//
کدخبر: ۴۶۱۸۴۷ //
آشپزی | نکات خانه داری

فقط کدبانوها این نکات رو میدونن | خونه تو برق بنداز!!

در این قسمت به چند مورد از مهم ترین نکات در خانه داری و تمیز کردن خانه پرداخته ایم که باعث می شود علاوه بر یک خانه تمیز، خرج کمتری نیز داشته باشید. این نکات و راهکارها به شما کمک می کند که سریع تر عمل کنید .

فقط کدبانوها این نکات رو میدونن | خونه تو برق بنداز!!
به گزارش فرتاک نیوز،

نکات خانه داری به شما کمک می‌کند به عنوان یک بانو، منزل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. به این منظور ما تصمیم گرفتیم به بررسی چند ترفند ضروری برای نگه‌داری منزل بپردازیم. پس اگر برای زندگی خود اهمیت قائل هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

1. از بین بردن جوهر خودکار از چوب با خمیردندان

اگر کودک شما با ماژیک یا خودکار روی چوب میز ناهارخوری ، نرده ها یا هر جای چوبی دیگری ردی از خود به جا گذاشته ، می توانید به آرامی مقدار کمی خمیر دندان را به آن قسمت بزنید و شاهد از بین رفتن لکه ها باشید .

2. تمیز کردن سریع شانه با آب و لیکوئید

شاید تنها کاری که تا به حال برای تمیز کردن شانه ها انجام می دادید ، این بود که موهای اضافه آن را بعد از هر بار شانه کردن می گرفتید اما این شانه ها چربی و آلودگی های دیگری را به خود جذب می کنند . کافی است که یک نوع لیکوئید مثل شامپو، اسپری مو یا محصول دیگری را مربوط به مو انتخاب کنید و ترکیب آن را با آب به شانه خود اسپری کنید .

3. از سرکه معطر برای تمیز کردن لوازم خانه استفاده کنید.

یک اسپری خانگی بسازید و یک قسمت از آن را با سرکه سفید و نصف دیگر را با آب پر کنید . این ماده برای افرادی که به شوینده ها آلرژی دارند نیز بسیار مناسب است.حال این اسپری را بر ای قسمت هایی استفاده کنید که بوی ماهی می دهند و حتی می توانید یک گیاه را به این ترکیب اضافه کنید .

4. استفاده از جوش شیرین برای گرفتگی ها

اگر راه آب ظرفشویی یا هرجای دیگر با مو یا ماده غذای دیگری گرفته شده و آب جریان خوبی ندارد ، می توانید مقداری جوش شیرین را درون آن بریزید و سرکه را نیز برای تاثیر بیشتر به آن اضافه کنید و سپس پنج دقیقه صبر کنید و مقداری آب گرم بریزید .

5. تمیز کردن لوازم گلی شده با خمیر دندان

آیا کفش های ورزشی شما در گل فرو رفته و لک شده ؟ در این مورد می توانید تنها با استفاده از خمیر دندان قسمت های گل شده را پاکسازی کنید .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد