//
کدخبر: ۴۶۱۸۴۹ //
آشپزی | نکات خانه داری

خونه تو مدیریت کن | نکات خانه داری !!

در این قسمت به چند مورد از مهم ترین نکات در خانه داری و تمیز کردن خانه پرداخته ایم که باعث می شود علاوه بر یک خانه تمیز، خرج کمتری نیز داشته باشید. این نکات و راهکارها به شما کمک می کند که سریع تر عمل کنید .

خونه تو مدیریت کن | نکات خانه داری !!
به گزارش فرتاک نیوز،

نکات خانه داری به شما کمک می‌کند به عنوان یک بانو، منزل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. به این منظور ما تصمیم گرفتیم به بررسی چند ترفند ضروری برای نگه‌داری منزل بپردازیم. پس اگر برای زندگی خود اهمیت قائل هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

1. تمیز کردن کابینت با مایع شستشو دهنده

کابینت های چرب شده به دلیل پخت و پز را می توانید تنها با آب و مخلوط آن با مایع شوینده تمیز کنید . فرقی ندارد که اسفنج شما چقدر به این مایع آغشته شده باشد .

 

2. تمیز کردن تخته مخصوص خرد کردن مواد با لیمو

تخته خرد کردن مواد غذایی معمولا بیش از بقیه لوازم آشپزخانه استفاده می شود . بعد از مدتی شاهد این خواهید بود که رنگ خود را کم کم از دست داده است و در این موارد می توانید از آب لیمو برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید یا این که مقداری جوش شیرین را روی آن بپاشید .

 

3. براق کردن سیلور با خمیر دندان

سیلورها نمای بسیار زیبایی به آشپزخانه می دهند اما در صورتی که تمیز و براق باشند و برای آن نیز کافیست که مقداری آب و خمیر دندان را مخلوط کنید و روی آن ها بکشید و حتی برای زیور آلات نقره هم می توانید از این روش استفاده کنید و سپس آن را با یک پارچه دیگر خشک کنید .

 

4. تمیز کردن لوازم باغبانی با آب و مایع شوینده

لوازم باغبانی به شدت در معرض خاک و گرد و آلودگی هستند که برای مراقبت از آن ها و حفظ تمیزی، مقداری آب و مایع شوینده را با یکدیگر ترکیب کنید و برای شستشو استفاده کنید .

 

5. استفاده از سس گوجه فرنگی برای جلوگیری از گرد و غبار لوازم باغبانی

اگر لوازم باغبانی شما بیش از حد دچار گرد و خاک می شوند ، قبل از دستمال کشیدن مقداری سس کچاپ روی آن بزنید .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد