//
کدخبر: ۴۶۲۲۲۰ //

خدمات پولیش و سرامیک بدنه خودرو تضمینی

دیدن خودرو جذاب و ظاهر زیبا برای هر فردی جالب توجه است. حتما در خیابان دیده اید که برخی از خودروها جذاب تر می باشند و رنگ آن ها بولدتر است. در مجموعه قدیریان می توانید به راحتی بدنه خودرو خود را مثل روز اول تمیز و براق کنید.

خدمات پولیش و سرامیک بدنه خودرو تضمینی
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدن خودرو جذاب و ظاهر زیبا برای هر فردی جالب توجه است. حتما در خیابان دیده اید که برخی از خودروها جذاب تر می باشند و رنگ آن ها بولدتر است. در مجموعه قدیریان می توانید به راحتی بدنه خودرو خود را مثل روز اول تمیز و براق کنید.

پولیش بدنه ماشین تضمینی

حتما نام پولیش بدنه ماشین به گوشتان خورده است. پولیش در واقع یک نوع ساینده است که مانند سنباده عمل می کند و می تواند رنگ ماشین شما را پرداخت کرده و بدنه را ترمیم کند. پولیش کاری نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. این کار می بایست با دقت بالایی انجام شود که نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد. از مهم ترین نکاتی که برای پولیش کاری بدنه ماشین باید رعایت کنید این است که در مقابل نور خورشید نباید این کار انجام شود و لازم است که در دمای متعادل و در یک محیط بسته مانند گاراژ و یا پارکینگ انجام شود.

در صورتی که نیاز دارید خراش های عمیق را با استفاده از پولیش بدنه ماشین از بین ببرید لازم است که از حرکت عمودی بالا به پایین استفاده کنید. همچنین برای پولیش سطح بدنه خودرو می بایست مرحله به مرحله پیش بریود و اندازه مرحله های محدود و کمتری را انتخاب کنید تا نتیجه نهایی برای شما دلنشین تر باشد.

images_1717928529_66658251d5ff4.jpg

فرایند اجرای پولیش بدنه خودرو به صورت تخصصی در مجموعه قدیریان برای خودروهای خارجی صورت می گیرد. شما می توانید نتیجه ای باورنکردنی را در این مجموعه تجربه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان تنها کافیست با شماره   تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

میزان استفاده از ماده پولیش بسیار با اهمیت است. پولیش بدلیل شیمیایی بودن باعث از بین بردن خط و خش ها میشود. در صورتی که بیش از حد بکار ببرید ممکن است رنگ خودرو شما را از بین ببرد.

پولیش کاری گوشه ها و حاشیه های ماشین با نواحی صاف متفاوت است. گوشه ها باید با دقت بیشتری پولیش کاری شود تا باعث بروز آسیب به بدنه ماشین نشود. به همین دلیل این قسمت ها را باید با سرعتی کمتر و دقتی بیشتر پولیش کاری کنید

سرامیک بدنه خودرو به صورت تخصصی

سرامیک بدنه خودرو یک نوعی محلول پلیمری شیمیایی است که معمولا با دست روی نمای بیرونی خودرو اعمال می‌شود. این پوشش سرامیکی با رنگ خودرو پیوند برقرار می‌کند و می تواند یک لایه محافظ اضافی روی آن به‌وجود آورد.

سرامیک خودرو از مواد مختلفی تهیه می‌شود. با این حال بیشتر آنها از دی‌اکسید سیلیکون تشکیل شده‌اند که خود این ماده از تصفیه کوارتز و ماسه به دست می‌آید. گاهی هم برخی از انواع آن از دی‌اکسید تیتانیوم به‌عنوان یک عامل سخت‌کننده اضافی استفاده می‌کنند.

اجرای سرامیک بدنه بسیار مهم است و نتیجه کار شما را مشخص خواهد کرد. پس باید با دقت بسیار بالا انجام شود و مراحل قبل از انجام سرامیک را بخوبی اجرا کرده باشید.

سرامیک خودرو مزیت های بسیار خوبی دارد که میتوان به مورا د زیر اشاره کرد:

  1. محافظت از رنگ خودرو در برابر پرتو های نور

  2. محافظت از رنگ خودرو در برابر مواد شیمیایی و آسیب های شیمیایی بر روی رنگ خودرو.

  3. شستشوی آسان و راحت رنگ ماشین و آبگریزی بالا در هنگام بارندگی

  4. ایجاد ظاهر زیبا و جذاب برای ماشین شما.

برخی از فروشندگان با کمی اقرار ادعا میکنند که سرامیک بدنه خودرو باعث میشود تا رنگ خودرو شما کثیف نشود، که این ادعا نادرست است و باید به این موضوع دقت کنید. اگر کسی بشما گفت که با اجرای سرامیک خودرو نیازی به شستن خودرو خود ندارید، آنجا را ترک کنید. هر کاری نیاز به مراقبت دارد. البته فرایند اجرا کردن سرامیک ماشین نیز بسیار تخصصی است و نیاز به مهارت بالایی دارد. مجموعه قدیریان یکی از تعمیرگاه هایی است که انواع سرامیک خودرو را می توانید با مناسب ترین قیمت برای شما اجرا کند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره … تماس بگیرید.

هزینه پولیش و سرامیک بدنه خودرو

هزینه کردن برای خودرو جزو گزینه هایی است که می تواند طول عمر خودرو شما را افزایش دهد و حتی به هنگام فروش خودرو می توانید کاهش قیمت کمتری را تجربه کنید. هزینه پولیش ماشین و یا سرامیک بدنه ماشین به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله آن ها می توان به اندازه خودرو، وضعیت سطح خودرو، محل انجام خدمات، نوع سرامیک و یا نوع پولیش و … اشاره کرد. این روش ها نیاز به تکنولوژی پیشرفته دارد و نیازمند تجهیزان خاصی است که شاید هر تعمیرگاهی آن را نداشته باشد.

مجموعه قدیریان یکی از بزرگ ترین تعمیرگاه هایی می باشد که در زمینه پولیش بدنه خودرو و سرامیک بدنه خودروهای خارجی فعالیت می کند. خدمات این مجموعه محدود به این دو گزینه نمی باشد و می توانید دیگر خدمات منحصر به فرد آن ها را مانند صافکاری بدون رنگ، لیسه گیری، تعمیر سپر، کاور بدنه خودرو و … همگی را در https://safkari-ghadirian.com مشاهده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد