//
کدخبر: ۳۸۹۷۳۳ //
در سال تولید،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین؛

شرکت صنایع "سیمان غرب" در سطح ملی و استانی خوش درخشید

در سال تولید،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، شرکت صنایع "سیمان غرب" در سطح ملی و استانی خوش درخشید.

 شرکت صنایع "سیمان غرب" در سطح ملی و استانی خوش درخشید
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت صنایع سیمان‌غرب با هدف توسعه‌ی فعالیت‌های تولیدی و در راستای راهبرد تولید با کیفیت محصولات و به پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع سیمان‌های پرتلند ؛ سیمان نوع ۱،نوع ۲ ،نوع ۵ و کلینکر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو صنعت سیمان و اولین کارخانه تولید سیمان در منطقه غربی کشور با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، توانسته است محصولاتی را با رعایت بالاترین استانداردهای کیفی تولید کرده و به گواه صاحب‌نظران این صنعت، رضایت مشتریان را کسب نماید.

این شرکت از بدو ورود "مسعود جلیلیان" به عنوان یکی از مدیر عاملان توانمند و بومی در عرصه صنعت و تولید با کوله‌باری از تجربه توانست بابرنامه‌ریزی‌های هدفمند موفقیت‌های بسیار چشمگیری برای این شرکت کسب نماید.

 مشکلات متعدد این شرکت در دپارتمان فنی، تولید و آزمایشگاه و همچنین ازدست دادن مشتریان عمده و بتن سازان با توجه به عدم ثبات کیفیت محصولات، تیم جدید و توانمند این مدیر شایسته را بر این وا داشت که فعل "ما می‌توانیم" را سرلوحه فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار داده و با برنامه‌ریزی‌ها و پشتکار خانواده بزرگ سیمان‌غرب این شرکت را احیا کنند. به نحوی که امروز در سطح استانی و ملی سرآمد و الگو برای تمام شرکت‌های این عرصه باشد و افتخارات متعددی برای استان کرمانشاه به ارمغان آورد.

شرکت صنایع سیمان غرب با وجود تحریم‌های ظالمانه توانست از تهدید‌ها، فرصت‌های بهبود بسازد و از تمام پتانسل خود استفاده کند و با همدلی و همراهی مدیران جهادی نهادها و سازمان‌های خارج از مجموعه دوشادوش خانواده بزرگ سیمان غرب مشکلات سر راه تولید را یک به یک بردارد.

شرکت صنایع سیمان‌غرب- مسعود جلیلیان

باتوجه به چالش‌های صنعت سیمان و وجود مشکلاتی در تامین انرژی در فصول سرما و گرما بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسعود جلیلیان جواب داد و اقدامات بسیار ارزشمندی در مجموعه وزین سیمان غرب رقم خورد که منجر به سربلندی نام و آوازه‌ی این شرکت در سطح ملی شد.که اهم این اقدامات عبارت است از؛

۱- در مدار آوردن نیروگاه برق به ظرفیت کل " پنج مگاوات "

۲- رفع مشکل شل خروجی کوره و بتن ریزی آن به منظور جلوگیری از توقف ماهیانه

- کنترل و عیب‌یابی استیج اول گیربکس اصلی آسیاب سیمان جدید

۳- رفع ارتعاش چرخ دنده کوره

۴- در مدار آوردن سیستم هموژن سیلوهای مواد خام

۵- تخلیه کامل و تعویض ایراسلاید های کف سیلوی شماره ۲ سیمان

۶- آغاز برداشت مهندسی از معدن و شکل دهی معدن

۷- بهبود وضعیت نظافت سایت و تلاش در راستای پیاده سازی 5Sو زیبا سازی محوطه

۸- لایه روبی مخازن مازوت

۹- در مدار آوردن سیستم گریس‌پاش چرخ دنده آسیاب سیمان قدیم

۱۰- تعمیر جک‌های آسیاب سیمان قدیم

۱۱- ضخامت سنجی داکت‌های فرایندی از پیش گرمکن تا آسیاب مواد خام

۱۲- داربست بندی و ضخامت سنجی برج خنک کن جدید

۱۳- تعمیرات کامل گرمخانه مازوت و سیستم انتقال مازوت

۱۴- ورق کشی و نشتی‌گیری سیکلون دو قلو پیش گرمکن قدیم می‌باشد.

به دنبال برنامه‌های منظم مسعود جلیلیان و پشتیبانی مدیریت کارخانه و تیم توانمند این مرد باتجربه در واحدهای مختلف کارخانه، شرایط کنترل کیفیت از مبادی ورودی تا تحویل محصولات و خدمات پس از فروش نیز به طور مداوم و موثر اعمال شد و با اقدامات ارزشمند کارکنان با‌تجربه این صنعت، کیفیت محصولات به بالاترین درجه استاندارد ملی و بین المللی رسید و با ثبات کیفیت، رونق تولید و فروش رقم خورد. به گونه‌ای که سیمان غرب همچون بیستون، با صلابت و استوار به صورت شبانه‌روزی در خدمت اقتصاد، تولید و آبادانی این مرز و بوم فعالیت می‌نماید.

شرکت صنایع سیمان‌غرب- مسعود جلیلیان

در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام "سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین " است این شرکت با کسب افتخارات متعدد ‌پس از کسب عنوان "کار‌آفرین برتر" استان، در همایش کارآفرینان برتر و نمونه و در جشنواره بهره‌وری معادن و صنایع کشور، عنوان "پیشرو و برتر" را در بین ۳۶ شرکت برتر کشور کسب نمود و در "جشنواره  کارآفرینان برتر سازمان تامین اجتماعی نیز که در پانزدهم اسفندماه سال جاری برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس درخشان کارفرمای برتر کشور سازمان تامین اجتماعی را از دستان پرافتخار وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی دریافت نمود وبه عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه، افتخاری دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد. که این مهم محقق نمی‌شد مگر با توکل بر خداوند متعال و توان و پشتکار خانواده بزرگ سیمان‌غرب که شایسته است از تلاشهای بی‌وقفه و زحمات بی‌شائبه کارگران ارزشمند و مدیران و مسئولان لایق و توانمند مجموعه وزین شرکت صنایع سیمان غرب سپاسگزاری نماییم.

شرکت صنایع سیمان‌غرب- مسعود جلیلیان

شرکت صنایع سیمان‌غرب- مسعود جلیلیان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان