//
کدخبر: ۴۵۰۶۸۷ //
فال قانون جذب

فال قانون جذب | فال قانون جذب دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال قانون جذب | فال قانون جذب  دوشنبه 28 اسفندماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال قانون جذب را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

شاید همیشه نتوانیم اندیشه هایمان را مهار کنیم اما کلام خود را می توانیم در اختیار گیریم... تکرار بر ذهن نیمه هوشیار اثر می گذارد و آنگاه بر موقعیت تسلط می یابیم .

اسکاول شین

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

برای دشمن خود برکت بطلبید تا او را خلع سلاح کنید.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

قانون همواره حامی کسی است که بی باکانه، منتها خردمندانه خرج می کند.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

جمله تاکیدی:

هیچ بدی بر تو واقع نخواهد شد. و بلایی بر خیمه ی تو نخواهد رسید.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

فکر غالب یا نگرش ذهنی، حکم مغناطیس را دارد و قانون این است که هر چیزی مشابه خود را جذب کند. در نتیجه، نگرش ذهنی به گونه ای تغییرناپذیر همین موقعیت هایی را که مطابق با ماهیت خود باشد، جذب می کند.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

کل قدرت تو برای خلق زندگی ات، همین حالا در دسترس توست، چون همین حالا زمانی است که تو مشغول فکر کردن هستی. اگر افکاری داشته ای که آشکار شدن آنها به نفع تو نبوده است، پس همین حالا می توانی طرز فکرت را عوض کنی. می توانی با جایگزین کردن افکار خوب، آنها را پاک کنی. درواقع زمان به تو خدمت می کند، چون می توانی افکاری جدید به ذهنت راه دهی و فرکانسی جدید ساطع کنی.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

تو خودت قوی ترین مغناطیس عالم هستی! تو قدرت جاذبه ای درون خودت داری که از هر چیز دیگری در این دنیا قوی تر است و این قدرتِ مغناطیسِ سنجش ناپذیر، از افکار خودت ساطع می شود.

جان اساراف

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

یک روش برای توقف افکار منفی: ذهن خود را روی قلب تان متمرکز کنید. نفس عمیق بکشید و هم چنان روی قلب تان متمرکز بمانید. عشق واقعی را در قلب خود احساس کنید. نفس خود را بیرون بدهید و همین طور روی قلب خود متمرکز بمانید و عشق را در قلب تان احساس کنید. این کار را هفت مرتبه تکرار کنید.

اگر این کار را به درستی انجام دهید، تفاوت بسیار محسوسی در ذهن و سرتاسر جسم خود حس خواهید کرد. احساس آرامش و سبکی بیشتری خواهید کرد و جلوی افکار منفی را خواهید گرفت.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

جمله تاکیدی :

از آسمان طلا می بارد.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

اغلب پیش از موفقیت عظیم، شکست ظاهری رخ می نماید. گویی همه جریانها برخلاف مسیر طبیعی خود پیش می روند. و افسردگی ژرفی بر هشیاری انسان سایه می افکند. در این حال، تردیدها و ترس های روزگاران، از ذهن نیمه هشیار آدمی سر بر می کشند. این اموال کهنه و متروک ذهن نیمه هشیار، به سطح می آیند که به بیرون افکنده شوند.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

اگر می خواهید بابت کاری که می کنید، تحسین جذب کنید، پس، در زندگی به تحسین و تمجید دیگران بپردازید.

اگر عیب دیگری را بگیرید، خود باعث شده اید که دیگران عیب شما را بگیرند. اگر درباره دیگری قضاوت کنید، خود باعث شده اید که درباره تان قضاوت کنند. و اگر دیگران را تحسین کنید، باعث تحسین خود شده اید. نخست باید آن خصلت را در خود بروز دهید، پیش از آن که بتوانید آن را از دنیای بیرون جذب کنید.

 فال قانون جذب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

یکی دیگر از راه های استفاده از قانون جذب به نفع خود این است: هر شب، قبل از این که به خواب بروید، لحظات خوب روز را در ذهن بازپخش کنید و بابت هرکدام صمیمانه خدا را شکر کنید. بعد به فردا بیندیشید و نیت کنید فردا روز خارق العاده ای خواهید داشت که سرشار از عشق و شادی و مملو از خیرت و برکت برای تان خواهد بود. نیت کنید که فردا بهترین روز زندگی تان خواهد بود. فردا صبح که بیدار شدید، قبل از این که از رختخواب بلند شوید، نیت های دیشب خود را اعلام کنید و از این بابت که هم اکنون آن ها را دریافت کرده اید، سپاس ویژه ی خود را ابراز دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد