//
کدخبر: ۴۴۷۸۰۵ //
علی‌اشرف رشیدی اقدم؛

هرجا و در هر سمتی باشم رفاه نسبی را حق مردم می‌دانم/ وعده‌های انتخاباتی باید عملی شود

علی‌اشرف رشیدی اقدم، در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: هرجا و در هر سمتی باشم رفاه نسبی را حق مردم می‌دانم.

 هرجا و در هر سمتی باشم رفاه نسبی را حق مردم می‌دانم/ وعده‌های انتخاباتی باید عملی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

"علی‌اشرف رشیدی‌اقدم" داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه گفت: بر اساس آیات قرآنی، خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر خود آن قوم بخواهند و در این زمینه باید خودمان بخواهیم که تغییری در سرنوشت جامعه ایجاد شود.

وی افزود: خیلی‌ از نمایندگان و‌مدیران ادوار گذشته فقط وعده و وعید‌های پوشالی به مردم داده‌اند و با گذشت زمان مردم را بدبین کرده‌اند، معتقدم وعده‌ها باید عملی شود قولی بدهید که بتوانید علاوه بر حل مشکلات مردم، اعتماد جامعه را نیز جلب نمایید.

وی افزود: طی دوران خدمتم در اداره امور زندان‌ها همواره سعی کرده‌ام در خدمت مردم باشم، زندان را شهری در دل شهر می‌دانم زیرا آن‌جا هم انسان‌هایی زندگی می‌کنند که بنابر تقدیر و شرایط خاص زندگی خواسته یا ناخواسته گرفتار شده‌اند.

رشیدی‌اقدم تصریح کرد: همواره اعتقادم بر این بوده که هرجا و در هر سمتی که باشم، باید شرایط رفاه نسبی را برای مردم مهیا کنم و بدون داشتن هرگونه نگاه حزبی و جناحی اقداماتی انجام داده‌ام که همه آن‌ها را وظیفه و تکلیف خود می‌دانم.

این داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی‌اضافه کرد: مشکلات جامعه امروز ما تنها اختلاس، فساد مالی و.. نیست، مدیران نالایق نیز سهم عمده‌ای در ایجاد این مشکلات دارند که با انتخاب اصلح می‌توان این مشکلات را مرتفع کرد.

رشیدی اقدم اشاره‌ای هم به عمل ناشایست و منفور خرید و فروش رای داشت و گفت: شان و شخصیت همشهری من و شما نباید با خرید رای زیر سوال برود و کسانی ‌که اقدام به فروش رای می‌کنند چهار سال آینده خود و هموطنانشان را در قبال مبلغی ناچیز فروخته‌اند.

  وی اذعان داشت: مردم کرمانشاه بدانند چه در انتخابات رای دهیم چه ندهیم، سه نفر از کرمانشاه به عنوان نماینده مردم این شهرستان به مجلس شورای اسلامی ورود خواهند کرد پس با حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح کسانی را روانه مجلس کنیم که بتوانند گره‌‌ای از مشکلات این مردم باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی، میهمانی‌های تجملاتی و سفره‌های رنگین که امروزه بین کاندیداهای حضور در انتخابات مرسوم شده، موافق نیستم و معتقدم بعد از پیروزی در انتخابات با توجه به اینکه مردم با درایت و تدبیر، نه با زر و زور فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند باید جشن بگیرم.

وی در پایان گفت: رسانه‌ها می‌توانند در راستای فرهنگ‌سازی تلاش کنند که جایگاه و شان همشهریانشان در انتخابات حفظ شود.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان