//
کدخبر: ۴۴۹۸۸۶ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی سه شنبه ۲۲ اسفندماه۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی  سه شنبه 22 اسفندماه1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

ممکن است وارد مرحله جدیدی از زندگی اجتماعی و عاطفی تان شوید. فرصتی برای ایجاد یک کسب و کار جدید به وجود می آید. مهارت های ارتباطی شما می تواند در هر سفری که امروز انجام می دهید موفق شوید. باید پول خود را عاقلانه خرج کنید.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

ممکن است قصد داشته باشید که ملاقات های کاری را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا امروز به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید. همچنین باید گرفتن تصمیمات مهم را به تعویق بیندازید. زمان آن است که توجه بیشتری به نیازهای خانواده تان داشته باشید. امشب شما و عشق تان برای رفتن به سفر برنامه ریزی می کنید.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

شما معمولاً تنها کسی هستید که که از افراد دیگر پشتیبانی می‌کنید و وقتی آنها از انجام دادن مسئولیت‌هایشان اجتناب می‌کنند ازشان حمایت می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. اجازه ندهید افراد دیگر به احساساتتان بی توجهی کنند. شما دوست دارید هر چیزی که در دسترستان هست را درست کنید، اما این بدین معنی نیست که همیشه نقش سیندرلای حاضر به خدمت را بازی می‌کنید.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

امروز تلاش می کنید که از قافله گیج کننده روابط اجتماعی عقب نمانید و احتمالاً همه چیز هم طبیعی به نظر می رسد. در عین حال، تجربه شما به اندازه ای که دیگران تصور می کنند خوشایند و راحت نیست. امروز همینطور که تلاش می کنید تا تمایلات باری به هر جهت خود برای خوشی و لذت را به سمت و سوی نیازهای عمیق تری ببرید که به شما انگیزه می دهند تا به دنبال ثبات عاطفی باشید، فکرتان به شدت مشغول است. همینطور که فکرتان بین رضایت آنی و بلندمدت از این طرف به آن طرف می رود، تصمیم گیری برای شما دشوارتر می شود. اِلِنور روزاوِلت می گوید: آینده به افرادی تعلق دارد که به زیبایی رویاهای خود باور دارند.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما کوهی هستید که برای اطرافیان تان و از جمله، خویشاوندان و دوستان تان سمبل قدرت و استقامتید. همه از داستانهای خانوادگی و کودکانه شما لذت می برند، اما موضوع از تحسین شدن بخاطر سرگرم کردن دیگران مهم تر است؛ شما بخاطر صداقت تان عمیقاً مورد اعتماد هستید و بخاطر درستی خود محترم شمرده می شوید. هیچ لزومی ندارد که چیزی که خوب است را تغییر بدهید. فقط باید با یک قلب و ذهن باز در کنار مردم باشید. رابِرت براونینگ شاعر می گوید: بهتر است که خودتان باشید؛ مقتدر، صاف و ساده و صادق.

 فال انگلیسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

به نظر می رسد که با برخی مشکلات مرتبط با خانه سروکار دارید. ممکن است فرصتی برای خرید و یا فروش املاک برای شما به وجود آید. عشق تان از شما حمایت خواهد کرد. از هر گونه خیالپردازی دوری کنید! به حس ششمتان اطمینان کنید.

 

 

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد