//
کدخبر: ۴۶۲۰۷۰ //
نکات خانه داری

نکات خانه داری مهم | چند ترفند ضروری برای نگه‌داری منزل!!!

در این قسمت به چند مورد از مهم ترین نکات در خانه داری و تمیز کردن خانه پرداخته ایم که باعث می شود علاوه بر یک خانه تمیز، خرج کمتری نیز داشته باشید. این نکات و راهکارها به شما کمک می کند که سریع تر عمل کنید .

نکات خانه داری مهم |  چند ترفند ضروری برای نگه‌داری منزل!!!
به گزارش فرتاک نیوز،

نکات خانه داری به شما کمک می‌کند به عنوان یک بانو، منزل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. به این منظور ما تصمیم گرفتیم به بررسی چند ترفند ضروری برای نگه‌داری منزل بپردازیم. پس اگر برای زندگی خود اهمیت قائل هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

***************

1. تمیز کردن استیل ها با روغن بچه

استیل ها معمولا جای انگشت ، غذا و دوده را به خود می گیرند . برای از بین بردن این لکه ها می توانید مقداری روغن بچه را به آن بزنید و دور آن را پارچه بپیچید و حتی می توانید با فرچه آغشته به روغن روی این استیل ها بکشید .

 

2. از بین بردن لکه آدامس از روی لباس با استفاده از فریزر

اگر در جایی از لباس شما ردی از ادامس مانده است ، می توانید لباس را تا کنید و آن را داخل فریزر قرار دهید و چند ساعت صبر کنید و این گونه خواهید دید که آدامس یخ زده بسیار راحت تر از لباس جدا می شود .

 

3. تمیز کردن یقه لباس با استفاده از شامپو

یقه لباس معمولا بیشتر از قسمت های دیگر لباس در معرض عرق ، آلودگی و لکه ها قرار می گیرد . اگر نمی خواهید که بخاطر یک یقه لباسشویی را روشن کنید ، می توانید آن قسمت از لباس را با شامپو تمیز کنید .

 

4. لکه های فوم را با فوم شیو از بین ببرید.

اگر مبلمان شما لکه های زیادی دارد ، می توایند از فوم شیو استفاده کنید و روی این قسمت ها بزنید و سپس آن را با سشوار خشک کنید و ببینید که لکه ها کاملا از بین رفته اند .

 

5. تمیز کردن کیبورد با جارو برقی

گرد و غبار لابلای دکمه های کیبورد را می توانید به راحتی با لوله جارو برقی بگیرید و سپس یک دستمال خیس را روی آن بکشید تا هیچ ردی از گرد و غبار روی آن نباشد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد