//
کدخبر: ۴۶۲۰۶۹ //
نکات خانه داری

منزل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید| نکات ضروری

در این قسمت به چند مورد از مهم ترین نکات در خانه داری و تمیز کردن خانه پرداخته ایم که باعث می شود علاوه بر یک خانه تمیز، خرج کمتری نیز داشته باشید. این نکات و راهکارها به شما کمک می کند که سریع تر عمل کنید .

 منزل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید| نکات ضروری
به گزارش فرتاک نیوز،

نکات خانه داری به شما کمک می‌کند به عنوان یک بانو، منزل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. به این منظور ما تصمیم گرفتیم به بررسی چند ترفند ضروری برای نگه‌داری منزل بپردازیم. پس اگر برای زندگی خود اهمیت قائل هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

**********

1. پر کردن فرورفتگی های دیوار با خمیر دندان

فرو رفتگی های دیوار معمولا حس بدی را به افراد منتقل می کند. حال اگر برای پر کردن آنها عجله دارید، می توانید از یک خمیر دندان استفاده کنید. فقط مراقب باشید که خمیر دندان شما بی رنگ باشد.

2. رول چسب برای از بین بردن موها

بعضی از لباس ها و پارچه ها از نوعی هستند که موها را به خود جذب می کنند و نمی توان به راحتی آن ها را از بین برد. در این شرایط می توانید از یک رول چسب خالی استفاده کنید که هنوز کمی چسبندگی دارد. چسب را روی این لباس ها بکشید تا موها و گرد و غبار را به خود بگیرد .

3. استفاده از مایع ظرفشویی برای تمیز کردن میکسر

این ابزارهای کوچک مصرف بسیار بالایی دارند . به همین دلیل باید زود به زود آن ها را تمیز کنید. برای این کار کافیست که مقداری مایع ظرفشویی یا شوینده دیگر را داخل آن بریزید و با آب گرم مخلوط کنید و سپس میکسر را روی سرعت معمولی قرار دهید و در نهایت مراقب باشید که هیچ مایع شوینده ای درون میکسر نمانده باشد.

4. پولیش چرم با خمیر دندان

چرم ها می تواند روی لباس ، مبلمان ، کفش و یا کیف و یا هر قسمت دیگری از خانه برای دیزاین قرار گرفته باشد . چرم ها نیز به دلیل براقیتشان پرطرفدار می باشد و برای براق نگه داشتن آن ها کافی است که مقداری خمیر دندان را به آن بزنید .

5. استفاده از وازلین برای از بین بردن صدای کشوهای دراور

اگر کشوهای دراور شما صدای خوبی ندارند یا سخت باز و بسته می شوند ، کافی است که مقداری وازلین را روی ریل کشوهای آن بزنید .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد