//
کدخبر: ۴۶۱۸۵۱ //
آشپزی | نکات خانه داری

نکات خانه داری | خونه یک کدبانو این شکلیه!!!

در این قسمت به چند مورد از مهم ترین نکات در خانه داری و تمیز کردن خانه پرداخته ایم که باعث می شود علاوه بر یک خانه تمیز، خرج کمتری نیز داشته باشید. این نکات و راهکارها به شما کمک می کند که سریع تر عمل کنید .

نکات خانه داری | خونه یک کدبانو این شکلیه!!!
به گزارش فرتاک نیوز،

نکات خانه داری به شما کمک می‌کند به عنوان یک بانو، منزل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. به این منظور ما تصمیم گرفتیم به بررسی چند ترفند ضروری برای نگه‌داری منزل بپردازیم. پس اگر برای زندگی خود اهمیت قائل هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

1. استفاده از پودر بچه برای از بین بردن صدا های بسیار بلند

اگر صبح ها با سر و صداهایی مثل صدای ماشین ها و لوازم خانگی بیدار می شوید ، می توانید مقداری پودر بچه را روی کف چوبی بریزید که با این کار لوازم با کشیده شدن روی سطح صدا نخواهند داشت .

 

2. استفاده از خمیر دندان برای لکه های قهوه

لکه های قهوه روی دندان با خمیر دندان و مسواک از بین می روند اما می توانید با این ماده از شر آن ها از روی فنجان ها نیز خلاص شوید و سپس آن را مثل همیشه شستشو دهید .

 

3. استفاده از جوش شیرین برای ظرفشویی

اگر از ماشین ظرفشویی خود مدت زمان بیشتری استفاده کنید ، یعنی این که هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش داده اید . مقداری جوش شیرین را تکان دهید و آن را روی اسفنج مرطوب بریزید و روی لبه های ظرفشویی بزنید تا لکه ها و آثار غذا از بین برود .

 

4. از بین بردن لکه های چربی با کوکا کولا

اگر لکه های چربی روی تیشرت مورد علاقه شما مانده است ، می توانید مقداری کوکا کولا را روی آن بریزید و سپس آن را مثل همیشه داخل ماشین لباسشویی بیاندازید تا اسید نوشابه داخل بافت لباس حل شود .

 

5. از بین بردن لکه های توالت با زغال

هیچ چیز مانند زغال نمی تواند سفیدی رنگ توالت را به شما برگرداند . یک قوطی زغال را پودر کنید و آن را روی سنگ بریزید و اجازه دهید که یک شبانه روز روی آن بماند و با استفاده از فرچه کمی بیشتر آن را پخش کنید و سپس صبح روز بعد روی آن آب بگیرید .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد