//
کدخبر: ۴۴۹۸۶۶ //

فال رابطه | فال رابطه سه شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه  سه شنبه 22 اسفندماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

خلوت به معنای با خود وقت گذراندن – بدون حضور هیچ شخص دیگری - است. این زمانی است که توجه شما فقط به خودتان است. این زمان را می توان صرف خوداندیشی کرد – گویی که تصویر خود را در برکه ای آرام می بینید و زمانی را صرف وارسی خود می کنید. یا می توانید زمانی را صرف انجام کارهایی کنید که ارتباط شما را با خودتان بیشتر می کند.

ارتباط با دیگران عالی است و روابط نیازمند زمان و توجه است. با این حال، لازم است که به همان اندازه زمان و توجه تان را به خود اختصاص دهید. کارت خلوت به شما یادآوری می کند که گذار بین دو حالت با هم بودن و خلوت کردن بخشی از یک رابطه ی سالم است. اگر کارت خلوت را اتخاب کنید یعنی زمان مناسبی برای توجه به نیازهای شخصی – یا نیازهای طرف مقابل – است تا زمانی را به تنهایی بگذرانید.

خلوت کردن با خود برای رشد شخصی بسیار مهم است – و خیلی چیزها را به فرد نشان می دهد. بدین طریق می توانید خود را بهتر بشناسید. به قلب خود مجال گشودن می دهید تا بتوانید خواسته ها، احساسات و نیازهای واقعی خود را کندوکاو کنید. خلوت کردن به فرد کمک می کند تا حدود فردی را حفظ کند و به او در رشد فردیت کمک می کند. به فرد مجال تامل درباره ی خود، کارهایش و مقصدش در زندگی می دهد.

صرف زمان برای انجام کارهای شخصی – تمدد اعصاب، کتاب خوانی، قدم زدن در طبیعت، یا کار روی پروژه ای خاص باعث پرورش عمیق فرد می شود. با خلوت کردن می توانید ظرفیت حقیقی خود برای لذت بردن، آرامش، و عشق درونی را بیابید.

خلوت کردن زمانی لازم است که وقت کافی برای همنشینی با خود صرف نکرده اید. این کارت در پاسخ به نیاز طرف مقابل برای اندکی دوری از هم رو می شود. نیاز به تنها بودن یکی از طرفین باعث احساس عدم امنیت در دیگری می شود. باید به خاطر داشته باشید که کمی خلوت کردن بخش مهم و سلامت یک رابطه است – و به معنای وجود "مشکل" در رابطه نیست. همه نیاز دارند تا زمانی را صرف خلوت با خود کنند.

برخی به اشتباه فکر می کنند که نیاز طبیعی به تنها بودن یعنی وجود مشکل در رابطه. بلکه اگر کسی هیچ وقت احساس نیاز به خلوت کردن نکند به معنای وجود مشکل است. تنها بودن برخی را عصبی می کند به همین دلیل سعی می کنند تا حد ممکن وقت خود را با کار و افراد مختلف پر کنند.

اگر میل به اجتناب از آن دارید، پس تنها بودن همان چیزی است که نیاز دارید. حس می کنید چیزی از درونتان در حال غلیان است. کارت خلوت پیامی است که به شما می گوید با درون خود ارتباط برقرار کنید – دل خود را باز کنید و از درون خود باخبر باشید. اینک زمان التیام شخصی و جوانی دوباره است.

مثل قدیمی "خودت را بشناس" مثل همیشه حیاتی است. می توان آن را چنین برداشت کرد که "زمانی را صرف با خود بودن کن". تمرکز بر درون را تمرین کنید – تا با خود ارتباط برقرار کنید و خود را بشناسید – و مستقیماً از رابطه با خود بهره مند شوید. با این کار نه تنها چیزی را از همسرتان نمی گیرید بلکه حس تمامیت، آرامش، و قلبی آکنده تر از با هم بودن را به رابطه می آورید.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

وقتی که پروژکتور نور را روی فیلم می اندازد، نور حالت و رنگ افراد تصویر شده در فیلم را به خود می گیرد. فیلم حاصل که روی پرده می افتد به نظر آنقدر واقعی می رسد که تماماً غرق در داستان آن می شویم و فراموش می کنیم که در سالن تئاتر نشسته ایم. اما برای تجربه کردن چنین تاثیری حتماً لازم نیست که به سینما برویم.

بخش اعظمی از زندگی براساس فرآیندهای مشابه بنا شده است و ما در آن نقش پروژکتور را داریم؛ به تصورات خود درباره ی دیگران شکل می دهیم و رنگ می بخشیم. ذهن ما مانند فیلم است. شخصیت های مختلف، مکالمات، اتفاقات و داستان های زیادی از گذشته در آن ذخیره شده است. این تصاویر "فیلم درون" ما هستند.

اغلب به جای دیدن حقایق دنیای بیرون، ما فیلم درون خود را می بینیم. این فیلم ها دید ما به طرف مقابل را رنگ آمیزی می کند و عکس العمل های عاطفی ما را شکل می دهد. فیلم های ما آنقدر واقع گرایانه است که درگیر آنها می شویم و احتمالات واقعیات را نادیده می گیریم.

کارت فرافکنی به ما یادآوری می کند که ما تمایل داریم فیلم های قدیمی را در روابط خود منعکس کنیم به خصوص مواقعی که ناراحت و مضطرب هستیم. تم های فیلم های درون ما همانند فیلم های سینماست: جنگ قدرت، خیانت، رهایی، ترس، خجالت، بی ارزشی، در دام افتادن، و فرار. هنگام بروز این تم ها در شما، این کارت به شما هشدار می دهد. شاید هم می خواهید یک داستان کهنه را زنده کنید و انتخاب های فعلی خود را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که در فرافکنی شما فقط "مجری فیلم" هستید. یک فیلم درونی را با واقعیت در هم می کنید و فکر می کنید که واقعیت همان است. اگر نارحت هستید، و افکار و انتظارات منفی دارید، مایلید آنرا بپذیرید. نمی بینید که بقایای گذشته، شما را تحریک کرده است. آنگاه واکنش به فیلم درون شروع می شود نه دنیای بیرون. در پاسخ، دنیا بیشتر شبیه فیلم درون شما واکنش می دهد و بدین ترتیب منابع موفقیت در دنیای بیرون را از دست می دهید.

وقتی که حتی شک می کنید که ممکن است در حال فرافکنی فیلمی در رابطه ی خود باشید، این کارت به شما پیشنهاد می کند تا فیلم را "نگه دارید". از خود بپرسید "چگونه درگیر تجربه ی چنین موقعیتی شدم؟" آنگاه بپرسید "این موقعیت چه شباهتی به گذشته ی من دارد؟ چگونه گذشته در فکر و احساس من رخنه کرده است؟ - یا انتظار چه اتفاقی را داشتم؟"

این کارت از شما می خواهد تا بین آنچه هم اکنون اطراف شما در جریان است و فرافکنی خود از گذشته تمایز قائل شوید. وقتی متوجه می شوید که یک فیلم قدیمی شما را تحت تاثیر قرار داده، بر میل به دیدن آخر فیلم غلبه کنید؛ شما پیشاپیش می دانید که این فیلم به کجا ختم می شود. اعتراف کنید که در مورد نحوه ی نگرش خود به اطراف ممکن است دچار اشتباه شده باشید. آنگاه تمام انتخاب های مثبت موجود را بررسی کنید.

با این پرسش که چگونه درگیر این موقعیت و تجربه ی آن شده اید به خود قدرت می دهید تا راه کارهای مثبت موجود را بیابید و بسیاری از سختی های بی مورد را پایان دهید. در نهایت، ممکن است به این نتیجه برسید که برخی فیلم ها پایان متفاوتی داشته اند.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

سبکی متضاد سنگینی است. پادزهری است برای جدیت بیش از حد – و گیر کردن در مشکلات. کارت سبکی مزایای حفظ تعادل بین حل مشکلات و کنار گذاشتن آن برای مدتی کوتاه را یادآوری می کند. شما نمی توانید همیشه روی رابطه ی خود کار کنید. باید از آن لذت هم ببرید! حفظ تعادل یک عامل ضروری است.

به جای اینکه مدام متمرکز حل مشکلات باشید، سبکی به ذهن اجازه ی استراحت می دهد. ذهن خود را باز کنید و آزادانه تر نفس بکشید. مثل بادبادک روی باد شناورید و از مرز جاذبه و سنگینی فراتر می روید. کمی از اهمیت و "درست" دانستن خود بکاهید و همه چیز را اینقدر جدی نگیرید. دیدگاهی را برگزینید کنید که به شما اجازه ی دیدن جوانب مختلف بیشتری را بدهد. از این جایگاه، راه کارهای جدیدتری و موفقیت آمیزتری به چشم می خورند.

شوخ طبعی نوع بی نظیری از سبکی است. برای کناره گیری از موضع و تعصبات شخصی و دیدن جنبه های بامزه ی موضوع مهارت لازم است. افرادی که حس شوخ طبعی دارند به سبکی دست می یابند که حتی در سختی ها و مشکلات هم به آنها کمک می کند.

وقتی در موضعی ایستاده اید بیش از حد جدی هستید – یا خودتان را بسیار جدی جلوه می دهید؟ این کارت از شما می خواهد که خود را رها کنید. ممکن است فکر کنید نمی توانید قبل از حل یک مشکل خاص احساس خوشحالی کنید. شاید در نقش فردی "بالغ" گیر کرده اید که بیش از حد زیر بار مسئولیت و جدیت رفته است.

کارت سبکی به شما می گوید که زمانی را برای رهایی از قیدوبند در نظر بگیرید و حس هیجان و بازیگوشی کودکی را تجربه کنید. روابط با بازی است که عمیق و شکوفا می شوند و بازی نیاز به پذیرش و اجازه دارد. آزادی حاکم بر بازی یک منبع انرژی خودبخودی را آزاد می کند که غذای روح شماست و شما را احیا می کند. حماقت کردن، شکلک درآوردن یا حتی جک گفتن با صدای عجیب و غریب را تجربه کنید.

اما این کارت به معنای انکار چیزی نیست. افرادی که بر ساده ماندن امور اصرار دارند و خیلی جدی بودن را مسخره می کنند، یا افرادی که مسائل احساسی طرف مقابل خود را مانع رشد خود می دانند نیز در اشتباه هستند. اگر همیشه سعی در فرار از مشکلات سنگین داشته باشید، کارت سبکی از شما می خواهد که عمیق تر فکر کنید. برای رشد و پیشبرد یک رابطه ی سالم لازم است که قدری عمیق تر به مسائل نگاه کنید.

حفظ تعادل بین جدی بودن و سبکی، کار و بازی، نکته ای اساسی است. گفتن اینکه "نمیشه که همش مثل تراکتور کار کرد" به کسالت حاکم بر فردی سخت کوش و رابطه ی او اشاره دارد. کار بیش از حد آدم را خسته می کند و دیگر قادر به دیدن راه کارهای مثبت نیست. لازم است هر از گاهی استراحت کنید و بعداً با روحیه ای تازه تر به کار برگردید.

این کارت به شما می گوید که بین جنبه های سبک و سنگین رابطه تعادل برقرار کنید. بدانید که چه زمان باید جدی بود و چه زمان باید بی خیال بود. بدین طریق، در حل مشکلات خوش فکرتر خواهید بود – و در زندگی روزمره سرحال تر هستید.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

کنجکاوی و گشوده بودن برای دیگران اغلب زمانی به اوج می رسد که تازه آنها را می شناسید. می خواهید همه چیز را در باره ی طرف مقابل بفهمید – و درباره ی خود به آنها بگویید. با روحیه ی کشف، داستان ها را با هم درمیان می گذاریم، شباهت ها و تفاوت ها را پیدا می کنیم و هر یافته را در حکم گوهری ارزشمند می بینیم.

اما با گذر زمان، اغلب شروع به افت می کنیم. کم کم از درباره ی خود گفتن کاسته می شود و جنبه های وجودی خود را رو نمی نماییم. گویی که صدف بسته می شود و گوهر از دست می رود.

آیا میزان کنجکای و گشودگی در رابطه ی شما کم شده است؟ آیا مایلید بیشتر در خود فرو بروید؟ آیا چیزی وجود دارد که بخواهید آن را پس بکشید و از رابطه مخفی کنید؟

میل به پنهان کردن موضوعات ریشه در نیات دارد. نمی خواهید طرف مقابل را ناراحت کنید، مشکل ایجاد کنید یا موضوعات منفی را مطرح کنید. مایلید تظاهر کنید که همه چیز روبراه است به جای اینکه موضوع آزاردهنده ای را مطرح کنید. می خواهید مطمئن بازی کنید.

پس تصمیم می گیرید برخی احساسات را در خود نگه دارید. بدین طریق، با در خود فرو ریختن، از هم فاصله می گیرید. صدفی حفاظتی دور چیزهایی می کشید که آنها را ناراحت کننده یا "منفی" قلمداد می کنید – چزهایی که نباید به بیرون درز کند.

اما در اجتناب از بخش های منفی خود دسترسی به قسمت های مثبت را هم از دست می دهیم. پنهان کردن هر چیزی منجر به کاهش انرژی های درونی می شود. همانطور که انرژی ها دور می شوند، سرزندگی و طراوت رابطه کم می شود. آنگاه احساس کسالت به شما دست می دهد. اگر متوجه نشوید که عامل این وضعیت شما هستید، اشتباهاً طرف مقابل را سرزنش می کنید.

کارت آشکارسازی از شما می خواهد تا هر چیزی را که مانع حضور شما در رابطه می شود را از بین ببرید. برای این کار باید به ندای کودکی که منشا میل به کم حرفی است – مثل "خانواده خود را ناراحت نکن"، "هیچ کس به خواسته ی واقعی تو اهمیت نمی دهد" یا "نباید این حس را داشته باشی"- غلبه کنید.

به خاطر داشته باشید که آشکارکردن احساسات درونی، برای طرف مقابل بخش مهمی از یک رابطه ی حقیقی است. شاید لازم باشد که هر دو گوشه ای بنشینید تا با هم همه چیز را مرور کنید، به خصوص اگر عادت به این کار ندارید. ضمن شروع، ممکن است بخواهید اول خطی مشی هایی برای به اشتراک گذاشتن احساسات، خواسته ها و نیازهای خود – یا اطلاعات مختلف - تعیین کنید. چگونه می توان این کار را به روشی سازنده و مطمئن انجام داد؟ در مورد اینکه چطور می توان با یکدیگر محترمانه برخورد کرد صحبت کنید – و مراقبت باشید به بهانه ی "صداقت" خود را بر سر دیگری خالی نکنید.

آنگاه اگر چیزی در سر دارید، حتی کم اهمیت ترین را برای بیان کردن انتخاب کنید. با خود و طرف مقابل مهربان باشید. در صورت ممکن، جملات را مثبت ادا کنید. با بیان چیزی که پنهان کرده اید می توانید گوهرهای ارزشمندی پیدا کنید.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

به یاد داشته باشید که در روابط عمل و نیت دو چیز متفاوت است. البته که همه ما قصد داریم عمل ما نشان دهنده ی نیت ما باشد اما در واقع این امر همیشه محقق نمی شود. دو طرف معمولاً کارهای اشتباهی انجام می دهند و منظور یکدیگر را اشتباه متوجه می شوند. مواقعی هستند که اعمال ما همان واکنشی را که در نظر داشتیم دریافت نمی کنند. این گونه سوءتفاهم ها علت معمول ناراحتی در روابط است. بعلاوه، ما معمولا وقتی نسبت عکس العمل طرف مقابل واکنش نشان می دهیم، فراموش می کنیم که قصدمان چه بوده است.

کارت "نیت" به شما یادآوری می کند که در پس تمام کارها و حرف های شریک زندگی تان نیاتی نهفته است. اما تمام چیزی که ما در رابطه تجربه می کنیم، کارهای یکدیگر است نه نیت هایمان. فقط می توانیم نیات یکدیگر را حدس بزنیم. برحسب ماهیت هدفی که داریم، واکنش مثبت یا منفی نشان می دهیم. اما حدسیات ما هم خیلی وقت ها غلط هستند.

فرض کنید که بیرون سالن تئاتر در صف ایستاده اید. مردی نزدیک می شود و به شما برخورد می کند و پا روی پای شما می گذارد و به راه رفتن ادامه می دهد. بدون معذرت خواهی! با خود چه فکری می کنید؟ ناگهان می بینید که با عصای سفیدی روی پیاده رو ضربه می زند. حالا چه واکنشی دارید؟ بعد فردی به شما می گوید که این مرد تظاهر به نابینایی می کند تا بتواند دیگران را اذیت کند! حالا چه واکنشی نشان می دهید؟ با هر تعبیر از انگیزه ی او واکنش شما تغییر می کند.

متاسفانه افراد در رابطه کورکورانه فکر می کنند که نیت طرف مقابل خود را می دانند. این فرضیه پردازی ها اغلب مشکل ساز است. آیا تابحال شده که از حرف ها و کارهای طرف خود اشتباه برداشت کرده باشید؟ همه می دانیم که دیگران هم گاهی در مورد ما اشتباه برداشت می کنند. حتی گاهی ما متوجه هستیم که کی این اشتباه را در مورد دیگران مرتکب شده ایم. برداشت اشتباه – یا بیان اشتباه - نیات دیگران بسیار مشکل ساز است. وقتی که واکنش منفی به شریک خود نشان می دهید، چندبار پیش آمده که فکر کنید ممکن است او واقعاً نیت خوبی داشته باشد اما نتوانسته آن را درست بیان کند؟

به جای اینکه صبر کنید و از خود سوال کنید که واقعاً چه خبر است اغلب بی درنگ واکنش نشان می دهید - یکی پس از دیگری عکس العمل نشان می دهید و ناراحتی بزرگی درست می شود. برای رهایی از دام عمل و عکس العمل باید درمورد نیات خود صحبت کنید. بیان نیات به این شیوه باعث می شود که موضوعات مورد سوتفاهم شفاف سازی شوند – و بتوانیم منظور واقعی، نیاز و خواسته ی خود از آن شرایط را بیان کنیم.

کارت نیت شما را دعوت به درنگ در واکنش می کند. به جای اینکه فورا در مورد طرف مقابلتان قضاوت منفی بکنید، ذهن خود را باز کنید و احتمال برداشت اشتباه از نیت مثبت او را هم در نظر بگیرید – حتی اگر خلاف این به نظر برسد. از طرف مقابل خود بپرسید که خواسته ی واقعی اش چیست و اوضاع از چه قرار است.

این کارت شما را تشویق می کند تا متوجه نیات خود باشید و توجه کنید که آیا واکنش طرف به کار شما مطابق انتظار است یا نه. سرزنش دیگران به خاطر عدم درک درست یا واکنش خلاف انتظار شما کار ساده ای است. اما سرزنش کردن واقعاً فایده ای ندارد. تشخیص سوءتفاهم و تغییر نحوه ی بیان خود بسیار مقتدرانه تر است. اگر طبق معمول به کار خود ادامه دهید، همان عکس العمل های همیشگی را دریافت می کنید. پس اگر انتظار عکس العمل متفاوتی را دارید، کار دیگری بکنید!

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

کلمات زیادی وجود دارند که ما عموماً آنها را بدون فهمیدن قدرتشان و یا خطرشان رد و بدل می کنیم. کلمات بزرگی مانند "احترام" ، "حمایت" و "عشق" – و کلمات مضری مانند "تنبل" ، "خودخواه" و "بی عاطفه". تمام این کلمات معمولاً در یک چیز مشترک هستند: همه آنها معانی مبهمی دارند. هر یک از ما آنها را بطور متفاوتی تعریف می کنیم.

چنین کلمات مبهمی، معمولاً بر اساس سرگذشت شخصی ما و یا تجربه های خاص در حال رشدمان دارای معنا می شوند. بنابراین، معمولاً معنای هر کلمه برای هر فرد با فرد دیگر کاملاً متفاوت است. با این حال، با وجود تعاریف مختلف هریک از ما از این کلمات، آن ها را بعنوان ابزاری دقیق برای برقراری روابطمان استفاده می کنیم.

کلمات مبهم معمولاً مشکلات بزرگی را برای ما بوجود می آورند زیرا احتمالاً در قضاوت هایمان، شکایات و انتقاداتمان از آنها استفاده می کنیم. چیزی که این مسئله را خطرناک می کند این است که هم گوینده و هم شنونده بر این باورند که آنچه که ابلاغ شده است را درک کرده اند. نگاهی بیندازیم به عبارت "تو خودخواه هستی". شما با شنیدن این عبارت به احتمال زیاد واکنشی تدافعی از خود نشان می دهید. حتی صبر نمی کنید تا متوجه شوید که منظور دقیق طرف مقابلتان از عبارت "خودخواه" چه بوده است.

کارت تعاریف به شما هشدار می دهد که از به دام افتادن در تله ای که کلمات مبهم منفی ایجاد کرده اند آگاه باشید. از آنجا که ما عادت داریم این کلمات را رد و بدل کنیم، دیدن این دام معمولاً سخت است. شما باید بسیار هوشیار باشید. زمانی که برچسبی مانند "خودخواه" را می شنوید – یا حتی اگر گوینده باشید، لحظه ای درنگ کنید. به خودتان یادآوری کنید که ممکن است گفتگوی سازنده تری ترجیح داده شود.

شما می توانید انتقادات مبهم و تیره را با خاص کردن آنها، به ارتباطات سازنده تبدیل کنید. به همین سادگی. اگر کسی شما را "خودخواه" صدا کرد، منظورش را از به کار بردن آن عبارت در رفتارهای متفاوت بیابید. برای این کار، از او بپرسید "چه حرفی را زده ام یا چه کاری را انجام داده ام که من را در برابر شما خودخواه جلوه داده است؟" شما باید کلمات مبهم را بشکنید. اگر به شما برچسب "خودخواه" زده اند، آن را شخصی ندانید. فقط به دنبال نشان دادن واکنش نباشید. در عوض از شریکتان بخواهید جزئیات بیشتری در اختیارتان بگذارد. و اگر شما به شریکتان این برچسب را نسبت داده اید، باید درنگ کنید و جزئیات بیشتری را ارائه دهید.

با جزئی تر بودن، می توانید به جای ایجاد موقعیتی که در آن افراد حالت تدافعی بگیرند، موضوع را روشن سازید. دادن جزئیات، آگاهی بهتر و بیشتری به دیگران و شما می دهد. این کار شما را از سوء تفاهم ها نجات می دهد. همچنین باعث می شود که درمورد رفتار آینده تان – هنگامی که قلبتان کاملاً باز است و تمایل به تغییر در رفتارتان دارید، اطلاعات بیشتری بدست آورید.

این مسئله درمورد کلمات مبهم منفی بیشتر صدق می کند. جالب اینکه، به کار بردن کلمات مبهم، درمورد کلمات مثبت هم همان ویژگی را دارند. این می تواند به شما قدرت بیشتری برای ایجاد لذت و تکامل در روابطتان ببخشد. معنی خاص تر کلمات مثبت را کشف کنید – مانند "عشق" یا "احترام". می توانید چیزی بیش از معنی کلمه "احترام" را با بکارگیری عملی که آنها را محترم جلوه دهد یاد بگیرید. برای این کار بپرسید "چه حرفی را باید بزنم یا چه کاری را باید انجام دهم تا به شما نشان دهم که برای شما احترام قائلم؟" جواب آنها به شما راههای خاصی را نشان می دهد که احترامتان را به آنها نشان دهید – راههایی که آن را لمس کنند، راههایی که منجر به لذت متقابل شود.

بنابراین، اینکه شما در حال پاسخ به نظرات منفی باشید و یا در جستجوی راههای جدید برای تکامل مثبت، این کارت به شما یادآوری می کند تا از کلمات مبهم آگاه باشید. تمام جزئیات را بپرسید و توضیح دهید!

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

واژه ی "آزادی" معمولا زمانی شنیده می شود که مردم احساس به دام افتادگی و یا محدود شدن در یک رابطه را دارند. کارت آزادی شما را به در نظر گرفتن ماهیت واقعی آزادی دعوت می کند - آزادی که شما می توانید در یک رابطه تجربه کنید. آزادی به یک سفر انفرادی اختصاص ندارد. آن را می توان با یک شریک به اشتراک گذاشت. شما دو نفر می توانید با هم در آسمان آزادی پرواز کنید.

آزادی واقعی به شما اجازه می دهد به شریک زندگی خود با آگاهی و انتخاب پاسخ دهید - بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد. برای برخی آزادی به معنای کشیده نشدن به سمت انتظارات و یا افکار منفی می باشد. برای بعضی دیگر هم، ممکن است به معنای آزادی بیان در احساسات و یا درخواست آن چه که می خواهند، باشد.

این ها چند نمونه از آزاد شدن از محدودیت ها در یک رابطه است که بسیاری از ما خودمان برای خودمان قائل می شویم. البته، ما عمدا خودمان را محدود نمی کنیم. ما معمولا حتی از آن چه در حال انجام آن هستیم، آگاهی نداریم! بیشتر محدودیت های ما از باورهای ناخودآگاه، انتظارات ناخودآگاه، و تمایلات ناخودآگاه بوجود می آیند که از گذشته ی ما نشات می گیرند.

کارت آزادی شما را به درک این موضوع که محدودیت ها الزامی نیستند، دعوت می کند! در هر زمان، شما می توانید بالاتر از ابرهای بلند، به سمت افق آگاهی و انتخاب بیشتر، پرواز کنید.

اگر تمایلات ناخودآگاه بر ما حکومت کنند، آزاد نیستیم. اگر صرفا به دیگران عکس العمل نشان بدهیم، آزاد نیستیم. هنگامی که ما مورد سرزنش، انتقاد، استدلال، قضاوت، برداشت، و یا عمل بدون احساس، قرار می گیریم ما فقط عکس العمل نشان می دهیم. آیا واقعا در حالی که میان هر یک از این واکنش ها هستیم، آزادیم؟ و یا تمایل داریم بال های خود را بچینیم؟

کارت آزادی از شما می خواهد نسبت به واکنش هایی که نسبت به شریک زندگی تان نشان می دهید و ممکن است به نظر ناگهانی و یا اتوماتیک برسند هشیار باشید. این واکنش ها ممکن است نشان ندهند که شما واقعا چه چیزی می خواهید. آزادی ای که شما در چنین لحظاتی به آن نیاز دارید، آزادی از واکنش ناخودآگاه شما است - نه آزادی از شریک زندگی خود و یا از رابطه خود!

خوشبختانه، شما می توانید به طور خودکار فراتر از این واکنش ها بروید - و انتخاب های جدیدی را بیازمایید که در خدمتتان در آیند تا زندگی خود را به شکلی که واقعا آرزو دارید درآورید. خود آگاهی و اشتیاق برای آزادی واقعی، لازم است. توجه خود را به انتظارات، باورها و تمایلات اصلی تان در واکنش هایی که نشان می دهید جلب کنید. وقتی که مچ خود را در مورد واکنش هایی که نشان می دهید، می گیرید، مکث کنید و درک کنید که لازم نیست هر انگیزه ای را تا انتها دنبال کنید. این آزادی واقعی است که درک کنید شما دیگر محدود به شرایطی نیستید که معمولا به آن واکنش نشان می دادید، و شما در حال حاضر یک انتخاب جدید دارید.

آزادی واقعی به شما مقام بالایی می دهد - تا راه های جدیدی کشف کنید، راه های متفاوت، و رضایت بخش تر برای اینکه به شریک زندگی تان پاسخ دهید، حتی زمانی که همه چیز زمانبر، دشوار، یا ناراحت کننده است. حتی زمانی که انتظار بدترین را دارید! به جای واکنش نشان دادن در برابر یکدیگر هنگام مشکلات، شما دو نفر می توانید، برای پیدا کردن راه های بهتر ارتباط با یکدیگر، ذهن خود را باز بگذارید. که به شما این آزادی را می دهد که زندگی خود را آن گونه که واقعا می خواهید بسازید.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

پذیرش، یکی از قدرتمند ترین پاسخ هایی است که ما می توانیم در یک وضعیت دشوار ارائه دهیم. مشکلات معمولا ما را به انجام یک عمل یا عکس العمل وا میدارند، و به ما فضای کمی برای استراحت و تنفس می دهند و یا ما را در شرایطی که اتفاق افتاده رها می کنند. ما نسبت به چیزهایی که ظاهراً "اشتباه" به نظر می رسند تحمل کمی داریم، بنابراین تمایل داریم سریعاً موقعیت و یا شخص دیگری را تغییر دهیم درحالی که کارت پذیرش به ما می گوید وضعیت فعلی را بپذیرید.

از قضا، بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم برعکس است. اعمال ما بر اساس احساس ما نسبت به اتفاقی که می افتد و در حال حاضر برای ما غیر قابل قبول است صورت می گیرد. شریک ما با دریافت پیام هایی که غیر قابل قبول هستند رابطه اش را با ما به هم میزند. و این پیام ها تبدیل به صدمه روحی و حالت تدافعی و سپس ضد واکنش می شود.

حال بیایید با آن روبرو شویم - پذیرش چیزی است که همه ما در یک رابطه می خواهیم. هیچ دردی بدتر از پذیرفته نشدن وجود ندارد. هنگامی که ما احساس پذیرفته نشدن را داریم، در مورد شریکمان، خودمان، و روابطمان احساس ناراحتی می کنیم. به طور معمول، در آن نقطه واکنش تدافعی و عاطفی ما، هردوی ما را از مشاهده گزینه های سازنده منع می کند.

آیا در رابطه شما مسئله پیچیده ای برای پذیرفتن وجود دارد؟ پاسخ شریکتان چیست؟ عدم پذیرش چگونه شما ها را از حرکت رو به جلو و ایجاد گزینه های موثرتر با هم باز می دارد؟

کارت "پذیرش" شما را به دیدن اینکه چگونه پذیرش، کلید تمامی حرکت ها و جنبش هاست دعوت می نماید. تمرکز کردن بر روی اشتباهات، تنها شما را بیشتر گیر می اندازد.

پذیرش کلیدی است که می تواند قفل دری را در وضعیت دشوار باز نماید. هنگامی که شما درب را با پذیرش باز می کنید، آنگاه می توانید شروع به تنفس آزادانه تری بنمایید. این کلید در قلب شما است. به محض اینکه شما قلب خود را باز می کنید و شروع به پذیرش می کنید، بسیاری از چیزهایی را که در یک وضعیت گیر کرده بودند دوباره آزاد کرده و باعث می شوید تا به حرکت خود ادامه دهند. درهای بسته می توانند شروع به باز شدن کنند. از طریق این درب شما و شریکتان قادر به حرکت رو به جلو با هم خواهید بود، و به شما این امکان را می دهد تا فرصت های جدید و مثبتی را که نمی توانستید قبلا ببینید پیدا کنید.

با باز کردن قلب خود، شما می پذیرید که شرایط و همه چیز، همانطوری است که باید باشد. و شریک زندگیتان کاری را انجام می دهد که بهترین است. پذیرش، با این حال، به این معنا نیست که هر طور که با شما رفتار می شود را بپذیرید. اگر رفتارها به صورت جسمی یا عاطفی نوعی سوء استفاده باشند، شما موظف هستید تا به دیگران بگویید که چه چیزی برای شما مناسب نیست و مرزهای خود را روشن نمایید.

پذیرش می تواند یک فضای امن تر را به وجود آورد که در آن شما و شریکتان، حتی با وجود یک مشکل، ارتباط بهتری را برقرار کنید. شرکای سالم، مشکلات را به عنوان نشانه هایی که بیانگر یک رابطه بد است و یا اینکه چیزی در رابطه شان کاملا "اشتباه" است نمی بینند. در عوض، آنها وضعیت را می پذیرند. آنها زمانی که با این شرایط روبرو می شوند، می دانند که ممکن است با صدمه، ناراحتی، عصبانیت و یا ترس مواجه شوند، و به درستی ندانند که چه کار باید کرد. اما آنها می دانند که با به خاطر سپردن کلید پذیرش، می توانند درب هایی که منجر به حل مشکل واقعی شوند را باز کنند.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

ابراز احساسات منفی مانند خشم، غم و اندوه، درد، و یا ترس، نشان دهنده یک معضل است. از یک طرف، به اشتراک گذاشتن این احساسات برای سلامت رابطه شما حیاتی می باشد. این به هر دو طرف اجازه می دهد تا با آنچه که حقیقتاً در جریان است روبرو شوند. اما از سوی دیگر، ابراز چنین احساساتی ممکن است یک واکنش منفی در شریکتان ایجاد کند. ممکن است دچار صدمه شود، احساس ترس کند، حالت دفاعی به خود بگیرد و یکباره حمله کند، عقب بکشد و یا سکوت کند – که اینها منجر به واکنش های شدیدتر و احساسات ناراحت کننده ی بیشتر می شود.

در حالیکه بیان احساساتتان می تواند همه چیز را به هم بزند، اما سرکوب آنها هم راه حل نیست. اجتناب از خشم، باعث هماهنگی نمی شود. با سرکوب موضوع، دردی درمان نمی شود. احساسات بخشی اساسی از حیات انسان است. برای مثال احساس ناراحتی، در وضعیت کنونی برای شما نشانگر این است که حد و مرز های شما در حال نقض شدن است و یا شما به گوشه ای رانده شده اید یا به چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید نرسیده اید.

در این هنگام بسیار مهم است که به شریکتان بفهمانید که واقعاً چه مسئله عاطفی ای در جریان است. اگر این کار را انجام ندهید آنها را در تاریکی باقی می گذارید که می تواند به مسائل ناراحت کننده تری در آینده منجر شود.

کارت مهار، از شما می خواهد تا به چگونگی ابراز احساساتتان توجه کنید، به طوری که پیام واقعی تان را به روشی مناسب و سازنده برسانید. در غیر اینصورت ممکن است طوری واکنش نشان دهیم که بعداً پشیمان شویم – مانند فریاد زدن، سرزنش کردن، قضاوت کردن، و یا فرار کردن از موضوع. چنین واکنش هایی فقط باعث ایجاد مشکلات بیشتر در روابط می شوند و ما را از ارتباط برقرار کردن با نیازهای واقعیمان باز می دارد.

کارت مهار نشان میدهد که مهار کردن احساساتتان قبل از ابراز کردن آن، کار مفیدی است. اگر شما در آستانه واکنش هستید، باید آن موقعیت را ترک کنید. این عاقلانه است که زمانی را برای پردازش احساساتتان صرف کنید، قبل از آنکه آنها را با ناپختگی به شریکتان نشان دهید. این کار را به تنهایی یا با کمک دوستی که قادر به گوش دادن است انجام دهید.

مهار، بطور کامل در درون شما انجام می شود تا بطور کامل آنچه احساس می کنید را تجربه کنید. این کار نه سرکوب احساساتتان است و نه عملی شدن آنها. در مهار کردن، شما دیگر نگران سرزنش شدن کسی بخاطر احساساتتان نیستید. درواقع شما نگران احساس خودتان هستید. همچنین ممکن است نسبت به اینکه چه پیامی را باید با شریکتان به اشتراک بگذارید نیز آگاه تر شوید.

در ابراز احساسات، این وظیفه شماست که طوری صحبت کنید که شریکتان بشنود. ممکن است در آن لحظه فریاد زدن کار خوشایندی به نظر برسد، اما تا زمانیکه شریکتان نخواهد حرف هایتان را بشنود، حتی فریاد شما به گوش او نمی رسد. مهار کردن باعث می شود تا زمانی را برای مرتب کردن پیام واقعی درونتان بگذارید. این کار به شما اجازه می دهد تا شما احساساتتان را بطور کامل درک کنید – و از چگونگی رساندن آن پیام به شریکتان به بهترین نحو ممکن، آگاه شوید.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

همه نیاز به پرورش دارند – توسط خود یا شخص دیگر. منظور از پرورش توجه، تغذیه، یا به یاد داشتن است. پرورش با پذیرش این مساله آغاز می شود که هرکسی – صرف نظر از سن - جنبه های کودکانه ای دارد. این رفتارها با جریان خودجوش هیجان و تعجب یا در حالت های بچه گانه همراه است. اگر این بخش وجود خود را نپرورانید خیلی "بالغ" شده اید.

مواقعی که احساس آسیب دیدگی، تاسف یا عصبانیت دارید ممکن است بیشتر حس بچگی را تجربه کنید. در چنین مواقعی، ممکن است یک اتفاق، جراحت عاطفی کودکی شما را تازه کند – و بخش "جوانتر" وجود خود را احساس کنید که نیازمند عشق و التیام است. این بخشی از وجود است که نیازمند پرورش است. تا زمانی که یاد نگیرید بخش کودک وجود خود را پرورش دهید، احتمال دوباره به وجود آمدن حساسیت، صدمات، ترس ها یا خشم ها وجود دارد.

در پرورش خود به اندازه ی کودکی که عاشقش هستید به خود توجه کنید، برای خود دلسوزی کنید و خود را درک کنید. شاید تصور کنید کودکی با شما زندگی می کند. حامی خود باشید، و به خود اعتبار دهید. درست مثل والدینی که عاشق فرزند خود هستند و از او می خواهند احساستش را با آن ها در میان بگذارد، به درونی ترین احساسات خود اجازه ی بروز دهید.

وقتی که احساسات خود را دریابید و آنها را کامل تجربه کنید – به خصوص ناراحتی، خشم، یا ترس – در حال پرورش خود هستید. پرورش خود به معنای پذیرش احساسات است نه راندن آنها و انتقاد از آنها. این کار در آغوش گرفتن احساسات است نه انکار آن، سرزنش طرف مقابل، یا واداشتن دیگران برای کمک به شما. درست همانطور که کودک نیاز دارد احساساتش درک شود، برای پرورش خود باید آرام بنشینید و به احساسات خود متوسل شوید و بگذارید حس عشق در اعماق وجودتان حفظ شود.

کارت "پرورش" شما را ترغیب می کند تا پرورش دادن را در روابط خود ترویج دهید. اما درست بعد از اینکه آموختید تا کامل در خدمت خود و پرورش خود باشید می توانید این کار را در مورد طرف مقابل خود هم انجام دهید. اگر با دردهای عاطفی خود مشکل دارید، به سختی می توانید هنگام درد طرف مقابل در دسترس او باشید بدون اینکه سعی در حل مشکل او یا برطرف کردن آن داشته باشید. اگر نتوانید خشم خود را بدون سرزنش کردن دیگران تجربه کنید، به سختی می توانید به خشم طرف مقابل خود بدون عکس العمل توجه کنید.

با پرورش درست، جا برای تمام احساسات – درد، ترس، اندوه، خشم، و لذت و هیجان - وجود دارد. تمایل برای نشستن در کنار هم و پذیرفتن یکدیگر در لحظات احساسی بسیار التیام بخش است.

الان چه چیزی برای پرورش شما لازم است؟ چطور می توانید خود را پرورش دهید؟ دوست دارید که رابطه شما از چه جنبه هایی تقویت شود؟

پرورش مثل عسل است که می تواند از لیمو یک نوشیدنی برای رفع عطش درست کند. این حس با حضور واقعی و دلسوزی برای خود – و دیگران – در رویدادهای بسیار احساسی تجربه می شود.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

اتمام، به معنی حل و فصل مسائل گذشته تان، و خاتمه دادن به چیزهای قدیمی می باشد که در حال حاضر با شما در ارتباطند. درست مانند تمام کردن پاراگراف نهایی در فصل قبل زندگی شماست، بنابراین شما می توانید بسیار کامل تر از قبل زندگی کنید.

چگونه گذشته در حالتی باقی می ماند که هنوز ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا ما سعی نمی کنیم تا حوادث ناگوار را فراموش کنیم؟ خب، درواقع ما بطور آگاهانه این کار را انجام می دهیم. با این حال در حالت نا آگاهانه این مسائل مربوط به گذشته و احساسات ناراحت کننده اطرافش، هنوز در روح و روان ما زنده اند.

همه ما می دانیم که در مورد بعضی چیزها در رابطه مان، حساس هستیم. گاهی اوقات ممکن است چگونگی حساسیت مان نسبت به مسائل گذشته را تشخیص دهیم. درد، ترس و یا خشم می تواند ما را از باز شدن مجدد دیدمان منع کند. به طور مشابه، یک اشتیاق بی پایان، یک تشنگی برای انتقام، تأسفی عمیق، و یا کینه ای خیره کننده می تواند شما را برای سالها گیر بیندازد.

در این گیر بودن، یک صفحه خاص از فصل قبلی زندگی شما هنوز هم بارها و بارها خوانده می شود. حتی ممکن است شما متوجه چگونگی تأثیر آن بر زندگی حال حاضرتان نشوید. و یا اگر هم متوجه تأثیرات گذشته شوید، ممکن است به این باور برسید که کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. حالت ناتمام می تواند برای شما عادی شود. احساس معطل شدن، و یا انتظارات منفی برای شما آشنا و حتی راحت می شوند – مانند کفش های قدیمی. این کارت شما را تشویق می کند تا به تمام آن کفش های قدیمی خداحافظ بگویید. توجه کنید که آنها دیگر شما را در زندگی امروزتان به سمت جلو حرکت نمی دهند.

شما در رابطه تان نسبت به چه چیزی حساس هستید؟ چه چیزی باعث می شود تا شما واکنش نشان دهید؟ چه داستان های آشنایی را بارها و بارها در مورد رابطه تان برای خودتان تعریف می کنید؟ چگونه این چیزها با مسائل حل نشده در گذشته تان همراه می شوند؟ حتی ممکن است یک مسئله کنونی با شریکتان باشد که در گذشته وجود داشته و بطور کامل حل نشده است و هنوز بر روی شما تأثیر می گذارد.

کارت اتمام شما را دعوت می کند تا چیزی را بگویید که تا به حال نگفته اید اما با آن ارتباط برقرار کرده اید. کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید، رها شوید، خودتان و دیگران را ببخشید، و حتی خداحافظ بگویید. مهم نیست که آیا فرد دیگر زنده است یا خیر و یا اینکه شما با او در تماس هستید یا نه – زیرا اتمام، کاملا در درون شما اتفاق می افتد.

سعی کنید نامه ای بنویسید، شاید آن نامه هیچ گاه به کسی ارسال نشود. تمام نیازهای خود را درون نامه بنویسید. تمامی احساساتی که تا به حال داشته اید و یا دارید به خصوص احساساتی که از آنها جلوگیری می کنید را مورد کاوش قرار دهید! از جمله خشم، ترس، درد، ناراحتی و اندوه، تأسف، چیزی که به آن امید دارید، به آن نیاز دارید و آن را در زندگیتان می خواهید. همه این احساسات را بنویسید.

چه شما آن را بنویسید، چه ننویسید، هر احساسی که دارید را کاملاً تا عمق آن درک کنید. قلب خود را برای تجربه احساساتی که سالها از آن دوری می کردید باز کنید. نکته این است که با احساسات کهنه و قدیمی تان در تماس باشید – یک بار برای همیشه. سپس یک حالت میل به تمام شدن را درون خود حس می کنید، انتخاب کنید که با نامه می خواهید چکار کنید – و یا اگر هنوز یک گزینه پیش روی شما باشد، چه چیزی به شخص مورد نظرتان می گویید؟

هنگامی که یک داستان قدیمی بالاخره تمام می شود، می توانید یک صفحه خالی تازه را باز کنید و شروع به نوشتن فصل بعدی زندگیتان کنید. می توانید با آمادگی بیشتر، به یک زندگی در نهایت لذت و کمال بپردازید.

 فال رابطه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

در یک رابطه ی سالم هر یک از طریفین رشد و پیشرفت یکدیگر به عنوان یک فرد را حمایت می کنند. این کار به شما یاد می دهد تا فردیت را بخش مهمی از یک رابطه بدانید. اهمیت دادن به فردیت طرفین، نه یک تهدید برای نزدیکی، بلکه باعث غنا و تکامل رابطه می شود.

فردیت مانند یک باغ در وجود آدم است. تمام بذرها و گیاهانی که در این باغ می رویند "من" را می سازند. این گیاهان همان استعدادها، علائق، حرفه ها، ویژگی های اخلاقی و هر آنچیزی است که در زندگی به آنها بها می دهید.

کارت "فردیت" از شما می خواهد تا منحصر به فرد بودن، گفته ها، علائق و سلایق خود را محترم بشمارید و چیزهایی را که دوست ندارید نادیده بگیرید. حتی در یک رابطه ی نزدیک لازم است که به حدود خود – و طرف مقابلتان - پایبند باشید. حدومرز به آن چیزی گفته می شود که باغ فردیت را تعریف می کند و از آن حمایت می کند. گاهی اوقات کشیدن حصاری بدور خود لازم است تا بذرهای جوان در فضای خود رشد کنند و نیرو بگیرند.

به عنوان یک فرد، وظیفه ی شما این است که مطمئن شوید تمام بذرهای وجودتان تغذیه می شوند و تحت مراقبت شما هستند. هر یک از دو طرف رابطه باید به حس شخصی خودش احترام بگذارد. هر یک از شما باید محافظ باغ خود باشید و علف های هرز را بچینید و هیچ گاه نگذارید باغ تان بخشکد یا بی بار شود. زمانی را برای انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. علائق خود را دنبال کنید. به تفاوت های خود احترام بگذارید و حتی یاد بگیرید که با آنها شادی کنید!

محترم شمردن فردیت در متن یک رابطه معمولاً کار ساده ای نیست. آیا مانعی بر سر راه شما برای انجام این کار وجود دارد؟ آیا تابحال پیش آمده که به دیگری بیش از خود اهمیت دهید؟ آیا فکر می کنید که توجه به باغ وجودی تان "خودخواهی" یا "بی اهمیتی" است – به خصوص اگر دیگران نیازهای خود را ادا کنند؟ آیا فکر می کنید کشیدن حصاری به دور باغ خود "اشتباه" است و نباید حد و مرزی داشته باشید و نباید هیچ وقت به کسی "نه" بگویید؟

درصورتی که حدومرز شما بیش از حد محو شود و در احساسات و نگرش های طرف مقابلتان گم شوید، کارت فردیت به شما هشدار می دهد. با این کار، شما احساسات، خواسته ها و نیازهای خود را فراموش می کنید. پیشرفت خود را فراموش می کنید. گرچه هدف شما پیوستن و حمایت از طرف مقابلتان است، اما با این کار مسئولیت اصلی خود را نادیده می گیرید. وظیفه ی شما پرورش فردیت خودتان است. اگر این کار را نکنید، به رابطه تان آسیب می زنید.

اگر در حال فراموش کردن فردیت خود هستید، در قلبتان را بیشتر به روی خود – نیازها، خواسته و تمایلات خود – بگشایید و فردیت خود را پرورش دهید. توجه به باغ وجودی هم به صلاح شماست و هم رابطه تان. چون فردیت شما را به عنوان یک انسان کامل تضمین می کند و استعدادهای شما را برای تعامل با دیگران تقویت می کند.

البته فردیت به معنای دیوار کشیدن به دور خود و منزوی شدن نیست. حدومرزها مانند دروازه اند. باز و بسته می شوند. شما می توانید در باغ شریک زندگی تان قدم بزنید. هدف این است که بین یکی شدن و جدایی در جریان باشید – تا هم بتوانید به راحتی با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید و هم حس فردیت خود را داشته باشید. هدف این است که هم "من" را بشناسید و هم "ما" را.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد