//
کدخبر: ۴۴۸۵۱۱ //

فال رابطه | فال رابطه یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه یکشنبه 13 اسفند ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

اتمام، به معنی حل و فصل مسائل گذشته تان، و خاتمه دادن به چیزهای قدیمی می باشد که در حال حاضر با شما در ارتباطند. درست مانند تمام کردن پاراگراف نهایی در فصل قبل زندگی شماست، بنابراین شما می توانید بسیار کامل تر از قبل زندگی کنید.

چگونه گذشته در حالتی باقی می ماند که هنوز ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا ما سعی نمی کنیم تا حوادث ناگوار را فراموش کنیم؟ خب، درواقع ما بطور آگاهانه این کار را انجام می دهیم. با این حال در حالت نا آگاهانه این مسائل مربوط به گذشته و احساسات ناراحت کننده اطرافش، هنوز در روح و روان ما زنده اند.

همه ما می دانیم که در مورد بعضی چیزها در رابطه مان، حساس هستیم. گاهی اوقات ممکن است چگونگی حساسیت مان نسبت به مسائل گذشته را تشخیص دهیم. درد، ترس و یا خشم می تواند ما را از باز شدن مجدد دیدمان منع کند. به طور مشابه، یک اشتیاق بی پایان، یک تشنگی برای انتقام، تأسفی عمیق، و یا کینه ای خیره کننده می تواند شما را برای سالها گیر بیندازد.

در این گیر بودن، یک صفحه خاص از فصل قبلی زندگی شما هنوز هم بارها و بارها خوانده می شود. حتی ممکن است شما متوجه چگونگی تأثیر آن بر زندگی حال حاضرتان نشوید. و یا اگر هم متوجه تأثیرات گذشته شوید، ممکن است به این باور برسید که کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. حالت ناتمام می تواند برای شما عادی شود. احساس معطل شدن، و یا انتظارات منفی برای شما آشنا و حتی راحت می شوند – مانند کفش های قدیمی. این کارت شما را تشویق می کند تا به تمام آن کفش های قدیمی خداحافظ بگویید. توجه کنید که آنها دیگر شما را در زندگی امروزتان به سمت جلو حرکت نمی دهند.

شما در رابطه تان نسبت به چه چیزی حساس هستید؟ چه چیزی باعث می شود تا شما واکنش نشان دهید؟ چه داستان های آشنایی را بارها و بارها در مورد رابطه تان برای خودتان تعریف می کنید؟ چگونه این چیزها با مسائل حل نشده در گذشته تان همراه می شوند؟ حتی ممکن است یک مسئله کنونی با شریکتان باشد که در گذشته وجود داشته و بطور کامل حل نشده است و هنوز بر روی شما تأثیر می گذارد.

کارت اتمام شما را دعوت می کند تا چیزی را بگویید که تا به حال نگفته اید اما با آن ارتباط برقرار کرده اید. کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید، رها شوید، خودتان و دیگران را ببخشید، و حتی خداحافظ بگویید. مهم نیست که آیا فرد دیگر زنده است یا خیر و یا اینکه شما با او در تماس هستید یا نه – زیرا اتمام، کاملا در درون شما اتفاق می افتد.

سعی کنید نامه ای بنویسید، شاید آن نامه هیچ گاه به کسی ارسال نشود. تمام نیازهای خود را درون نامه بنویسید. تمامی احساساتی که تا به حال داشته اید و یا دارید به خصوص احساساتی که از آنها جلوگیری می کنید را مورد کاوش قرار دهید! از جمله خشم، ترس، درد، ناراحتی و اندوه، تأسف، چیزی که به آن امید دارید، به آن نیاز دارید و آن را در زندگیتان می خواهید. همه این احساسات را بنویسید.

چه شما آن را بنویسید، چه ننویسید، هر احساسی که دارید را کاملاً تا عمق آن درک کنید. قلب خود را برای تجربه احساساتی که سالها از آن دوری می کردید باز کنید. نکته این است که با احساسات کهنه و قدیمی تان در تماس باشید – یک بار برای همیشه. سپس یک حالت میل به تمام شدن را درون خود حس می کنید، انتخاب کنید که با نامه می خواهید چکار کنید – و یا اگر هنوز یک گزینه پیش روی شما باشد، چه چیزی به شخص مورد نظرتان می گویید؟

هنگامی که یک داستان قدیمی بالاخره تمام می شود، می توانید یک صفحه خالی تازه را باز کنید و شروع به نوشتن فصل بعدی زندگیتان کنید. می توانید با آمادگی بیشتر، به یک زندگی در نهایت لذت و کمال بپردازید.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

ابراز احساسات منفی مانند خشم، غم و اندوه، درد، و یا ترس، نشان دهنده یک معضل است. از یک طرف، به اشتراک گذاشتن این احساسات برای سلامت رابطه شما حیاتی می باشد. این به هر دو طرف اجازه می دهد تا با آنچه که حقیقتاً در جریان است روبرو شوند. اما از سوی دیگر، ابراز چنین احساساتی ممکن است یک واکنش منفی در شریکتان ایجاد کند. ممکن است دچار صدمه شود، احساس ترس کند، حالت دفاعی به خود بگیرد و یکباره حمله کند، عقب بکشد و یا سکوت کند – که اینها منجر به واکنش های شدیدتر و احساسات ناراحت کننده ی بیشتر می شود.

در حالیکه بیان احساساتتان می تواند همه چیز را به هم بزند، اما سرکوب آنها هم راه حل نیست. اجتناب از خشم، باعث هماهنگی نمی شود. با سرکوب موضوع، دردی درمان نمی شود. احساسات بخشی اساسی از حیات انسان است. برای مثال احساس ناراحتی، در وضعیت کنونی برای شما نشانگر این است که حد و مرز های شما در حال نقض شدن است و یا شما به گوشه ای رانده شده اید یا به چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید نرسیده اید.

در این هنگام بسیار مهم است که به شریکتان بفهمانید که واقعاً چه مسئله عاطفی ای در جریان است. اگر این کار را انجام ندهید آنها را در تاریکی باقی می گذارید که می تواند به مسائل ناراحت کننده تری در آینده منجر شود.

کارت مهار، از شما می خواهد تا به چگونگی ابراز احساساتتان توجه کنید، به طوری که پیام واقعی تان را به روشی مناسب و سازنده برسانید. در غیر اینصورت ممکن است طوری واکنش نشان دهیم که بعداً پشیمان شویم – مانند فریاد زدن، سرزنش کردن، قضاوت کردن، و یا فرار کردن از موضوع. چنین واکنش هایی فقط باعث ایجاد مشکلات بیشتر در روابط می شوند و ما را از ارتباط برقرار کردن با نیازهای واقعیمان باز می دارد.

کارت مهار نشان میدهد که مهار کردن احساساتتان قبل از ابراز کردن آن، کار مفیدی است. اگر شما در آستانه واکنش هستید، باید آن موقعیت را ترک کنید. این عاقلانه است که زمانی را برای پردازش احساساتتان صرف کنید، قبل از آنکه آنها را با ناپختگی به شریکتان نشان دهید. این کار را به تنهایی یا با کمک دوستی که قادر به گوش دادن است انجام دهید.

مهار، بطور کامل در درون شما انجام می شود تا بطور کامل آنچه احساس می کنید را تجربه کنید. این کار نه سرکوب احساساتتان است و نه عملی شدن آنها. در مهار کردن، شما دیگر نگران سرزنش شدن کسی بخاطر احساساتتان نیستید. درواقع شما نگران احساس خودتان هستید. همچنین ممکن است نسبت به اینکه چه پیامی را باید با شریکتان به اشتراک بگذارید نیز آگاه تر شوید.

در ابراز احساسات، این وظیفه شماست که طوری صحبت کنید که شریکتان بشنود. ممکن است در آن لحظه فریاد زدن کار خوشایندی به نظر برسد، اما تا زمانیکه شریکتان نخواهد حرف هایتان را بشنود، حتی فریاد شما به گوش او نمی رسد. مهار کردن باعث می شود تا زمانی را برای مرتب کردن پیام واقعی درونتان بگذارید. این کار به شما اجازه می دهد تا شما احساساتتان را بطور کامل درک کنید – و از چگونگی رساندن آن پیام به شریکتان به بهترین نحو ممکن، آگاه شوید.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

در یک رابطه ی سالم هر یک از طریفین رشد و پیشرفت یکدیگر به عنوان یک فرد را حمایت می کنند. این کار به شما یاد می دهد تا فردیت را بخش مهمی از یک رابطه بدانید. اهمیت دادن به فردیت طرفین، نه یک تهدید برای نزدیکی، بلکه باعث غنا و تکامل رابطه می شود.

فردیت مانند یک باغ در وجود آدم است. تمام بذرها و گیاهانی که در این باغ می رویند "من" را می سازند. این گیاهان همان استعدادها، علائق، حرفه ها، ویژگی های اخلاقی و هر آنچیزی است که در زندگی به آنها بها می دهید.

کارت "فردیت" از شما می خواهد تا منحصر به فرد بودن، گفته ها، علائق و سلایق خود را محترم بشمارید و چیزهایی را که دوست ندارید نادیده بگیرید. حتی در یک رابطه ی نزدیک لازم است که به حدود خود – و طرف مقابلتان - پایبند باشید. حدومرز به آن چیزی گفته می شود که باغ فردیت را تعریف می کند و از آن حمایت می کند. گاهی اوقات کشیدن حصاری بدور خود لازم است تا بذرهای جوان در فضای خود رشد کنند و نیرو بگیرند.

به عنوان یک فرد، وظیفه ی شما این است که مطمئن شوید تمام بذرهای وجودتان تغذیه می شوند و تحت مراقبت شما هستند. هر یک از دو طرف رابطه باید به حس شخصی خودش احترام بگذارد. هر یک از شما باید محافظ باغ خود باشید و علف های هرز را بچینید و هیچ گاه نگذارید باغ تان بخشکد یا بی بار شود. زمانی را برای انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. علائق خود را دنبال کنید. به تفاوت های خود احترام بگذارید و حتی یاد بگیرید که با آنها شادی کنید!

محترم شمردن فردیت در متن یک رابطه معمولاً کار ساده ای نیست. آیا مانعی بر سر راه شما برای انجام این کار وجود دارد؟ آیا تابحال پیش آمده که به دیگری بیش از خود اهمیت دهید؟ آیا فکر می کنید که توجه به باغ وجودی تان "خودخواهی" یا "بی اهمیتی" است – به خصوص اگر دیگران نیازهای خود را ادا کنند؟ آیا فکر می کنید کشیدن حصاری به دور باغ خود "اشتباه" است و نباید حد و مرزی داشته باشید و نباید هیچ وقت به کسی "نه" بگویید؟

درصورتی که حدومرز شما بیش از حد محو شود و در احساسات و نگرش های طرف مقابلتان گم شوید، کارت فردیت به شما هشدار می دهد. با این کار، شما احساسات، خواسته ها و نیازهای خود را فراموش می کنید. پیشرفت خود را فراموش می کنید. گرچه هدف شما پیوستن و حمایت از طرف مقابلتان است، اما با این کار مسئولیت اصلی خود را نادیده می گیرید. وظیفه ی شما پرورش فردیت خودتان است. اگر این کار را نکنید، به رابطه تان آسیب می زنید.

اگر در حال فراموش کردن فردیت خود هستید، در قلبتان را بیشتر به روی خود – نیازها، خواسته و تمایلات خود – بگشایید و فردیت خود را پرورش دهید. توجه به باغ وجودی هم به صلاح شماست و هم رابطه تان. چون فردیت شما را به عنوان یک انسان کامل تضمین می کند و استعدادهای شما را برای تعامل با دیگران تقویت می کند.

البته فردیت به معنای دیوار کشیدن به دور خود و منزوی شدن نیست. حدومرزها مانند دروازه اند. باز و بسته می شوند. شما می توانید در باغ شریک زندگی تان قدم بزنید. هدف این است که بین یکی شدن و جدایی در جریان باشید – تا هم بتوانید به راحتی با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید و هم حس فردیت خود را داشته باشید. هدف این است که هم "من" را بشناسید و هم "ما" را.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

روابط فرصت های زیادی برای تجربه شفای عاطفی ارائه می دهند. اما در درمان، شما باید اول از آنچه که به شفا نیاز دارد، آگاه باشید. این به این معناست که به هر آنچه که شما واقعا احساس می کنید، توجه کنید. احساسات شما به شما می گویند چه چیز به شفا نیاز دارد.. هر جایی از یک رابطه که در آن احساس ناراحتی، مسدود شدن، گیر افتادن، خارج شدن، و یا بی حسی می کنید، به شفا نیاز دارد.

بسیاری از احساساتی که ما در ارتباط با دیگران تجربه می کنیم در واقع حاصل حوادث گذشته است - که برخی مربوط به دوران کودکی می شود. هر رویداد در گذشته، بزرگ یا کوچک، که منجر به احساس صدمه، ترس، خشم، ترد شدن، تحقیر، و یا شرمندگی شود، در حال حاضر هنوز هم می تواند موثر باشد. همه ی ما این زخم های درونی را داریم.

فقط با تصدیق بعضی زخم ها می توانید شروع به التیام آن ها کنید. سرزنش کردن شریک تان برای "دلیل" احساس ناراحتی شما بودن، تنها شما را از رسیدن به این نتیجه که علت اصلی درد، چیزی در درون خودتان است، دور می کند. اگر شما برای حل کردن ناراحتی خود تلاش کنید که یک "علت" خارجی برای آن بیابید، فقط شفای آن را طولانی تر می کنید. کارت شفا از شما می خواهد که در شرایط کنونی فراتر از یک "قربانی" باشید.

آیا واقعا می خواهید که آن زخمها التیام یابند؟ شرط لازم این است که بدانید واقعا می خواهید زخمتان التیام یابد. درمان از قلب شما شروع می شود - از قبول کردن آنچه که شما احساس می کنید، بدون قضاوت درباره آن، بدون سرزنش، و بدون تلاش برای حل کردن آن. درمان این است که به درون خود رجوع کنید و به سادگی عمیق ترین احساسات خود را تجربه کنید. این است که کاملا هر آنچه که وجود دارد را احساس کنید - بدون کلمه ای و بدون تجزیه و تحلیلی، بدون اینکه تلاش کنید که آن را بهتر کنید و آرزو کنید از بین برود. بدون اینکه برای احساسی که دارید، به آن برچسب "بد" یا "اشتباه" بزنید. به سادگی و با آرامشی که از پذیرش قلبی ناشی می شود، آن را احساس کنید.

در روابط، یک شریک می تواند دیگری را در بهبود کمک کند، اما نه به شیوه های معمولی که مثلا تلاش کند که آنها را رفع کند، با آنها با منطق روبرو شود، و یا کمک کند که احساس بهتری داشته باشد. این راه تنها روند درمان طبیعی را مختل می سازد. فقط قلب خود را باز بگذارید و به سادگی با آنها مواجه شوید. سعی نکنید چیزی را تغییر دهید. شما بهبود یافتن شریکتان را زمانی پرورش می دهید که هر آنچه که او احساس می کند را، بدون قضاوت، و یا تحت عنوان "اشتباه"، "منفی"، یا "نامطلوب" بپذیرید.

شفا در اشکال مختلف می آید. این اتفاق زمانی می افتد که شما به کسی با تمرکز و همدلی گوش می کنید. شفا زمانی اتفاق می افتد که بی وقفه به شریک زندگی خود کاملا اختیار می دهید آنچه که اتفاق می افتد را احساس کند؛ ترس، غم، خشم و ... یکی از مهمترین هدیه هایی که شفا می دهد این است که کنار شریک زندگی تان بنشینید و شاهد غم و اندوه و یا با مشت به بالش کوبیدن در خشم و گریه اش باشید. شفا حتی در سکوت کامل اتفاق می افتد. ما زمانی شفا پیدا می کنیم که مقاومت علیه احساسات را متوقف کنیم، و به خود اجازه دهیم که آنها را تجربه کنیم.

در شفا، عشق یک حس مقدس است. ما می توانیم با کمک یکدیگر شفا پیدا کنیم. آیا موضوعی در رابطه ی شما وجود دارد که بخواهید شفا پیدا کند؟ مطمئن باشید هر زمان که زوجین روند بهبودی را باهم شریک شوند، هر دو شفا می یابند.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

تمام روابط دوره ای از دگرگونی را طی می کنند که گاهی همراه با ناراحتی ها و رنجش های عاطفی است. در این زمان ها مسائل و مشکلات در کانون توجه قرار می گیرند. اینکه رابطه در این دوران چگونه ظاهر می شود تا حد زیادی به طرز رفتار زوجین با یکدیگر بستگی دارد – اینکه به مشکلات، سختی ها یا زمان تغییر چگونه نگاه می کنند.

کارت دگرگونی از شما می خواهد تا پروانه را به یاد داشته باشید. ابتدا ماهها با خزیدن کرم گونه آغاز می کند. سپس ماه ها در پیله ای تاریک می خوابد. درنهایت با شکوه و آزادی حرکت، با رنگ های بی نظیر آشکار می شود. چه کسی فکر می کرد کرم زمینی روزی برفراز پیله اش چنین بلند پرواز کند و با این رنگ های خیره کننده ظاهر شود؟

نتایج دگرگونی، انتظارات معمول را به چالش می کشد. پیشاپیش نمی توان گفت که مسائل چگونه پیش می روند، اما افراد هنگام تغییر، اغلب دستخوش افکار منفی می شوند. مسائل و مشکلات را نشانه ی وجود مشکلی بزرگ در رابطه می دانند. با این دید، مشکلات، ناراحت کننده اند و علت عقب نشینی به حساب می روند. انسان تا حد کرمی در پیله نزول می کند، محدود به خزش می شود، تصاویر بزرگ یا راه کارهای مثبتی را که ضمن پرواز از بالا می دید، دیگر نمی بیند.

هنگام سپری کردن مشکلات این کارت از شما می خواهد که طرز نگاه خود را عوض کنید. در دل تمام مشکلات، بذر تغییر مثبت وجود دارد. به جای شرط بستن روی نامطلوب بودن مشکلات، همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید. ببینید که شرایط چه چیزی برای آموزش به شما دارد؟ فرصت های مثبت نهفته در آن را پیدا کنید - شاید فرصتی باشد برای یاد گرفتن نکته ی مهمی درباره ی رابطه تان. چیزی را یاد بگیرید که ممکن است در برقراری ارتباط شما با دیگران – هم الان و هم آینده - مفید باشد.

متاسفانه تنها برخی از ما معمولاً می گوییم "خدایا شکر برای این دوره ی دگرگونی! من خیلی خوش شانسم که با این اتفاق فهمیدم که باید چه چیز را یاد بگیرم". درعوض اغلب دیگران را برای ایجاد چنین شرایطی که همراه با ناراحتی و سختی است سرزنش می کنیم.

اگر دیگران را سرزنش کنید، خود را تا حد خزیدن در فضای محدود پیله کوچک کرده اید. اما پیله یک مرحله ی حیاتی در رشد هم هست. به جای سرزنش طرف مقابل خود، از تفکر در مورد موضوع، بیشتر می توان سود برد. زمانی در خلوت پیله ی خود سپری کنید. با احساسات عمیق و عقاید خود ارتباط برقرار کنید. از خود بپرسید "در نحوه ی ارتباط با دیگران باید از چه بگذرم؟ چه چیز را یاد بگیرم؟ یا چه کاری بکنم؟ چه چیزی باعث شده که همچون قدیم به خزیدن بیافتم؟"

کارت دگرگونی از شما می خواهد تا دوران سختی، استرس و تغییر را بپذیرید. نه فقط برای درک کردن بلکه با کنجکاوی مثبت به این دوران بنگرید. به سمت ناشناخته ها حرکت کنید. عمیق حس کنید و یاد بگیرید – و از آنجا به بعد رهایش کنید. با تاریکی درون خود مقابله کنید و موانع عاطفی پیش روی خود را با ایجاد روابط صمیمانه ی جدید تغییر دهید. با بیرون آمدن از پیله ی دگرگونی، شانس شکوفایی بال های رنگارنگ را به رابطه ی خود بدهید – بال هایی که شما را به جلو می برند و قادر به کشف عصاره ی شیرین شکوفه ی گلها می کنند.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

هر کسی حساسیت هایی دارد که ممکن است رابطه را تحت تاثیر قرار دهد. افراد مختلف درمورد چیزهای متفاوتی حساسیت دارند. برخی از نزدیکی زیاد عصبی می شوند درحالیکه برخی دیگر از دوری زیاد ناراحت می شوند. برخی از ابراز احساسات خودداری می کنند درحالیکه برخی دیگر مایلند بیشتر احساسات خود را با دیگری در میان بگذارند.

حساسیت های یک زوج معمولاً مکمل هم است. اگر یکی از فاصله بترسد، دیگری با نزدیکی عصبی می شود. اگر یکی از احساساتی شدن جلوگیری کند، دیگری نسبت به پنهان کردن احساسات حساسیت دارد. بدین طریق، تعامل زوجین مثل آب و آتش است. هریک حساسیت های دیگری را "ضعف" یا "نقص شخصیتی" او می داند. هریک با فرض درست بودن رفتار خودش نسبت به رفتار دیگری واکنش نشان می دهد. هرکس با گفتن "مشکل خودته" سعی می کند تا دیگری را "مقصر" بداند.

نسبت دادن حساسیت ها به مشکلاتی که در کودکی ابجاد شده اند، امری وسوسه انگیز است. اما اگر همین جا متوقف شوید، نکته ی ارزشمندی را نادیده گرفته اید. چه تفاوت هایی بین حساسیت های شما و والدین تان وجود دارد؟ چند حساسیت خاص را در نظر بگیرید که در رابطه شما مشکل ایجاد کرده است – به طور مثال، عصبی شدن از نزدیکی در مقابل ناراحتی از دوری.

کارت حساسیت از شما می خواهد تا نکات مثبت حساسیت طرف مقابل خود را ببینید. جفت شدن با کسی که حساسیت های او نقطه ی مقابل حساسیت های شماست، شانس نیست. فرض کنید که حساسیت های شما دو کاسه ی یک ترازو هستند. ببینید که تعادل بین این حساسیت ها در چه حد است.

هر حساسیتی وجه مهمی از یک رابطه است. یک رابطه ی سالم هم دوری دارد هم نزدیکی، اتحاد و فردیت، عقل و احساس – "آب" و "آتش". حساسیت ها تعادلی بین شما ایجاد می کند، تعادلی در رابطه که هیچ یک از شما به تنهایی آن را ندارید.

تناسب این مساله از آن جهت است که هر نفر زبان یک کفه ی ترازوست. صدای آب و صدای آتش. البته هریک از شما ممکن است در دو سوی مخالف هم قرار داشته باشید. ممکن است نسبت به حساسیت های هم حساس شوید. اما در صدای هر کدام از شما ارزش و حقیقتی وجود دارد. هر دو طرف ترازو حائز اهمیت است.

کارت حساسیت از شما می خواهد تا ارزش مثبت حساسیت های طرف مقابل را تشخیص دهید – و حقیقت آنها را بشنوید. بعد از اینکه متوجه شدید چگونه در شما تعادل ایجاد می شود، حتی ممکن است از طرف مقابل خود هم متشکر باشید. دل خود را باز کنید و از او برای بیان سمت و سویش در این ترازو تشکر کنید.

طرف شما چیزهای زیادی برای آموختن به شما دارد، چیزهایی که خودتان میل به نادیده گرفتن آن دارید. همه برای تکامل نیاز به آب و آتش با هم دارند. لزوماً تعارضی بین این دو قطب وجود ندارد! می توانید هر دو کفه ی ترازو را در خود بیابید – و هر دو را به شیوه ی خود ابراز کنید. به حساسیت های طرف مقابل خود احترام بگذارید و حقیقت آن حساسیت را در وجود خود پیدا کنید. بدین طریق، به تعادل و تمامیت در خود و در رابطه دست می یابید.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

در یک رابطه ی سالم هر یک از طریفین رشد و پیشرفت یکدیگر به عنوان یک فرد را حمایت می کنند. این کار به شما یاد می دهد تا فردیت را بخش مهمی از یک رابطه بدانید. اهمیت دادن به فردیت طرفین، نه یک تهدید برای نزدیکی، بلکه باعث غنا و تکامل رابطه می شود.

فردیت مانند یک باغ در وجود آدم است. تمام بذرها و گیاهانی که در این باغ می رویند "من" را می سازند. این گیاهان همان استعدادها، علائق، حرفه ها، ویژگی های اخلاقی و هر آنچیزی است که در زندگی به آنها بها می دهید.

کارت "فردیت" از شما می خواهد تا منحصر به فرد بودن، گفته ها، علائق و سلایق خود را محترم بشمارید و چیزهایی را که دوست ندارید نادیده بگیرید. حتی در یک رابطه ی نزدیک لازم است که به حدود خود – و طرف مقابلتان - پایبند باشید. حدومرز به آن چیزی گفته می شود که باغ فردیت را تعریف می کند و از آن حمایت می کند. گاهی اوقات کشیدن حصاری بدور خود لازم است تا بذرهای جوان در فضای خود رشد کنند و نیرو بگیرند.

به عنوان یک فرد، وظیفه ی شما این است که مطمئن شوید تمام بذرهای وجودتان تغذیه می شوند و تحت مراقبت شما هستند. هر یک از دو طرف رابطه باید به حس شخصی خودش احترام بگذارد. هر یک از شما باید محافظ باغ خود باشید و علف های هرز را بچینید و هیچ گاه نگذارید باغ تان بخشکد یا بی بار شود. زمانی را برای انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. علائق خود را دنبال کنید. به تفاوت های خود احترام بگذارید و حتی یاد بگیرید که با آنها شادی کنید!

محترم شمردن فردیت در متن یک رابطه معمولاً کار ساده ای نیست. آیا مانعی بر سر راه شما برای انجام این کار وجود دارد؟ آیا تابحال پیش آمده که به دیگری بیش از خود اهمیت دهید؟ آیا فکر می کنید که توجه به باغ وجودی تان "خودخواهی" یا "بی اهمیتی" است – به خصوص اگر دیگران نیازهای خود را ادا کنند؟ آیا فکر می کنید کشیدن حصاری به دور باغ خود "اشتباه" است و نباید حد و مرزی داشته باشید و نباید هیچ وقت به کسی "نه" بگویید؟

درصورتی که حدومرز شما بیش از حد محو شود و در احساسات و نگرش های طرف مقابلتان گم شوید، کارت فردیت به شما هشدار می دهد. با این کار، شما احساسات، خواسته ها و نیازهای خود را فراموش می کنید. پیشرفت خود را فراموش می کنید. گرچه هدف شما پیوستن و حمایت از طرف مقابلتان است، اما با این کار مسئولیت اصلی خود را نادیده می گیرید. وظیفه ی شما پرورش فردیت خودتان است. اگر این کار را نکنید، به رابطه تان آسیب می زنید.

اگر در حال فراموش کردن فردیت خود هستید، در قلبتان را بیشتر به روی خود – نیازها، خواسته و تمایلات خود – بگشایید و فردیت خود را پرورش دهید. توجه به باغ وجودی هم به صلاح شماست و هم رابطه تان. چون فردیت شما را به عنوان یک انسان کامل تضمین می کند و استعدادهای شما را برای تعامل با دیگران تقویت می کند.

البته فردیت به معنای دیوار کشیدن به دور خود و منزوی شدن نیست. حدومرزها مانند دروازه اند. باز و بسته می شوند. شما می توانید در باغ شریک زندگی تان قدم بزنید. هدف این است که بین یکی شدن و جدایی در جریان باشید – تا هم بتوانید به راحتی با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید و هم حس فردیت خود را داشته باشید. هدف این است که هم "من" را بشناسید و هم "ما" را.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

در یک رابطه ی سالم هر یک از طریفین رشد و پیشرفت یکدیگر به عنوان یک فرد را حمایت می کنند. این کار به شما یاد می دهد تا فردیت را بخش مهمی از یک رابطه بدانید. اهمیت دادن به فردیت طرفین، نه یک تهدید برای نزدیکی، بلکه باعث غنا و تکامل رابطه می شود.

فردیت مانند یک باغ در وجود آدم است. تمام بذرها و گیاهانی که در این باغ می رویند "من" را می سازند. این گیاهان همان استعدادها، علائق، حرفه ها، ویژگی های اخلاقی و هر آنچیزی است که در زندگی به آنها بها می دهید.

کارت "فردیت" از شما می خواهد تا منحصر به فرد بودن، گفته ها، علائق و سلایق خود را محترم بشمارید و چیزهایی را که دوست ندارید نادیده بگیرید. حتی در یک رابطه ی نزدیک لازم است که به حدود خود – و طرف مقابلتان - پایبند باشید. حدومرز به آن چیزی گفته می شود که باغ فردیت را تعریف می کند و از آن حمایت می کند. گاهی اوقات کشیدن حصاری بدور خود لازم است تا بذرهای جوان در فضای خود رشد کنند و نیرو بگیرند.

به عنوان یک فرد، وظیفه ی شما این است که مطمئن شوید تمام بذرهای وجودتان تغذیه می شوند و تحت مراقبت شما هستند. هر یک از دو طرف رابطه باید به حس شخصی خودش احترام بگذارد. هر یک از شما باید محافظ باغ خود باشید و علف های هرز را بچینید و هیچ گاه نگذارید باغ تان بخشکد یا بی بار شود. زمانی را برای انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. علائق خود را دنبال کنید. به تفاوت های خود احترام بگذارید و حتی یاد بگیرید که با آنها شادی کنید!

محترم شمردن فردیت در متن یک رابطه معمولاً کار ساده ای نیست. آیا مانعی بر سر راه شما برای انجام این کار وجود دارد؟ آیا تابحال پیش آمده که به دیگری بیش از خود اهمیت دهید؟ آیا فکر می کنید که توجه به باغ وجودی تان "خودخواهی" یا "بی اهمیتی" است – به خصوص اگر دیگران نیازهای خود را ادا کنند؟ آیا فکر می کنید کشیدن حصاری به دور باغ خود "اشتباه" است و نباید حد و مرزی داشته باشید و نباید هیچ وقت به کسی "نه" بگویید؟

درصورتی که حدومرز شما بیش از حد محو شود و در احساسات و نگرش های طرف مقابلتان گم شوید، کارت فردیت به شما هشدار می دهد. با این کار، شما احساسات، خواسته ها و نیازهای خود را فراموش می کنید. پیشرفت خود را فراموش می کنید. گرچه هدف شما پیوستن و حمایت از طرف مقابلتان است، اما با این کار مسئولیت اصلی خود را نادیده می گیرید. وظیفه ی شما پرورش فردیت خودتان است. اگر این کار را نکنید، به رابطه تان آسیب می زنید.

اگر در حال فراموش کردن فردیت خود هستید، در قلبتان را بیشتر به روی خود – نیازها، خواسته و تمایلات خود – بگشایید و فردیت خود را پرورش دهید. توجه به باغ وجودی هم به صلاح شماست و هم رابطه تان. چون فردیت شما را به عنوان یک انسان کامل تضمین می کند و استعدادهای شما را برای تعامل با دیگران تقویت می کند.

البته فردیت به معنای دیوار کشیدن به دور خود و منزوی شدن نیست. حدومرزها مانند دروازه اند. باز و بسته می شوند. شما می توانید در باغ شریک زندگی تان قدم بزنید. هدف این است که بین یکی شدن و جدایی در جریان باشید – تا هم بتوانید به راحتی با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید و هم حس فردیت خود را داشته باشید. هدف این است که هم "من" را بشناسید و هم "ما" را

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

کارت جریان داشتن در مورد راه تجربه کردن احساسات است. احساساتی مانند خشم، درد، غم، خستگی، ترس، یا غم و اندوه. چگونه تلاش می کنید از این احساسات دوری کنید؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که هنگامی که اجازه نمی دهید که احساساتتان از طریق شما جریان یابند، آنها زندگی شما را به شدت محدود می کنند؟

یک جریان جاری می تواند به ما بیاموزد که چگونه احساسات به طور طبیعی حرکت می کنند. گاهی این جریان ملایم و کم عمق است و گاهی عمیق. گاهی اوقات ملایم و آرام است. گاهی اوقات به شدت و سرعت پیش می رود. با این حال، جریان در حال حرکت است

کارت جریان داشتن، شما را تشویق می کند تا به احساساتتان اجازه بدهید جریان داشته باشند. احساسات می توانند مانند آب حرکت کنند، و خیلی بهتر است که اجازه دهید آنها جریان داشته باشند – نه اینکه آنها را نگه دارید، و یا برای جلوگیری از جریان داشتن آن ها سعی و تلاش کنید. اگر قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را رها کنید، همه چیز در امان خواهد بود. با نگه داشتن، شما نمی توانید مانع احساسات درونی تان شوید. اگر در برابر آنها مقاومت نکنید، آنها را آزاد می گذارید تا مثل آب حرکت کنند و جریان داشته باشند.

چگونه می توانید تشخیص دهید که در برابر احساس تان مقاومت می کنید؟ یکی از نشانه ها این است که سعی می کنید مشکلات عاطفی ذهنی تان را حل کنید. ممکن است درگیر استدلال کردن شوید، قضاوت کردن، مقایسه کردن، انتقاد کردن، سرزنش کردن، برچسب زدن، توجیه کردن. و تنها کاری که انجام نمی دهید به سادگی احساس کردن است.

کارت جریان از شما می خواهد به طور کامل احساسات خود را درک کنید. بجای ماندن در ذهن خود، آگاهی خود را به قلب تان ببرید - و به سادگی هر آنچه که احساس می کنید را تجربه کنید. با آن روبرو شوید. قبول کنید. نفس عمیق بکشید. و فقط آن را احساس کنید. بدون اینکه کلمه ای بگویید. بدون آن که نیاز باشد آن را ناپدید کنید و یا از بین ببرید. آن را احساس کنید طوری که انگار آن تنها چیزی است که وجود دارد. اگر احساسات یک نهر باشد، پس در آن شیرجه بزنید و کاملا غوطه ور شوید! در تجربه کامل خود آبتنی کنید - و به طور کامل پاک شوید!

این کارت در مورد اجازه دادن و آزاد گذاشتن احساسات است تا در دنیای درون خود جریان داشته باشد. آزادی ای که در اینجا از آن صحبت می شود این گونه نیست که اجازه دهید احساسات شما مثل آب از یک شلنگ آتش نشانی با فشار بالا، به سمت شریک زندگی تان فوران کند.

اجازه دادن به احساسات جاری به صورت آزادانه در حضور یک شریک می تواند شفابخش باشد - و یا می تواند به آشفتگی بزرگی منجر شود! اگر شریک زندگی شما مایل و قادر باشد که در سکوت شاهد احساساتتان باشد، در واقع می تواند بسیار مفید باشد. اما مراقب هرگونه برچسب کلامی، علل، دلایل، و یا سرزنش نسبت به آنچه که احساس می کنید، باشید. سعی کنید تمام بحث گذشته را رها کنید. به سادگی احساسات خود را - بدون بازی با کلمات تجربه کنید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، ممکن است بهتر باشد که احساسات خود را درک کرده و بعدا دوباره درباره اش صحبت کنید. همانطور که شما کاملا احساسات خود را تجربه می کنید، باید حضور آن ها را به عنوان یک دوست درک کنید.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

آنچه که فرد می داند- یا به عبارتی، آنچه که فکر می کند می داند – می تواند منبع مشکلات در یک رابطه باشد. رابطه تحت تاثیر آنچه که طرفین آن فکر می کنند در مورد هم می دانند قرار دارد. یکی از مساله سازترین "دانسته ها" به شکل برچسب، قضاوت، و انتظاراتی که طرفین از هم دارند بروز می کند. این دانسته ها تصویر محدودی از آنها را نشان می دهد. دیدگاه فرد تحت تاثیر این ایده ها تخریب می شود. قادر به دیدن عمق حقیقی مسائل نخواهد بود چرا که با ایده های محدود خود آنها را می سنجد و در عوض حوزه ه ی تعامل آنها هم محدود می شود.

کارت "ناآگاهی" از شما می خواهد تا به راحتی برخی از باورها و انتظارات خود را نادیده بگیرید. چشم و دل خود را بگشایید، مانند هنرمندی که به یک بوم سفید نزدیک می شود. طرف خود را با دید تازه ای بنگرید. حال زمان مناسبی است که در مورد فرضیات خود و تعابیری که از کارهای طرف مقابلتان داشته اید، پرسش کنید و انتظاراتی که از او دارید را باز بسنجید.

در واقع، بیشتر باورها و انتظارات فرد مبتنی بر تجاربی است که در کودکی یا روابط پیشین کسب کرده است. این آگاهی ناخواسته فرد را محدود می کند. با توجه به اینکه این آگاهی فرد را بر آن می دارد تا به گونه ای رفتار کند که گویی از اتفاقات آتی خبر دارد. آیا می توان بخشی از رابطه را که تحت تاثیر این عمل قرار می گیرد، مشخص کرد؟ به طور مثال، آیا تابحال پیش آمده از درخواست خود صرفنظر کنید چون فکر می کنید رد می شود؟ آیا از برخی کارها اجتناب می کنید چون فکر می کنید عواقب منفی دارند؟ آیا تابحال به خاطر قابل پیش بینی بودن اوضاع دچار کسالت شده اید؟ تا بحال شده خود را درگیر حل مساله ای کنید که فکر می کنید از همه چیز آن آگاهید؟ به طور مثال، فکر می کنید واقعاً می دانید چه خبر است، حد خود و طرف مقابل خود را می دانید. اما این به اصطلاح آگاهی، انتخاب های شما - و لذت شما - را محدود می کند.

این کارت شما را به چالش می کشد تا بر تاثیرات محدودکننده ی این "آگاهی" غلبه کنید. آنچه را که فکر می کنید می دانید فراموش کنید. دنیا را با دید تازه بنگرید. این بهترین نقطه ی شروع برای یافتن تازگی – و راه کارهای جدید برای حل مشکلات قدیمی - در رابطه است. صادقانه اعتراف کنید که همه چیز را نمی دانید، که ممکن است در قضاوت خود دچار اشتباه شده باشید. بدانید که افکار شما، همانطور که برایتان آشنا هستند، تازگی کمتری دارند. ذهن خود را چون بومی سفید رنگ کنید. وقتی که فکری به ذهنتان می رسد، بگذارید از ذهنتان عبور کند. با کنجکاوی محض به زمان حال نزدیک شوید. درهای درون خود را باز کنید و راه های جدید، مثبت و موفقیت آمیز را بیابید.

ناآگاهی از شما می خواهد تا قلب خود را برای هیجان و شناخت رازهای فردی که فکر می کردید به خوبی می شناسید – شریک زندگی تان - بیدار کنید. گرچه بیشتر اوقات رفتار و احساس او را پیش بینی می کنید، اما بدانید افراد فراتر از یک الگو هستند – و هیچ کس بدون تغییر نمی ماند. وقتی فردی را قابل پیش بینی می دانید، در اشتباهید. فقط او را محدود می کنید و ناخواسته تعاملات خود را محدود می کنید. وقتی که بدین طریق خود را محدود می کنید، از شادی و موفقیت خود می کاهید.

این کارت پادزهری را به شما پیشنهاد می کند. چشمان خود را باز کنید و طرف مقابل خود را دوباره ببینید. قلب خود را باز کنید. روح کنجکاوی را که در اولین دیدار خود با او داشتید به یاد بیاورید. و به خاطر داشته باشید که انسان بزرگ تر و مرموزتر از آن است که بتوان او را شناخت.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

به عنوان انسان، ما قادر به احساس کردن طیف گسترده ای از احساسات هستیم. بسیاری از رنگ های رنگین کمان درونی ما که شامل شادی، هیجان، عشق و شفقت، غم و اندوه، ترس، خشم، و پشیمانی می شود. کارت طیف کامل پیشنهاد می کند که هر کسی هر یک از این احساسات را مهم بداند. هر احساس، بازخورد بسیار مهمی در مورد حالت درونی تان و چگونگی ارتباط شما به هر آنچه که در اطراف تان اتفاق می افتد، فراهم می کند.

احساسات مانند چراغ نشانگر روی داشبورد یک ماشین است، که سیگنال های حیاتی در مورد وضعیت وسیله نقلیه تان را می فرستد. در مورد احساسات، شما برای خودتان مثل وسیله نقلیه هستید. خشم ممکن است سیگنال نقض مرزهایتان باشد. ترس ممکن است تلگراف خطر باشد. و غم و اندوه از دست دادن چیز مهمی را نشان دهد.

متاسفانه، در دوران کودکی، ما می آموزیم که برخی از سیگنال ها را سرکوب کنیم. به ما آموزش داده شده که از بعضی احساسات چشم پوشی کنیم – گفته شده: "عصبانی شدن بد است،" "گریه کردن و یا ابراز درد، نشان دهنده ی ضعف است،" و یا "شما نباید بترسید". در اصل، به ما آموزش داده شده است که برخی از چراغ های نشانگر را قطع کنیم. به ما گفتند که این سیگنال ها نباید احساس شوند، بلکه آنها باید نادیده گرفته شوند.

این آموزش ها علیه ما کار می کنند. در نهایت همه این احساسات انسانی در موقعیت های مختلف زندگی، بیرون کشیده خواهد شد. احساس کردن همه ی آنها طبیعی است، خواه شما به آنها برچسب "خوب" یا "بد" بچسبانید. سوال این است که خواه ناخواه شما باید خشم، غم، حسرت، و یا ترس خود را احساس کنید. موضوع اصلی این است که زمانی که این احساسات می آیند، شما چگونه پاسخ می دهید؟ آیا در برابر آنها مقاومت می کنید - و یا گیر می کنید؟ آیا شما خودتان را با سرزنش کردن شریک تان برای "ساختن" احساسی که می خواهید، منحرف می کنید؟ یا به سادگی می توانید با احساس خود روبرو شوید - بدون اینکه علت آن را تحلیل کنید یا تلاش کنید آن را تغییر دهید؟

کارت طیف کامل از شما می خواهد برای همه ی احساسات انسانی تان به خودتان حق بدهید، و قبول کنید و احترام بگذارید - تمام رنگهای قرمز، زرد، پرتقالی، بنفش، آبی و سبز که طیف گسترده ای را تشکیل می دهند. برخی احساسات وجود دارد که به نظر می رسد شما هرگز به آن ها اجازه ی حس شدن نداده اید و در عین حال برخی دیگر هستند که شما اغلب در آن ها گیر افتاده اید؟ اگر چنین است، پس یاد بگیرید همه ی آنها را احساس کنید، حتی آنهایی که به نظر اشتباه هستند. با این کار، ظرفیت خود را برای شادی و خوشبختی افزایش خواهید داد!

زمان مناسب برای پرورش خود در این مورد، هنگامی است که ناراحت هستید. در چنین مواقعی، معمول ترین کار این است که با بخشی از احساسات خود درگیر می شوید. اما بهتر است به جای نشان دادن واکنش به دیگران، زمانی را صرف تنهایی کنید، و قلب خود را به روی احساس کردن هر آنچه که واقعا در دورنتان است، باز بگذارید.

طول می کشد تا بتوانید با شجاعت با احساسات خود مواجه شده، و در برابر آنها مقاومت نکنید. اما اگر به خودتان اجازه ندهید که کاملا با احساسات خاص تان ارتباط برقرار کنید، به طور موقت به فراموشی سپرده می شوند. به مراتب بهتر است که با احساس خود روبرو شوید و کاملا آن را تجربه کنید، و اجازه دهید که از طریق شما در حرکت باشد. نفس بکشید. آرام باشید. و شجاع باشد.

احساساتی که به ویژه به نظر می رسد به ندرت داشته باشید، را دعوت کنید. قلبتان را نسبت به احساسی که به دلیل خشم و یا ترسی در گذشته، صدمه دیده است، باز بگذارید.

بعد از اینکه کاملا احساسات خود را درک کنید، این احتمال وجود دارد که با شریک زندگی خود بهتر ارتباط برقرار کنید. این کارت از شما می خواهد کاملا احساس کنید و همیشه به احساسات خود اعتماد داشته باشید. یاد بگیرید با آنها ارتباط سازنده برقرار کنید و به آن ها احترام بگذارید.

فال رابطه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

معمولاً بر این باوریم که واکنش ما به دیگران براساس اتفاقی است که هم اکنون پیش روی ما در جریان است. کارت "سرگذشت" به شما نشان می دهد که نحوه ی رفتار و نگاهتان به شریک زندگیتان تا چه حد تحت تاثیر گذشته قرار دارد.

گذشته ی ما مانند کتاب گشوده ای است که همواره در زندگی پیش روی ماست. هر رویدادی در گذشته که منجر به آسیب روحی، تاسف، رهایی، تحقیر، سوءتفاهم یا شرمندگی شده است می تواند هنوز هم ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما را نسبت به برخی مسائل حساس کند. شیوه ی تربیتی و معاشرتی خانواده شالوده ی بسیاری از "بایدها" در زندگی است – آنچه که ما به عنوان "خوب"، "بد" ، "درست" یا "غلط" تعبیر می کنیم.

به بیان ساده، ما دیگران را از طریق لنزهایی می بینیم که در حقیقت گذشته ی ماست. این لنزها نگاه ما را به طرف مقابل رنگ می کند، تیز می کند و یا حتی تحریف می کند. چون همیشه بر زمان حال متمرکز هستیم، متوجه نمی شویم که چقدر واکنش های ما تحت تاثیر شیوه ی تربیتی گذشته ی ماست.

به طور مثال، ممکن است نحوه ی تاثیر گذاری خانواده ی دو نفر در ابراز احساسات کاملاً متفاوت باشد. شاید یکی در خانواده ای سرزنده و پرشور بزرگ شده باشد و یاد گرفته که احساساتش را در لحظه بروز دهد. شاید دیگری در خانواده ای آرام بزرگ شده و یادگرفته که ابراز احساسات خود را کنترل کند. بدین طریق هر یک از دو نفر ممکن است رفتار دیگری را زننده بداند. فرد برون گرا ممکن است درونگرایی دیگری را نشانه از عدم توجه به خود تلقی کند درحالیکه فرد آرام ممکن است ابراز احساسات را نشانه ی بی احترامی و عدم کنترل بداند. شیوه های مختلف رفتار این دو، ریشه در گذشته ی آنها دارد و ممکن است عامل اختلافات زیادی شود.

اما اگر هر دو نفر در خانواده ای پرشور و احساسی بزرگ شده بودند باز هم ممکن بود تضادها و تعارض هایی با هم داشته باشند. شاید یکی آنقدر از ابراز احساسات خانواده اش آسیب دیده که این کار را اشتباه می داند و معتقد است باید از آن اجتناب کرد.

کارت "سرگذشت" از شما می خواهد که دریابید چگونه گذشته بر دیدگاه شما نسبت به شریک زندگی تان تاثیر می گذارد. آیا تفاوت شما و او، باعث تنش می شود؟ چگونه تفاوت های گذشته ی شما بر این رابطه اثر می گذارد؟

شاید تفاوت های موجود در سرگذشت خود را نادیده گرفته اید. اگر فکر کنید که شریک زندگی تان ارزش ها، باورها، و انتظارات مشابه شما دارد ممکن است به سادگی کارهای او را اشتباه برداشت کنید. بدین ترتیب ناراحتی یک یا هر دو نفر شما امری اجتناب ناپذیر است.

سوال این نیست که چه کسی "درست" می گوید یا چه کسی "غلط". سوال این است که اگر لنزهای منحرف کننده ی گذشته را از روی چشم خود بردارید، چه راه کارهای مثبتی وجود دارد؟

به جای واکنش نشان دادن به رفتار طرف مقابل و دعوا کردن بر سر مشکلات، ببینید که چگونه گذشته همچنان شما را تحت تاثیر قرار داده است. به جای سرزنش طرف مقابل، در گذشته ی خود جستجو کنید. کارت "سرگذشت" شما را ترغیب می کند تا به بررسی گذشته ی خود بپردازید. چگونه بزرگ شدن در خانواده روی شما اثر گذاشته است؟ چطور ممکن است هنوز هم تحت تاثیر آن باشید؟ گذشته ی طرف مقابل شما چگونه بوده است؟ خود را جای او قرار دهید. به جایی که طرف مقابل شما بدان تعلق دارد احترام بگذارید و آن را درک کنید.

هروقت که هردوی شما همدیگر را بهتر بفهمید، می توانید راه های جدید و بهتری را برای مدیریت شرایطی که معمولاً مشکل زا هستند، ارائه دهید. با ایجاد راه کارهای مثبت، می توانید کتاب گذشته ی خود را ببندید

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۵۱۱ //
ارسال نظر
 
  • 👩❤🌙

    👩❤🌙❤❤❤❤❤❤❤🌷❤🌻👰❤🧑‍✈️

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد