//
کدخبر: ۴۴۹۳۷۴ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی شنبه 19 اسفندماه  1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می گذرد شما می توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می گیرید که چه چیزاهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید. اما حتی اگر آرامش داشته باشید و سازنده تر بشوید، شاید ندانید که کی باید به خودتان مرخصی بدهید! درگیر شدن بی اندازه در کارهایتان و فشار آوردن به افراد دیگر برای سخت تر کار کردن می تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبدیل به نارضایتی شود. پس به دقت به رفتار و کارهایتان توجه کنید، آن وقت خودتان می فهمید که کی باید دست نگه دارید!

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس نخواهد که خودش را عوض کند، هیچ مسأله پیچیده‌ای حل نخواهد شد.

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما امروز خودتان تعیین می‌کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت‌های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی‌های همکاران برایتان کمی سخت است، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می‌دهند، بلکه به خاطر اینکه نصیحت‌شان را قبول کرده‌اید تحسین‌تان هم خواهند کرد.

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شما کوهی هستید که برای اطرافیان تان و از جمله، خویشاوندان و دوستان تان سمبل قدرت و استقامتید. همه از داستانهای خانوادگی و کودکانه شما لذت می برند، اما موضوع از تحسین شدن بخاطر سرگرم کردن دیگران مهم تر است؛ شما بخاطر صداقت تان عمیقاً مورد اعتماد هستید و بخاطر درستی خود محترم شمرده می شوید. هیچ لزومی ندارد که چیزی که خوب است را تغییر بدهید. فقط باید با یک قلب و ذهن باز در کنار مردم باشید. رابِرت براونینگ شاعر می گوید: بهتر است که خودتان باشید؛ مقتدر، صاف و ساده و صادق.

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

این ایده خوبی نیست که زمان را به بطالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید. دقیقا منظورتان را بیان کنید؛ بعد اجازه دهید که تلاش‌هایتان به ثمر بنشینند

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

ممکن است قصد داشته باشید که ملاقات های کاری را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا امروز به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید. همچنین باید گرفتن تصمیمات مهم را به تعویق بیندازید. زمان آن است که توجه بیشتری به نیازهای خانواده تان داشته باشید. امشب شما و عشق تان برای رفتن به سفر برنامه ریزی می کنید.

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شما تصمیم گرفته‌اید که از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید!

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

 فال انگلیسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

امروز صبح ممکن است حساس باشید و در گرفتن بهترین تصمیم ها یا متمرکز شدن توانا نباشید. بهتر است از انجام خریدوفروش و سرمایه گذاری و همچنین فعالیت های چالش برانگیز خودداری کنید. باید کارهای روزانه خود را انجام دهید، سعی کنید بیشتر به زندگی عشقی تان توجه کنید.

 

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد