه بپرسید "این موقعیت چه شباهتی به گذشته ی من دارد؟ چگونه گذشته در فکر و احساس من رخنه کرده است؟ - یا انتظار چه اتفاقی را داشتم؟"

این کارت از شما می خواهد تا بین آنچه هم اکنون اطراف شما در جریان است و فرافکنی خود از گذشته تمایز قائل شوید. وقتی متوجه می شوید که یک فیلم قدیمی شما را تحت تاثیر قرار داده، بر میل به دیدن آخر فیلم غلبه کنید؛ شما پیشاپیش می دانید که این فیلم به کجا ختم می شود. اعتراف کنید که در مورد نحوه ی نگرش خود به اطراف ممکن است دچار اشتباه شده باشید. آنگاه تمام انتخاب های مثبت موجود را بررسی کنید.

با این پرسش که چگونه درگیر این موقعیت و تجربه ی آن شده اید به خود قدرت می دهید تا راه کارهای مثبت موجود را بیابید و بسیاری از سختی های بی مورد را پایان دهید. در نهایت، ممکن است به این نتیجه برسید که برخی فیلم ها پایان متفاوتی داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد